Po menší letní odmlce se soutěž AZ pneu Tuning Cup vrátila v plné síle na Tuning Extreme Show v Příbrami. Celý srpen je ve znamení závěrečných soubojů a kvalifikační body na Tuning Salon Brno, kde celý AZ pneu Tuning Cup v sobotu 27. září vyvrcholí. To bylo vidět i na účasti v Příbrami, kde se i přes nepříliš vlídné počasí sešlo téměř 90 soutěžních vozů.
Jak už se stalo trošku tradicí, mohli jste zpovzdálí pozorovat provazy deště bičujícího okolní krajinu, ale samotná akce jím příliš poznamenána nebyla. A to bylo velice dobře, jinak by nemohlo proběhnout mírně netradiční představování vozů na naší plachtě. Tentokrát jsme to vzali hopem a šlo hlavně o focení s našimi hosteskami. Ty jsme mimochodem do Příbrami přivezli hned čtyři. Vedle „stálice“ Mirky Dunové, která v současné době bojuje také o titul iMiss Autofun, se představila také tři úplně nová děvčata. Premiéra na nich ovšem nebyla vůbec znát a my věříme, že se vám zamlouvala.
Teď už ale k vlastní soutěži. Na poslední chvíli bylo k vidění několik velice zajímavých premiér. O znovuvzkříšení kdysi velice úspěšného vozu se postaral Pavel Freudenreich, který si v loňském roce pořídil VW Golf III Petra Duchoně. Respektive to, co z tohoto auta zbylo … jeho velké úsilí bylo odměněno vítězstvím v kategorii VW ´90s Scene. Když už jsme zabrousili do Wolfsburgu, musíme se zmínit o kategorii VW ´80s Scene. Dosud byla poznamenána velice nízkou účastí, ale v Příbrami se představila hned tři nová (a velice pěkná) auta. Vítězství si vybojoval Ondra Světlý (Golf II), před Františkem Plačkem (Golf II) a Karlem Trachtou (Golf I Cabrio). Posledně jmenovaného si možná pamatujete ze sezóny 2007, to ale české srazy brázdil s velice povedeným VW Lupo.
Generální partner:
- AZ pneu, s. r. o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- SEAT ČR
- Wurth, s. r. o. – partner profesionálů
- Escape6, s. r. o. – výhradní zástupce Rieger Tuning pro ČR
- Alcar Bohemia, s. r. o. – Your wheel partner
- Dynamat – nejlepší tlumící materiály na českém trhu
- LeštímeKola – protože kola dělaj auto …
Stejný počet nových vozů se sešel také v SEAT Scene, kterou po menší pauze hodnotila Denisa Schneiderová. Pomyslné zlato nakonec přisoudila Evě Rudošové (SEAT Cordoba) a stříbro patřilo Jiřímu Levému (SEAT Ibiza). Poslední kategorií, na kterou se podíváme podrobněji, bude Japan & Asia Scene. V té se pravidelně utkávají vozy značek Mitsubishi, Toyota, Mazda, Kia, Hyundai atd. Letošní dominaci Miloše Krištofa (Mitsubishi Colt) se v Příbrami snažil narušit Jaroslav Colbert, který se svou Toyotou Corolla soutěží teprve od Slušovic. Miloš byl ovšem i tentokrát o chlup lepší a tak se jeho sesazení z trůnu opět odkládá minimálně do příštího srazu. Třetí místo v uvedené kategorii patřilo Martinu Kabešovi (Mitsubishi Galant), který je v AZ pneu Tuning Cupu úplným nováčkem.
Nejlepším vozem celého srazu byl po zásluze vyhlášen Jan Míka s VW Lupo GTI. Kromě několika dalších pohárů z doplňkových kategorií si odvezl také vítězství z Fabia Scene, jelikož AZ pneu Tuning Cup v letošním roce brázdí hned se dvěma parádními kousky. Některým našim soutěžícím musíme také vyjádřit obdiv za neutuchající snahu uspět v kategorii Best Creative, tedy ocenění pro nejlepší aranžmá vozu. Postavit některá aranžmá totiž stojí veliké úsilí a leckdy také peníze. Je to ale určitě dobrý trénink na Tuning Salon Brno a obdivné pohledy návštěvníků za to určitě stojí.
AZ pneu Tuning Cup pokračuje svým devátým kolem už 16. srpna na Tuning Weekendu v Přerově. Na všechny soutěžící se moc těšíme a věříme, že přijedou v hojném počtu. Příliš možností k naplnění jejich bodového konta totiž již nezbývá …
- výsledky 8. kola + průběžné výsledky
- fotogalerie ZDE
- Audi A6, Petr Bureš
- VW Lupo GTI, Jan Míka
- David Bielik, BMW E36 Cabrio
- Tomáš Mocarník, Octavia Combi
- Jirka Kubíček s našimi hosteskami
- „AZ holky“
stepane promin ale ta felicie ktera te predbehla je lepsi nez ta tvoje
Promiň, ale to tu neřeším .. to mi nepřísluší hodnotit, které auto je lepší. Chápu, že mají různí porotci různý názor na auta, ale nechápu, že se nedokáže shodnout ten samý porotce na výsledku a že si tak protiřečí. Asi by tě to taky štvalo, kdyby to ohrožovalo tvoji účast ve finále.
Dobrý den, chválím povedený sraz v Příbrami, ale musím bohužel reagovat na výsledky kategorie škoda scene. V Pardubicích jsem se umístil na 4. místě. Od Pardubic jsem kompletně předělal motorový prostor, dolakoval nápravu, přidal stalizátor, vyleštil hodně dílů atd. V Příbrami jsem dostal STEJNÉHO POROTCE jako v Pardubicích (Ondru Černého) a odměnou mi bylo 5. místo s tím, že mě předběhla i felicie, která byla v Pardubicích až za mnou a nijak se podle mého názoru nezměnila. Žádám porotce, aby se k tomu vyjádřil, protože nechápu, jak je to možné a není to pro mě zrovna velká motivace pokračovat dále v práci. Děkuji
Díky za odpověď, uvidíme se na dalším srazu :o)
Zdar všem tuningářům, do Příbrami jsem se chystal, ale počasí zklamalo.Ted mě to docela mrzí,už jenom kvůli těm krásnejm holkám, fakt dobrý,hlavně ty v tom žlutým.Jinak nečekal jsem takovou účast jak píšete,příšte za jakýhokoli počasí!
Přibrma byla super, v tom konfliktu se přikláním ke Štěpánovi. Ale každej má svůj názor 100lidí 100názorů. Jinak moc se mi líbili holky v žlutejch oblečcích, a naopak se mi moc nelíbili holky které byli nové, ale nic proti nebyl to můj vkus. Nechci nci říkat, ale jenom říkám svůj názor. A ještě jsme si všim jistý TUNEMAN TUNEMAN je z Mladých Buků, stejně jako já, prosím můžeš mi říct bližší info, mohem být kámoši….. Ozvi se…! Jinak já sjem Vavruška, možná ěm znáš když jsme ze stejného Městyse..! Ozvi se..!
Dobry dne chtel bych se jen zeptat jestli planujete zase nejake souteze o listky treba uz na pristi tuning cup v prerove je skoda ze uz to nebylo ani zde na pribram dekuji
jj , připojuju se k Petrovi , díky
je to cele komedie,vrati se devecka z materske a hura kamaradi se seriema na prvni misto,mam na misli audi scene.jinak vysledky docela poho,jen nikde nevidim FUFU ve vysledkach:-)docela zajimava premena ale je to takove nevim pekne i proti srsti:-)jinak konecne dotazene auto na best of best.ne ten kolotoc
Tedaaaaa galerie výborná krásný oblečky a ta černovláska, fakt povedený fotky i kočky,chválím! budou i v Přerově?
Ahoj, ráda bych k Audi scene napsala taky nějaký názor. To, že si Jirko nebyl tentokrát první je mi líto, každopádně už je to tak, ale nepovidej mi tady to, že když Denisa přijde za mnou jednou na pokec, takže hned má člověk první místo jistý, copak ty se nekamarádíš s porotcema? Tvoje auto se mi líbí, nemám proti němu nic, ale stěžuješ si tu jak malej kluk, když jednou nejsi první ty. A neřikej tady nic o sériích, jmenovala bych někoho jinýho, kdo dlouho kraloval v Audi a měl opravdu sérii.
Alena
Ale Aleno nepleteš se trochu , já jsem tu nic takového nepsal , jsi si spletla řádky , jen jsem napsal že se připojuju k Petrovi ohledně bodového hodnocení , nic víc nic míň , pro někoho by to byla motivace a předešlo by se zbytečným dohadům . Jestli se kamarádíš s Denisou to je tvoje soukromí a věřím , že by to porotce neovlivňilo a ani nevím že za tebou přišla , to vím až od tebe .
Docela mě to mrzí že se o AUDI scene takhle mluví podle mě je to nejlepší scená na TC právě proto že tam auta nevypadaj jak vánoční stromečky
Alena: Tak ho jmenuj…
Myslím,že sraz v Příbrami se celkem vydařil,ale měl bych také pár připomínek jak k tuning cupu,tak k pořadatelům. Tak nejdřív ty pořadatelé..podle mě nebyla uplně správná volba umístit plac na gumování 20 m od „ohrádky“ tuning cupu.Spousta kluků radši nechalo auta zavřené,aby neměli plný interier černého prachu z gum.Příště by možná nad tímhle chtělo zapřemýšlet,protože myslím,že je škoda,když jsou ty nejhezčí auta české scény špinavé od černého prachu ze spálených gum.A teď pár slov k tuning cupu. Vyjadřovat se k výsledkům v některých scénách je asi zbytečné,myslím,že bych se jen opakoval v tom,co už tady bylo napsáno.Viz. třeba audi scene,škoda oldies,škoda scene,ale co mě trošku zaráží je účast porotců. Podle mě není uplně správné,že auta posuzuje jen jeden porotce,protože potom je podle mého jeho rozhodnutí ovlivněno ať chce či nechce hlavně jeho vkusem a to si myslím,že není správne. Pokud chodí porotci 2 už je to uplně o něčem jiném. Myslím,že je na zvážení porotců a třeba i na domluvě kterých srazů se budou zůčastňovat a nějak se domluvit,aby jich byl vždy takový počet,aby bylo možné složit dvoučlené poroty. Z porotců bych asi nejvíc pochválil přístup Edgeho,který je při hodnocení aut velmi pečlivý a všímá si i malých datailů a hlvně hodnotí vůz jako celek..!Myslím,že pokud se zlepší přístup porotců k hodnocení vozů,nebude mít Tuning cup chybu..pokud ne,myslím,že to některé soutěžící třeba odradí od dalších úprav a hlavně je odradí od další účasti v Tuning cupu,jak třeba letos,tak hlavně příští rok. Věřím,že příště už to bude lepší ke spokojenosti všech účastníků..
Zdravím všechny příznivce tuningu. Od neděle jsem očekávala nějakou kritiku na svou osobu co se hodnocení týká..a hele, moje intuice mne nezklamala. Bohužel se tu opět objevují ne moc vhodně vybraná slova a tak mi nezbývá nic jiného než se k tomu vyjádřit:
1) To Petr Bures a Jiří Janoušek: ..pánové, konkrétně audi scene neni až tak jednoduchá kategorie a A3,A4 i A6 jsou dost vyrovnané vozy. Možná jste si nevšimli, že jsem se k vašim vozum několikrát vracela, nechala jsem si od A3 znovu otevřít motor a vše jsem ještě jednou porovnávala..bohužel v detailech jsou vaše vozy tak rozdílné a našla jsem na vašich autech i spoustu chyb ve zpracování, zpasování, laku, atd… které jsem ovšem ihned „řešila“ na místě…pokud vás zajímá něco konkrétně, nebráním se vše obhájit, protože si za svým rozhodnutím stojím a to dost pevně…
2) to janous: ..chlapče, pokud se neumíš pod svůj názor řádně podepsat, aby každý věděl kdo to píše, tak je možná zbytečné se k tvému „blábolu“ vyjadřovat, ale přesto se neubráním tě uvést v realitu, že mateřskou dovolenou jsem sice ukončila 6.7.2008 a na rodičkovskou dovolenou jsem nastoupila 7.7.2008 a budu na ni min. 2 roky… 😀 … možná by sis měl uvědomit spoustu jiných věcí.. takových keců o kamarádech jsem už slyšela a nebudu se zde opět opakovat… ale ty by jsi měl opět navštívit ZŠ a zopakovat si český jazyk… 🙂 ..a pokud mi chceš něco adresovat, tak já se jmenuji DENISA…. a děvečky už tu na moji adresu „proběhly“ loni a nedopadlo to s autorama zrovna valně… 😀
Jinak všem ostatním přeji hodně úspěchu při dodělávání svých miláčků a zase někde na srazu ahoj… Denis
Čus lidi, až na to počásko které nám moc nesloužilo to bylo dobré, škoda jen že TC nemá po ruce větší plac, bylo to tam moc nasardinkováno.
Musím pochválit modelky, že nám hezky pózovali u aut 🙂
Jirko: moje hodnocení tu nenajdeš, protože mě osobně se nelíbí udělované body v jednotlivých kategorií, a proto nesoutěžím, pohárů už mám dost 🙂 , chtěl bych tím poděkovat Petrovi , že i když se neúčastním soutěže, mohu parkovat v TC a zajet si na plachtu a pořídit fotky 🙂
PS: jo a omluvte moje hrubky, přec sem už ze školy docela dlouho pryč 🙂
for Alena: Koho pak máš na mysli no? Z. Bajgara nebo D. Klicha? To jsou pro tebe serie?! Vůbec nevíš!
Ahoj povedenes sraz,moje premiera v TC ale kluci muzete me poslat detajlni hodnoceni na mail??rad bych vedel co mam zlepsit moc jsem se toho jako nedozvedel diky Tom budu se zas tesit….
Pro Santyho:
Nemysli si, že tunig cup dělají dilentanti, kteří neumějí plánovat a na sraz se připravují akci od akce, plán s účastí porotců na sraze se dělá před začátkem sezóny a postupně se průběžně upravuje, leč někdy zasahuje vyšší moc a ikdyž jsi sebevětší odborník na time managment – někdy to prostě ulítně (minulý rok v Blatné jsem s Davidem Friedmanem hodnotil přes 50 vozů) někdy to prostě neklapne ani podle našich ani podle vašich představ.
Já například si dělám bydlení a jelikož účast v tunigcupu je dobrovolná – tak mám jasně danné priority pro pár srazů
Co se týče účasti 2 porotců při hodnocení … mě osobně to nevyhovuje, protože:
Ad1) za posl. 2 roky jsem se bezvýhrad dokázal domluvit pouze s Davidem Friedmanem s ostatními to byl „boj“
Ad2) pokud chodíš ve dvou lidech je to o kompromisu, ale pak se hůře vysvětlují výsledky, protože je zodpovědnost na dvou lidech a ne jen na jednom (pro výsledky to podle mě nemá nejlepší dopad, protože u jednoho auta ustoupíš a u druhého si prosadíš svou – takže vlastně – jednoho poškodíš a jednomu pomůžeš – jelikož chodíš ve dvouch a musíš najít kompromis – doufám, že je to srozumitelné …
A poslední věc je ohledně spokojenosti a vyladění Tunig cupu a všeho v příštím roce …
Jen idealista si může myslet, že se něco změní a všichni budou spokojení … každý rok si najdem někoho a něco co se nám nelíbí, jednou jsou to kamarádi kamarádů, jednou jsou to perfektně upravená auta, který stáli velké peníze, jednou jsou to auta které někdo přitáhne na podvalu, jednou jsou to porotci amatéři, jednou je to počasí, jednou je to válka v Gruzii, jednou je to medvídek Pú, který někomu sežral všechen med
Nic se nezmění – blázen si může myslet, že ano – můžeme si jen přát, že se budeme všichni o to snažit a jednou až přijedeme na sraz si ho užijeme bez nesmyslných nervů jestli dostanu nebo nedostanu pohár
PS: jo a jen aby jsme nestříleli do vlastních řad – přestaňte někteří s tím vlezdoprdelkovstvím!!! Zajímavé je, že právě tito lidé občas tady hořekují nad výsledky …
zdravim všechny. “ věta že nikdy nebudou všichni spokojeni“ je myslim pravdivá. a bude to furt tak. že jen první bude spokojenej a ostatní budou pindat…. ale to je myslim zcela normální. a je to pochopitelné. já mynule taky pindal, když jsem byl třetí. ale to je prostě soutěž . a ten kdo říká že soutěží pro radost a že mu to nevadí jaký zkončí…. tak lže. protože ,si myslim že zvětší části to děláme pro radost ,ale taky proto,aby to „moje auto “ bylo nej,nej, ne…. takže v tomhle tématu asi budete bojovat s náma furt. ale pokat budou připomínky v normě a nebudem na sebe nadávat, tak je to myslim v poho.
ale souhlasim stim aby pokud to bude možný bylo zveřejněný ohodnocení. kolik kdo v jakym kole získal bodů. nebo kolik můžem v jednotlivejch bodech (lak,kola,interier,atd…) získat max počet bodů. myslem že stejně ktomu budete donuceni at už dřív či pozdějc to zveřejnit. ….
jinak tunincup jako takovej je fajn a přiznám se že ho žeru všema deseti . fajn lidi, ale jako všechno má sví mouchy, a nikdy to nebude sto pro…. a vždycky budeme pindat …. ne…. jinak by to byla nuda.ne
Brajene, přečti si pravidla. Jinak bych rád použil větu z profilu Petra Matouše, která by si myslím mohla udělat krásnou a pravdivou tečku, aby se všechno mohlo opět znovu rozjet nanovo po Přerově.:
Není o co stát, vybírat to nejlepší auto. Ale vyhrát může vždy jen jeden. Vyslechneme spoustu kritiky, ale tak to má být. Já jsem taky kritizoval:-) Dokud vám bude stát za to, vyjadřovat se k pořadí, tak to má smysl. Až neuslyším kritické hlasy, tak to je známka toho, že to soutěžící neinspiruje, nemotivuje a nechává je soutěžení chladnými, a to je konec…..
Dobret chtel bych se jeste zeptat kolik kol musi ucastnik minimalne absolvovat aby se dostal do finale TC diky moc jeste se v tom tak nevyznam
ahoj muzete mi nekdo poslat prosim me detajlni hodnoceni chtel bych to videt abych vedel co a jak,jinak to hnarkovani o prvni mista a tak no nehadejte se prece,proste nekdy je to tak nekdy onak jinak lidi z TC delaji podle me hodne dobou praci PS:Tom Octavia Combi
ahoj sraz byl povedenej vsechno dobry jen by me zajimalo bodove ohodnoceni v me scene AUDI kdo a jak znas 4 mel body a zaco predem dekuji kdyztak na email at to tady nezasirame
Ahoj všem,Příbram povedená , počásko nám taky vyšlo , učast hojná takže co víc si přát.Chválím změnu oblečků pro slečny 🙂
Mám otázku na Petra Matouše ohledně hodnocení v Škoda Oldies,skončil sem na pěkném druhém místě ikdyž sem provedl plno změn.přední nápravu barevně sladil se zbytkem auta,osadil většímy brzdy,lakoval podběhy a v neposlední řadě značně posílil audio ale stejně to je málo na první flek.Chtěl bych vědět čím pak to ??V předchozích kolech sem na techto věcech ztrácel a když jsou hotové , je to málo.Uvítal bych zveřejnění hodnocení aby se to dalo porovnat.Určitě si Petr najde čas na odpověd a nebude muset odpovídat za něj Aleš,mohl bych si pak myslet že je to jen Alešova debata a soutěž .-))
S pozdravem Michal Chomát.
..tady je e-mail pro ty, kteří by rádi věděli něco bližšího k hodnocení kategorií, které jsem měla já vw26@centrum.cz…. bohužel, nevím jak se to stalo, ale v profilu je uveden špatný email… 🙂 …
..kujujúúúúú… 🙂
příbram byla vskutku super
Tak do dnesniho dne sem stale nedostal obhajobu od DENIS v bodovani v AUDI scene jak bylo receno ze si to obhaji ani po zaslani emailu na uz funkcni email udajne, asi se toho nedockame rad bych nejen ja nahledl pod poklicku a prikladam se k nazoru ze by bylo rozumne kdyby byly zverejnovany bodove vysledky za kategorie dalo by se predejit ruznym chybam dohadum spekulacim predem diky vemte tento navrh jako zlepseni
OK beru to navedomi a vyckam souhlasim stim ze je to prace nevdecna a narocna otom zadna jen sem se musel pripomenout verejne aby se nahodou na to nezapomenulo a jak to vidite kluci stim zverejnenim bodu za kategorie vim ze to moc nepomuze a ze bude furt nekdo nespokojen ale dalo by se zhruba odhadnout kdo co preferuje a co nejvic je uzitecne a zamakat na tom dalo by se totiz porovnavat u konkurence preci je to soutez a vte se musi soutezit diky za vas vynalozeny ČAS
Jo Petre je to fakt dobre co jsi psal s tema vysledkama se zverejnovanim ale asi by to byla ztrata casu podle TC to je asi na druhou stranu pravda ale muzu se podelit ze zkusenosti pred tim nez jsem zacal jezdit Okinou tak jsem jezdil jinym autem a Emmu pokazde jsem vydel u rozhodciho kolik mi dal za co bodu a rovnou mi to zduvodnil co bych el zlepsit co je spatne a co zase naopak,takze by takhle to bylo fajn ale nejezdim TC zase tak dlouho tak do toho nebudu kecat a montovat se do toho je to jen muj nazor pro zlepseni.
…… je mi do toho prd, páč nesoutěžím, ale zas tak hrozný to není, vždyť vždy při hodnocení máte u sebe papíry k daným autům kde udělujete body za jednotlivé sekce, tak stačí to vždy hodit do Wordu a dát to sem 🙂
……taky mám letos zkušenost z Emmou , Tomáš má pravdu a má to něco do sebe a bůh ví co bude příští sezonu , Fufu nad tím vyzrál 🙂 ………..a myslím si že nemá cenu něco řešit po mailech ani na fóru
Pro Petra Bureše:
Nemusíš se bát, že bych se vykašlala na něco co jsem slíbila. Dnes jsem otevřela tabulku, kterou mi Aleš slíbil a tak hned jak si to vytisknu a budu mít čas ( přeci jen chodím do práce a mám miminko ) si nad to sednu a pošlu ti své stanovisko k hodnocení, ale upozorňuji, nečekej žádné konkrétnosti v podobě bodového hodnocení!!! Nikdy jsme nikomu neposílali kokrétní bodové hodnocení a tak to nebudu dělat ani teď…neboť by to strhlo další vlnu debat.
Pro soutěžící, kterým se stále něco nelíbí:
Už jednou konečně pochopte, že se jedná o soutěž, kde vaše auta hodnotí několik porotců v průběhu „roku“ a nemusí se vždy každý s každým sladit. Ten má takový názor a ten zase jiný…a určitě svůj volný čas neobětováváme tomu, abychom poté poslouchlali kritiky na jednotlivé porotce a jejich hodnocení! Bohužel, jsme takoví!! 🙁 Možná by neuškodilo ocenit práci teamu Tuning Cupu, v čele s Petrem a Aleshem!! Nebýt jich, jejich úsilí, nápadu, atd… tak si domu ze srazu málo kdo z vás odveze pohár, protože by se na srazech rozdával min. počet pohárů, jako tomu bylo před pár lety… Oni tuningu v ČR dali konečně nějakou formu a řád…a co za to mají?? Vaši neustálou nespokojenost!!! 🙁 A co team porotců?? Já jsem letos ohodnotila pouze jeden sraz, ale co ti ostatní?? Ve svém volném čase běhají za každého počasí po „place“ a pak si tu přečtou kritiku?? To je od vás opravdu hezké!! Jak by se vám líbilo, kdyby žádná soutěž nebyla, vy by jste si neměli na co stěžovat a koho kritizovat…???… Tak už se konečně zamyslete nad tím, než něco napíšete, jestli tím třeba nemůžete někomu „ublížit“!!!
Tak páček na dalším sraze, popř. na velkém finále, na které jsem opravdu zvědavá a natěšená. 🙂
Pro Petra Bureše:
…komentář k hodnocení (Příbram) máš v meilu…tak se s tim nějak poper…Páček 🙂