Čas letí jako voda a sraz v Panenském Týnci u Prahy ukončil základní část soutěže AZ pneu Tuning Cup 2008. Výsledky srazu definitivně určily sestavu soutěžících, kteří si to mezi sebou 27. září rozdají na Tuning Salonu v Brně. A jak to vlastně v Týnci vypadalo? K tomu se vrátíme v následujících několika řádcích.
Díky termínové kolizi s jedním z největších slovenských srazů, který se ve stejné době uskutečnil v Piešťanech, jsme neočekávali příliš velkou účast soutěžících z Moravy. Většina postupových míst do Brna totiž byla rozdána již před Týncem, a tak se tentokrát Moraváci mohli vydat jiným směrem. I přesto se v Týnci ukázalo 76 řádně registrovaných soutěžících.
Ten úplně nejlepší mohl být pro někoho překvapením. No vlastně částečně překvapený byl při vyhlášení i on sám. Karel Buzický začal se svou totálně předělanou Škodou Favorit jezdit AZ pneu Tuning Cup až v letošním roce. Auto má řadu odpůrců i zastánců, ale jeden fakt je neoddiskutovatelný. Veškeré úpravy jsou provedeny naprosto precizně a je radost se na tak dobrou práci podívat. Při neúčasti několika dosavadních favoritů soutěže se tedy nakonec nejvíce radoval Favorit červený 🙂
To, že nejobsazenější kategorií byla opět Opel Scene, už nemá asi smysl opakovat. Zajímavý je ale určitě fakt, že hned tři vozy z první čtveřice se bohužel díky malému počtu účastí na finále nepodívají. Je to velká škoda, protože Jaroslav Majer (Vectra A), Štěpán Kolek (Vectra A) i dlouholetý matador Petr Klimeš (Astra F) jsou tím nejlepším, co Opel Scene nabízí. Tito ale i další soutěžící, které potkal podobný osud, ale ještě nemusejí věšet hlavu. V hale nám ještě nějaké místo zbývá, a tak se třeba někteří z vás dočkáte (i když mimo soutěž) čestné pozvánky.
Generální partner:
- AZ pneu, s. r. o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- SEAT ČR
- Wurth, s. r. o. – partner profesionálů
- Escape6, s. r. o. – výhradní zástupce Rieger Tuning pro ČR
- Alcar Bohemia, s. r. o. – Your wheel partner
- Dynamat – nejlepší tlumící materiály na českém trhu
- LeštímeKola – protože kola dělaj auto …
Těm z vás, kterým se zamlouvají starší vozy, určitě nemusíme představovat Oldies Scene, tedy kategorii pro auta roky výroby 1978 a starší. Nejlepším „historikem“ byl tentokrát Oldřich Chvalina před Petrem Odlevákem (oba Škoda 1000MB). Ty na stupních vítězů doplnil ještě nádherný Ford Capri Vaclava Hejduka. Místo čtvrté obsadil David Zedník, který si tak na poslední chvíli zajistil účast na finále v Brně.
Právě Tuning Salonem Brno teď žije celý náš organizační tým. Do začátku akce zbývá necelý měsíc a my se budeme snažit o to, aby se všem na finále AZ pneu Tuning Cupu líbilo. Kromě toho je pro vás už nyní připraveno finále dB Dragu, iMiss autofun s velice zajímavými a odvážnými módními přehlídkami, tuningový sraz nebo Lowrider Show. Více informací naleznete na www.tuningsalon.cz.
- výsledky srazu v Panenském Týnci i konečné výsledky základní části ZDE
- fotogalerie z Panenského Týnce (přes 400 fotek) ZDE
- 2x zlatá = 2x vítězství
- Václav Hejduk – Ford Capri
- David Zedník – Škoda 110LS
- Best of Best
- Ani tentokrát nechyběly naše hostesky …
- … a moc jim to slušelo
tak sezona končí. bylo to fajn a opět spousta fajn zážitků,i tý srandy bylo
jen doufám že na finále bude porota trochu lepší a nebude koukat do blba a my si tam budem ríkat jak a co na autě máme novýho sami pro sebe…..
jináč by mě zajímalo jak jsem dopapl v hodnocení odher scene pokad to bude možný a nebude to problem .tak bych chtěl vědět o kolik bodů jsem byl poražen.
díky . a ve finále se snad sejdej v co největšim počtu.
Co ty fotky z Mimoně? Podívejte se na ně, je tam chyba a nezobrazují se… Díky
jojo presne tak sachovani s bodama,je to o tom ze jina porota jine hodnoceni fakt to nechapu ale nema smysl to resit,kdyz me predbehne auto kteremu chbej sroubky v podbehach atd tak to nevim kde porota nechala oci nebo buhvi jak to je, tak radsi o tom ani nemluvim.
nechci do nikoho štourat, ale tady je jasný důkaz toho že německý styl u nás nikdy nebude respektován, v mnoha případech s detailnějšími úpravami, je to smutné! a člen poroty je člověk, který za svůj život upravil 2-3 vozy a to na zakázku u nějaké firmy, zná dokonale autokosmetiku, ale s výměnou třeba kola je to už horší… 😉 hodně štěstí v přístím ročníku;)
Nejde jen o sroubky,ale jde taky o odpoved minule vyrazne slabsi souperi??furt jezdeji ty sama auta akorad s tou vyjimkou ze na Mimoni nebyl P.Richter ale to je jendo fakt to resit nebudu kazdopadne dik za odpoved.
Jestli nechceš štourat, tak nic nepiš 🙂 Ale nemám pocit že by porotci neuměli ocenit německý styl, otázka pak co to vůbec je německý styl 🙂 a co přesně do něj spadá, protože co já vím tak mají němci špičkový lak, xx palcove několikadilné kola, nadupaný motor samozřejmě navíc celý vyleštěný, interiér plný luxusní kůže a kufr naditý muzikou nebo rámem se vzduchem. U nás jsou to bohužel jen jejich jakési napodobeniny, které sice na první pohled tenhle styl připomínají ale chybí jim spousta věcí. Ale je jasný fakt ten, že co člověk to názor a pokud jsou auta co se úprav týče vyrovnaný bude pořadí vždy jiné a s tím se nedá nic dělat. Přeji pevné nervy všem finalistům a ať vyhraje skutečně ten nejlepší.
chci se zeptat, do celkového umístění se sčítá jen počet bodů které soutěžící za sezonu získal, nebo i skóre?
chápu to tedy správně, že je vlastně jedno jestli účastník skončil na prvním nebo šestém místě? Zaujaly mě v celkových výsledcích dvě kategorie. Jedna je Peugeot, což jsem dle vysvětlení pochopil a pak ještě Japan. Tam se mi tedy zdá,že je chyba mezi druhým a třetím místem.
Kuba má naprostou pravdu a je to realita, jak stím německým stylem, tak stím porotcem! Proč taky ty nej auta u nás už do Čech nejezdí, že?! Vůbec se jim nedivím! TC je cirkus a celý český tuning taky, vždyť tam pořád dokola jezdí ty stejné kybly!
Děkuji za vysvětlení, jen ta Japonská scéna. 40 bodů by tedy mělo být druhé místo, je psáno 3. a 36 bodů by mělo tedy být 3 místo, je psáno druhé. Jestli tedy chápu dobře. Děkuji
Chyba je ve sloupci pořadí. č. 2 je u řádku třetího a č. 3 je u řádku druhého. Ale zřejmě jde pouze o přepis,ne?
Auta KR a jiná auta z Prahy a nejenom z Prahy, no a hlavně potom auta Powered by MD, která v Německu vyhrávají!!! Neříkám, že v Německu jsou na každém srazu nová auta, ale jejich tam daleko více a daleko větší a kvalitnější konkurence a rozhodně nějezdí dokola, pořád jedny a ty samy, jak u nás!!!
to Tomáš:až na to,že v Německu je 80 milionu lidi a je nekolika nasobne vetsi nez CR,tak tam budou asi pravdepodobne jezdit na kazdej sraz jiny auta,ne?
To je jasné, že se Německu v životě nevyrovnámé, ale alespoň by mohli v čechách porotci uznávat česká auta s německým stylem a dotažená do detailu, ale takových je opravdu málo! Tady je to ten český kýblový styl, který vyhrává!!!
pekne pocteni:-),minule jsem take bublal kvuli umisteni.ale tady se mele uz o uplne necem jinem.zajimalo by me jake auto v nemeckem stylu na ceske scene je dotazene do detailu(jestli ctyri?).to by me zajimalo?a jak bylo psano nejde srovnavat cechy a nemecko,uz jen pocet registrovanych aut o tom napovi.a kdo mele porad o nemcich tak at tam zkusit nejaky sraz jak dopadne ja osobne na to momentalne jako nemam,a jeste nejakou chvili mit nebudu
Na to mají úplně jiné auta a tebe tam nikdo neposílají, tak nemachruj!!!
For Tomas TDI: Tvé auto je pěkné, ale v tuning cupu jezdí mnohem lepší octávie, není to lehké, ty namontuješ vzduch, lacinou koženku, nalakuješ motor a hotovo, nemá to žádný nápad a v tc se hodnotí vše, dá to dohromady výsledek a je to. Zapracuj na detajlech, dále brzdy motorový prostor, podvozek. Uznej porážku, sto lidí sto chutí.
Lukeš – dobry myslim ze napad tu je v jednoduchem stylu combi ale to mas uz fakt jedno,dale jsi nezminil lak ale to je jedno,jen v interieru neni kozenka jojo na jednu stranu mas pravdu ale taky ne protoze v tom interieru je toho taky dost ale v celku na deni jezdeni auto,kolik lidi z tc pouziva auto kterym jezdi denne??fakt asi minimum kdyz plno lidi jezdi na plataku a tak taky jde o to splnovat normy co se tyce predpisu aby me nekde nestaveli zbytecne a tak ale fakt hadat se nebudu nema to smysl jinak uznavam ze auta jezdeji hezka ale ne vsechna to fakt ne,nevim co vsichni maj s tema brzdama ale kazdopadne uz mam 312ky z RS pokud to nekoho zajima a detajly treba napriklad co chci ja v chromu to kazdej vi ze to neni otazka chromu,ale jsou i horsi auta co byli predemnou konkretne jedno ale jak jsem rikal je to jedno.Neni dulezite vyhrat ale zucastnit se ze ….\jinak tuhle vetu nejak nechapu :dále brzdy motorový prostor, podvozek. /co myslis tim podvozkem??Ale porazku uznavam ale ne od par aut co mam v kategorii jak jsem psal uz predtim jinej sraz jiny porotce jini vitezove…
Lukes : kdy jsi to auto vydel naposled???
For Tomas TDI: Není o tom nechat nachromovat víčka a nalakovat plasty v motoru, podvozek se týká zpracování není otom nalakovat podběhy, origo lak je jen 6-7 bodů z deseti, technické upravy jak v motoru tak na podvozku atd přečti si pořádně pravidla a jestli se ti nelíbí hodnocení tak máš možnost jít po vyhlášení za porotcema a oni řeknou v čem strácíš a co se jim nelíbí. A jedno na konec stavíš si auto pro sebe nebo pro Tuning cup.
k nemeckych srazu: je to jako tady, vemes treba bavorsko, mas na kazdym VW srazu skoro stejny auta jaky jsou TOP 50, jedes v Hessensku kde jsem jezdil ja, byl jsem na 3 srazech, mezi srazama asi tak 200-300km a pod TOP 30 byli skoro stejny auta.Jasny ze kdyz se podivas na fotky z mnichova a fotky s Hamburgu nebo Berlina tak mas komplet jine auta.
k nemeckymu stylu: ukazte mi kola jaky se hodi v cz? je jich par, poradny porsche, nebo lorinser nebo audi kola v chromu nebo v lesku. Nebo naky jedinecny kola jako treba Revolution…(vim jen o hodne malo aut v cz jaky maji kola v nemeckem stylu) chromy ala lexani, asanti nebo tak uz neny nemeckej styl.
Dale, uklizeny pochromovany vylesteniy nadupany motory???
ale to hlavny, Brno se blizi…a flexka brousi….. 🙂
Německé kola nebo kola v německém stylu snad třeba RH, Kerscher, Schmidt. Prostě německé značky a aut s takovýmito koly je u nás opravdu málo a ještě navíc jezdí ty aut raději ven! Nedivím se jim. Motor, interiér, podvozek s kolama a hlavně auto jako celek, to je základ pro němce! Lak už může být i sériový!
Srázek byl v pohodě, počasí přálo a fotky jsou super 🙂
Lukes – dobry no uz nevim co ti na to odpovedet to nemam smysl,ale jako nevim kde jsi to vzal zas tak origo lak nemam ale to je vcelku jedno.Ale je fajn ze rozdavas rady 😀
Tomastdi – máš to moc pěkný, přesně tenhle styl mam rád. Jen tak dál
Lukes – Lak není original, a jestli máš pochybnosti tak si to napřed někde ověř. Až Škodovka začne dělat tyhle laky, tak pujdou mbéčka s cenou nahoru
Marty Fox – diky, aspon nekdo potvrdi ten lak ze
Jinak co se tyce nema smysl tade ves asi uz zadne dialogy :))
Akorad proste Lukes vypusti neco so si mysli a pak tady dela chytreho :))
For Tomas TDI: Já tady nebrečím že jsem byl jednou první a pak skoro poslední. Za ten lak se omlovám, ale porotce ti to ohodnotí jako origo (6-7 bodů) a kdo má barvu netipickou tak dostane 9-10 bodu a už strácíš min. 3 body a pak se to vše nasčíta a dá výsledek. Přečti si co se vše hodnotí.
Lukes – hele ty internetovej pisalku kdyz uz nekam pises a nefunguje ti mail tak to o necem svedci vid ty se bez radsi zharabat resis tady blbosti do kterejch ti nic neni jsi fakt smesnej a delaz ze sebe trapaka uz….
For Tomas TDI: Mě email funguje a jestli se ti nelíbí kritika, tak na tyto stránky vůbec nelez.
Asi nemá smysl v téhle debatě dál pokračovat. Jako nezaujatý pozorovatel to celé na mě dělá dojem zaujatého porotce, který v dané a vylosované skupině nemá ani trochu přehled. Trošku jsem si o této story zjistil nějaké informace, a po konzultaci s kolegy ze světové scény, ten „porotce“ je jen do počtu. Nicméně to jen sráží hodnotu a úroveň Českých srazů.
For Marty – malinkatý tygřík: Hodnotí dva porotci, takže musí být zaujatí oba dva !!! Jeden nestačí, je vidět, že jsi opravdu pozorovatel a asi z velké dálky! Když někdo neumí prohrávat, tak je to problém. Co znamená světová scéna? Ta je v ZOO, kde fotíš?
Luke : :)))))))))))) ty ses asi hodně prázdnej. Za1: nefotil jsem to já, za2: vůbec o mě nic nevíš, a za3 tady neřešíme nejaké focení.
Marty: Focení opravdu neřešíme ! Řešíme to, že ty nevíš nic o soutěži, když napíšeš to co jsi napsal! Světová scéno. 🙂 Nauč kamaráda Toma prohrávat a bude klid.
Pánové, nešlo by diskutovat věcně a bez osobních útoků? Děláte si ostudu jen sami sobě…
Luke – hele tebe bych rad videl co ty jsi zac protoze to co pises za bludy to se fakt neda jeslit to pises z hladu nebo zavisti fakt to nechapu a take rad bych vedel co mas ty kdyz to tady takhle hodnotis,komentujes atd,proste t yjsi jen internetovej pisalek kteremu je sotva 16 a radsi dal si to nebudu predstavovat takze Nazdar !!!
Podle mího šachování s bodama bylo až teď!!!!!!!!!!