Když jsme v sobotu v brzkých ranních hodinách projížděli bránou přerovského výstaviště, které bylo doslova bičováno provazy deště, příliš optimismu v nás nebylo. Počasí se ale umoudřilo doslova „za pět minut dvanáct“, a tak mohl AZ pneu Tuning Cup pokračovat svým 9. kolem. V soutěži se nakonec registrovalo něco málo přes 70 vozů, což je vzhledem ke zmíněným podmínkám slušné číslo.
S mírným časovým skluzem bylo připraveno zázemí celé soutěže včetně představovací plachty. Díky počasí se na ni v Přerově bohužel odvážilo jenom několik majitelů a nejlepší představení vozu předvedla Kateřina Ipriová. Se svým Puntem navíc dominovala ve slušně zaplněné Italian Scene a Girlstuning si tak mohl připsat další čárku do kolonky klubových úspěchů.
Přestože se sezóna již přehoupla do své druhé poloviny, i tentokrát přijelo několik moc hezkých novinek. Mezi ně patřila také fialová Toyota Corolla, se kterou v Japan&Asia Scene bodoval 3. místem Jakub Kopťák. O stupínek výše dosáhl v Other Scene Kuba Beltrani z Polska. Ten přivezl moc povedený Mercedes Benz CE300 a bral také cenu za nejlepší aranžmá. Kubu si možná někteří z vás budou pamatovat ještě z doby, kdy české srazy brázdil se zlatým BMW E36 Coupé. Pokud by v našem repertoáru cen byl pohár pro nejvzdálenějšího účastníka srazu, bral by ho určitě Karel Buzický, vítěz Škoda Scene. V jeho „Red Car“ málokdo pozná původní Škodu Favorit, která prošla precizní a kvalitní úpravou.
Generální partner:
- AZ pneu, s. r. o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- SEAT ČR
- Wurth, s. r. o. – partner profesionálů
- Escape6, s. r. o. – výhradní zástupce Rieger Tuning pro ČR
- Alcar Bohemia, s. r. o. – Your wheel partner
- Dynamat – nejlepší tlumící materiály na českém trhu
- LeštímeKola – protože kola dělaj auto …
Jak už se pomalu stává tradicí, sešla se největší konkurence v Opel Scene. Mezi devíti soutěžními vozy byl nejlepší František Salmon, před Jakubem Pechem (oba Astra) a Sašou Kosarem (Kadett). Naopak úplně neobsazenou kategorií byla v Přerově VW ´80s Scene a také Profi Scene.
Dvě kola před základní částí soutěže, která slouží jako kvalifikace na Tuning Salon Brno 2008 (27. září, BVV), se nám v některých kategoriích začínají pořádně zamotávat výsledky. Do Brna se určitě podívá prvních šest vozů z každé soutěžní kategorie a v některých nebude situace jasná až do posledního kola v Panenském Týnci u Prahy. Ještě před tím však mají naši soutěžící velkou šanci na pořádnou porci bodů 23. srpna na Mimoňských válkách s pořadovým číslem XIII. V Mimoni se tradičně sjíždí velice ostrá konkurence a my věříme, že tomu letos nebude jinak!
- Tuning Weekend Přerov – výsledky
- Tuning Weekend Přerov – galerie
- Naše hostesky neodradilo ani počasí
- Kateřina Ipriová – FIAT Punto
- Jakub Kopťák – Toyota Corolla
- Jediné (ale moc hezké) BMW v soutěži
- Kuba Beltrani (PL) – Mercedes CE300
- Ondřej Pšanský – Opel Astra F
uz me to napadlo kdysi…. a chtela bych se zeptat : jaky je minimalni pocet bodu na ucast na finale ? krome trech ucasti.. nikde jsem to nenasla. Nebo jen zalezi mit tolik bodu,aby byl clovek v postupující 6 (i kdyby mel např.5 bodu) ?
mužou se soutěže Tuning CUP zučastnit i členové poroty,,
Jo super sraz je sice pravda az na to pocasi, ale dalo se to, taky hlavne ze jsou super lidi a je zabava pak i to pocasi kolikrat jde stranou ale mohlo bejt lip i kdyz tomu se neda porucit ja jsem byl s timto srazem tedy nadmiru spokojenej super.
Když nemáš v motoru plastové kryty s airbrushem nebo chromované a zlacené díly, tak nemůžeš uzpět a to nejenom v motoru, ale ve všem! Málokdo s porotců dokáže ocenit ruční a vlastní práci!
To Menjud: nevim,co chces tady zase resit,ale myslim,ze nema cenu si tady stezovat..Rucni a vlastni prace se vzdy oceni a neni to jen o zlate a chromu.Vice jak polovina aut v Cupu nema s chromem nic spolecneho a umistuji se na bodovanych prickach ci na bedne..Neni duvod tady zacit zase resit takove veci,ale lepsi reseni je,se zavrit do garaze a zacit zase delat dal to,co te bavi a mas z toho radost.
Docela by mne zajímalo kdo je to člověk – Menjud – Pepa Walek ????
Jeden z jeho příspěvků:
Menjud – Pepa
[offline]
for Vojta: Ty jsi zase chytrý jak rádio. Řidičák ještě nemám, pže mi je sotva šestnáct, ale tuning mně moc zajímá a už teď je můj koníček a vsadím se, že kdybych na autě dělal 4 roky, tak vypadalo úplně jinak než ty Vaše. Ty mi něco říkaš, že ještě nemám auto a tak, ale ty to auto máš a skoro na něm nic nemáš a děláš tady machra.
Asi jeste jednou reknu,ze opravdu se na bednach neumistuji jen auta,kteramaji chrom a zlato.Hodne veci maji vylesteno RUCNE,nejde jen neco v tom aute nastrikat a nechatto.Jde o to jak je v tom motorovem prostoru cisto,jak je to vzato jako celek.Vse se oceni,jen by to melo byt sladene..A asi bych nejen ja,ale i ostatni byli pro,aby se tady moc nepsalo sproste.Pak to trochu vyjadruje neco o tom dotycnem…
Nevím pane Hample kde jste tenhle příspěvek vyhrabal, pže je pěkně starý podle toho kolik mi je, ale vůbec bych se nedivil, kdyby jste si ho vymyslel!
Příspěvěk upraven.
Myslim ze michal ma pravdu 🙂 jinak bych se chtel zeptat jestli by treba TC nesel zaradit vicekrat nez 11x jestli by to eslo vim ze je to strasne moc narocne jen se ptam jestli by to trebas neslo a jestli by treba tc neudelal nejaky sraz 🙂 kdyz sou taky s moravy bo tady nic takeho velkeho neni 🙁
for Michal: Já si vůbec nestěžuju, pže to nemám zapotřebí, ale stačilo mi hodnocení porotců a to především ředitele TC v Přerově u Best Engine, nemáš-li airbrush, chrom a zlato nemůžeš uzpět. Neocení to, že si vyleštíš díly sám a především ruční práci a to, co si kdo udělá sám!
Tak jediný kdo tu zřejmě mele nesmysli a něco si vymýšlí budete asi vy PEPO WALKU alias MENJUDE. Zde je odkaz kde sám píšete to z čeho mne naříkate, že jsem vymylel.
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/1591/?fromOld=1
Je pravda, že je to sice z března loňského roku, ale dle slov necelých 16, tak ať počítám jak počítám stále není dovršeno 18 let. Jak je vidět již víc než rok všude meleš zřejmě samý hamotiny a spoustě lidem lezeš na nervy. Až budeš sám mít nějaké auto udělané dle svých představ a budeš učastníkem TC nebo tak. Do té doby budu brát tvé výtky a uražky jen jako výsměch záchvatu pomatenosti. Sám jsem několikrát stál na stupních vítězů TC a v motoru žadný chrom nebo zlato nemám.. Není to jen o tom.
To jsem zase jednou zabrousil na stránky TC. A co nevidím, už zase si někdo vylejvá mindráky.Přátelé, je opravdu smutné, že do sebe necháte j***t od šestnáctiletého blba a ještě mu odepisujete na zprávy. Jen ho nechte, jemu nejde o vyjádření názoru, jeho baví vás prudit a dokazovat si, že je dobrej. Jen ho nechte vyhořet:) Pokud jde o mě, jsem skalní fanda tzv. „sériovek na kolech“, rád bych spoustě z vás řekl, co a jak moc se mi na vašich autech nelíbí, ale proč bych to dělal? Mám svůj názor, svůj pohled na věc. A to, že někdo to vidí jinak a nemá plné auto chromu a zlata, to opravdu není můj problém a nemám do toho co kecat. Víte, v tom je ten rozdíl, mezi lidmi, kteří mají odlišný názor a lidmi, kteří si zde chtějí pouze virtuálně zvětšit svůj penis. Hodně štěstí v boji s větrnými mlýny! dp
Počítat umíš dobře, poklona! Nikomu nelezu na nervy, nemám to zapotřebí, jediný koho to sere jsi ty a ty tzv „hamotiny“ jak říkáš píšu jenom tobě. A ty jak říkáš „urážky“, tak to žádné urážky nejsou, ale nemůžu za to, že nepřijmeš můj vlastní názor, ale na druhou stranu je to tvůj názor, že tomu říkáš „urážky“! No tak ty jsi byl na stupních vítězů, pže tvoje Octa ja vážně špičková, no! A TC jezdit nikdy nebudu, neboj neporazím tě!
TC je na cilovy rovince, jeste dva srazy to bude zajimavy.
Na celkovych vyseldku je chybicka u other scene, Smart je napsanej s 48 bodu, spravne by tam melo bejt 50 kdyz se pocitaji 5 nej vysledku. s nemeckym smoulikovim pozdravem
Příspěvek zrušen