Letošní sezóna uběhla jako voda a soutěže AZ pneu Tuning Cup vyvrcholila o uplynulém víkendu na výstavišti v Brně. Měsíce práce a příprav, které jsme brněnské akci věnovali, jsou za námi. Jestli úspešně nebo neúspěšně, to musí posoudit jiní. Poslední dny byly opravdu hektické a proto se oficiálních výsledků, fotogalerií a komentáře k Tuning Salonu Brno dočkáte v průběhu tohoto týdne. Děkujeme za pochopení a věříme, že se vám všem na akci líbilo.
Tým TuningCup.cz
Foto: www.tuningy.com
No ja nevim jak vy, ale mě ti dva šašci přišli dost trapní, když to vemu ještě tak že si je v podstatě startovným platíme tak mě to docela sere. NAZDAR.
furt mi nejde do hlavy,jak se nemohl šmoula dostat do Top 10 a že Medvěd porazil Lebu
No mě to ani divný nepřijde, když jsem viděl „snahu hodnocení“ některých členů komise, kteří po příchodu k soutěžním vozům zkontrolovali strop pavilonu Z, pak kolik lidí (zejména ženského pohlaví) se na ně dívá a podle toho, jakou měli náladu a jak se jim majitel líbil rozdali body… Můžu říct s čistým svědomím, že jsem byl na této akci poprvé a zároveň naposled, protože větší ostudu už jste si, páni pořadatelé udělat nemohli… Organizace na dvě věci, neschopná porota, na to, že tam soutěžící museli být v sobotu od rána do 21 hodin tam nebylo kde se pořádně najíst, ozvučení, pokud člověk nestál přímo u pódia totální krach, protože nikomu v tom nebylo rozumět. Nejsem člověk, který do auta nacpe horentní sumy pro získání poháru a cen za několik stokorun (tím ale nikoho neodsuzuji, pouze můj názor), ale pokud bych jím byl, pak této akce bych se už nezúčastnil. Od FINÁLE si mnozí slibují něco úplně jiného.
S pozdravem
Petr V.
Nevim jestli na organizaci bylo neco spatneho,myslim,ze se vsichni snazili,aby ty auta byly v hale co nejdrive a mohli aranzovat kolem nich..Podvaly a doprovodne auta mela kde zaparkovat a lidi tak mohli byt v klidu..Co se tyce jidla,pokud sis nevsiml,lidi co tam meli stanky,meli take mikini Expo Restaurace a ne Tuning cup restaurace,tudiz nepatrili k tuningy,ale k vystavisti,takze si stezuj jinam,ano?A ozvuceni? ten kdo jaksi neposlechl pravidla a pustil si muziku v aute,tak se pak nediv…Bohuzel to takhle bylo u nejednoho auta..
Medvěd vyhrál protože jeho IS je decentní a velmi precizní. Lebova Z3 je již totálně nevkusně přeplacaná různejma blbostma z kůže a všude kde to jde je Bond nebo 007. Bože to je opravdu trapný. Medvědovy gratuluju protože to má opravdu skvělý.
bohuzel se musim v hodnoceni pripojit k Petrovi. Co se tyce poroty jsem vic nez prekvapen a zklaman ( zamerne pouzivam smirliva a slusna slova ac jsem behem dne – nikoliv po vyhlaseni vysledku – pouzival ostrejsi) u hodnoceni meho auta to bylo okoreneno jeste naopak velmi hlasitym podiem ( stal jsem primo naproti) a vystoupenim imiss. Rekl jsem hodnotici skupine ze se jich bojim a byla to pravda. Probehli hlasky jako ze prez „huceni“ asi stejne neuslysi muj vyklad stejne se jen rozprchli kolem vozu a neslyseli ani zblo. Bohuzel zrovna u meho brouka ktery se snazim ladit do retro stylu a vypada teoreticky jalo seriovka je docela potreba si posechnout o co jde. Nezajem pak jeste hlaska tady to ms rozpraskany a rezavy tak to auto nebudu vubec hodnotit a po cca 3 minutach odchod. Jedinej kdo se zachoval jinak byl „grandpa“ timto mu chcu podekovat. Zajimavy ze krom Misi u kteryho taky jen prolitli se dycky alespon v nasi kategorii byli panove schopni sejit kolem majitele alespon na chvili a poslouchat… Zda se mi to vic nez podivne. Chapu ze to uz asi porotu po celym dni nebavilo, ale…
Chtel bych poznamenat (pro chytraky) ze to nepisu protoze, ze jsem neziskal pohar (narovinu byly sice krasny, ale nevim zda uplne vhodny na finale…) spis to nebylo poprve co se to stalo… A zrovna na finale to vic nez zamrzi
Dalsi vystup po ranu na brane kdy mi nejakym chytrakem byly pretrzeny oba dva vstupni listky i kdyz jsem byl v aute sam… Trikrat jsem se snazil to vyresit slusne… Po 4te jsem to uz nevydrzel a zacal bejt sprostej protoze chytracky reci dotycneho byly na me vazne trochu moc. Prisel ales a prislibil zapamotavani meho prijmeni na brane a vpusteni druhe osoby… Zkratim to nestalo se a kdyz ona osoba prisla tak ani na stanku info nebyla ani noha protoze byla zrovna lowrider
show… Vstupne zaplaceno znovu… Ne ze by me 150kc zabilo jde mi spis o princip.
Bylo i par dalsich veci ale to uz neresim
Souhlasím i nesouhlasím. Porota by se měla opravdu zamyslet nad hodnocením jestli je Tuning Cup o kamaradství a o penězích nebo o vkusu a o zpracování !! Bylo tam hodně pěkných aut a taky hodně aut co už zářilo přeplácaností… ja osobně auto nemám takže nezávidim někomu kdo má jaký pohár !! Musím uznat že organizace nebyla špatná ale měli by se pro příště více dohodnout !! Ten tipek u stánku s PS3 mě připadal trapny!!!
zazitek super, akorat bych pustila drive/vice upravenych aut do prostoru k hale – na sraz. nektere pekne auta staly nahore na parkovisti a kolem haly bylo docela prazdno, resp.jak vyplnit volny cas koukanim.
jo a moderatori: jste si me pekne podali/nechali vydusit, pri vyhlasovani best creativ,co ? :))))))
btw: mate prehled kolik aut Vam to z nahlasenych odreklo/nedorazilo ? mi to pripadlo,ze docela dost.
(hlavne tam mel byt petr se zelenym puntem:( )
Mrzi me to ale kvuli technickym problemum jsem nemoh dorazit. Jako vzdy jsem vse nechal na posledni chvili a letos to nevyslo 🙁 tak snad pristi rok…:-) Gratuluju Vildovi k 1. mistu a Tobe Katy k 3. jinak samozdrejme vsem ostatnim taky…:-)
2petr: diky ale moje svedomi mi rika, ze neni k cemu. pro me jsi proste 2.nej ital v cr TY….a tudiz ja se posouvam pod stupen vitezu (kdyby ty „skla“ sly prehodit ikdyz jsi tam nebyl, mela bych z toho vetsi radost!!!!) 🙁 navic se mi nepovedlo zabojovat jak jsem chtela, takze se ne-radost nasobi… i kdyz jsem jeste zvedava na bodove vysledky.
Mě osobně to přišlo jako fajn víkend,s organizací sem neměl jediný problém a za sebe můžu říct že sem si to užil.
To že nebylo slyšet z podia na druhou stranu haly mě vůbec nevadilo,ono to taky není jednoduché to ozvučit.Klobáska venku byla delikastesní a jestli někdo chtěl víc mohl navštívit jednu z blízkých restaurací v okolí výstaviště.Třeba tu pivovarskou na náměstí kde vaří báječně. .-)
Jediná výtka je snad na porotu,nezájem některých porotců byl víc než jasný,opisování hodnocení jeden od druhého taky asi není ouplně na místě.Každy at si sáhne do svědomí sám jak se k tomu postavil.
Tímto bych rád na druhou stranu poděkoval porotcům kteří celý rok pečlivě hodnotily soutěžní vozy , jmenovitě Roman Vojtek, Milan Vybíhal , Ondra Černý , Jan Černý a pár dalších.Ostatní by se měly zamyslet jestli svým jednáním nepoškozují jedinou soutěž v ČR.Ještě jedna věc, ta ocenění které sme dostali asi nebyla ouplně nej volba na Velké Finále.
Jinak držím palce do dalších kol.
Ahoj, aby tu nikdo nemluvil za me, tak já jsem rád, že jsem se na finále vůbec dostal. To byl můj letošní cíl a v konkurenci 24 oplů si myslim, že to úspěch byl. Nemám nic proti tomu, že jsem nebyl na pohárech, ani jsem ho nečekal. Ale je fakt, že hodnotit sílu a úpravy motoru mě asi hodně shazuje. Mě ten litřík stačí a do brna a zpět jsem dojel za 1000 korun (560 km tam i zpět). Jinak na finále se mi líbilo, že to bylo v jedný hale. To bylo super. Ale jinak Budějice lepší. Organizátoři to zvládli dle mého super. A k tý porotě: ke každýmu jsem běhal zvlášť a každýmu povídal o autě zvlášť. a jelikož byli u auta tak 5 minut, tak jsem každýmu stihnul říct tak polovinu. Po vyhlášení jsem mluvil s Ondrou Pšanským a ten během roku měl jen 4 ze 7 porotců co chodili. Když se jich zeptal, jestli jim může něco říct, tak prej neměli zájem. Podle mě to neni moc fér přístup…
takže moje dojmi z finále.. docela dobréé.. newim co tady nekteří máte s tim šmoulou A ŘIKÁTE ŽE se neprobojoval do elite 10.. podle me je možná i dobře že tam nebyl přece jenom by to bylo takový divný .. a třebas s fabii nemel šanci se tam dostat a s lupem.. kdyby tam nechal ty ozeta co tam mel před tím tak možná do elity šel ale jak tam dal tyhle a vytáhl lemy tak si vumec nevšiml zpracování narazníku a lemu s blatníkem byl tam zub jako prase a toho si ta porota všimla .. prej že se jim to líbylo ale tohle že byla zavažná chyba.. newim jak to mysleli když to řekli.. mno a k tomu hodnocení.. já sice nemám auto ale tohle by me taky naštvalo… proste například vezmu to od opla protože jedním z nich sem přijel tam.. co Má delat takový ondra langer oproti ostatním opelum.. co má asi delat když má 1,0 obsah motora.. tohle je fakt totalne (zrušeno) jako.. tohle by si meli vzít porodci příští rok k srdci chápu že k tutningu patří všechno to jo ale přece jenom tuning výkonu v mototru patří ke sprintum a ne do leštenky.. jen se zamysletete.. leštenka má bejt o krase a ne o rychlosti a hlavne nekterří svojí leštenku berou jako dopravní prostředek a ne jako leštenku na vozejhku za dodávkou .. a v nekterých přípaDECH AJ NEPOJÍZDNOU…nechápu to.. to bych taky mohl koupit tohjo nejsilnešího cadetta nebo tak neco narvat tam turbo nebo tak neco vložit do toho 500 koní a koupit kola z vrakače a co potom.. no. :-/ proste nekteří tuning baví už jenom proto že je to o kráse a né o síle.. tak at ten kdo má rád rychlost at si koupí nejaký auto a dá si dotoho co chce.. ale takhle vám brzo na tuning bude jezdit málo lidí.. třebas ted nechci urážet toho majitele v ve vínovém opelu caddet ale myslím si že ta černá astra mela bejt třetí a hned za nhím mela bejt ople corsa ta šedivá a až potom cadet a ne bejt třetí.. ale jak říkám .. proste podle me výkon na leštenku nepatřží ale je to jedno..
k finále.. bylo to docela dobrý no.. docela me mrzelo to počasí já se klepal jako prase vevnitř aj venku.. ale na druhou stranu me potešilo to že jsem vyhrál na PS3 první místo.. ano jsem to já .. 😀
PS: taky se mužete zamyslůet že by to příští rok bylo v praze -..
hned nekolik duvodu:
1: cestou ze zapadu na brno.. to chce proste vzduchovrej podvozek jinak se tam nedá jet.. ta dalnice je jako kamení ..proste hruza je to na cestu tam a zpatky a hned objednavat čepy…
2:přece jenom bylo by to pro všechny skoroo stejne daleko..
3:a příjde tam více lidí než do brna přece jenom hlavní mesto 😀
PS2: zamysletet se a neco s tim udelejte jinak do 5 let se každej na tuning cup vysere tohle je muj nazor..
Petr Kovalský: 1, nauč se trochu psát. Chtělo by nějakou diakritiku, hlavně tedy čárky a tečky mezi větama.
2, Narvat do kaddeta turbo a dostat 500koní. Ano není to nemožné, ale bude tě stát asi tak jako 3x kaddet na airridu s flip-flopem a kůži atd…. Úpravy motoru jsou nejdražší! Neni to jen narvat turbo, je vidět, že o tom víš velký kulový!!! A pokud někdo dělá leštěnku, tak je opravdu ostuda mít tam tří válec. Radši budu mít pod kapotou pořádný srdce než obrázky a čárky sem a tam s tim, že pod nima běhá nějakej polomrtvej křeček.
tak tu máme konec. když bych hodnotil letošní sezonu. tak byla gud , sice jezdilo mín aut než loni,ale to neni novinka. co se týče finále , tak mnohem lepší než budějky. jen příště vyhlášení posunout trochu dřív . jinak to nemělo chybu co se týče aut. pomalu to připomínalo výstavu . a k některym dekoracím klobouk dolů. doufám že bude dost fotek , a né jak z mimoně kdy půlka furt nejde. kurňa.
co se týče poroty. tak už to psal tady někdo a vystihl to přesně. „koukání do stropu a po miss,nebo kde co lítá.“ neni moc příjemný, hlavně pro soutěžící, který jim říká co všechno je předělaný atd a oni ho maj víte kde….
ne všichni to zas musim taky říc . že se našli jedinci který ktomu přistupuvali tak jak má být. a bylo vidět že to nedělaj z donuceni, nebo už aby to měli za sebou…
podstatě . to řeknu tak , v devět hodin,kdy se představila porota na skupiny, jsem věděl na 99% že jsem druhej. v půl páty po odchodu poroty to bylo jasný na 1000%
a mezi 7. členy poroty se našli 3 lidi který se zeptali a atd… nebudu jmenovat každej at si šáhne do svědomí.
takže stoho vyplívá že musim na příští rok udělat změnu.
místo drahýho laku , obyč.
kola. no 20″ stačí
interier . originál ,
music . stačí dva tři obyč repráky z tesca, a potáhnout je do stený barvy jako interier.
a to by stačilo.
a kastli dát do ogiginálního stavu
jo málem bych zapoměl ale musel bych mít osobáka ,protože nákladní dodávka neni tak propracovaná do detailu, a určitý spoje a interier nejsou tak hezký jako u osobáku.
ale zas na druhou stranu mě tuning cup posunul úplně někam jinam,nebejt tuning cupu tak moje auto je jen lacinej tuzing,.
přeju hodně zdaru . organizátorům a doufám že příští rok to bude zas o něco lepší .
promě brno ,pavilon Z neměl chybu.
A proč by byla ostuda mít pod kapotou tříválec. Každej nevydělává tolik aby moh živit dvoulitra, jak spotřeba tak pojistka. Stejně dojedu na sraz (za polovic než ten s dvoulitrem) a auto tam stojí celej den na jednom místě. Mě to vyhovuje. Na místo se dostanu. Když odjedu za rok 10 srazů, tak je to dost benzínu. Spotřeba 5 litrů místo 10 se za ty srazy do peněz promítne, ne???
Svoby a Michal Chomát: To, že třeba já osobně nevěnuju některým věcem pozornost neznamená, že auto hodlám potopit. Na rozdíl od svých, někdy až příliš zbytečně do detailů zabíhajících kolegů, se osobně snažím na auto dívat jako na celek a spíš přemítám v duchu o tom, jak totálně neporovnatelná auta srovnat vedle sebe. Zrovna vy dva se pak možná budete divit místům, které jsem vám jako porotce přidělil. Bohužel můj hlas tvořil pouhou jednu sedminu celkového výsledku…
Úvodem chci říct, že Brno bylo fajn, hala pěkná, jen nebyla dostatečně zaplněná a venku také nebylo kam moc jít. Pár aut venku to celodenní čekání moc nezkrátila. Ale finálový sraz se jinak povedl. Také bych se ráda připojila k hodnocení poroty, která byla rozdělena na 2 skupiny. Pozastavím se nad skupinou, která mě hodnotila – odpoledne. Zarazilo mě, že v čase mého hodnocení vozu přišlo k autu 5 porotců ze 7. Z toho pouze 1 se zeptal co je na autě udělané atd., druhý vedle něj se bděle usmíval a opisoval, třetí byl zpoloviny otočený zády a ti dva zbývající skoukli letmo interiér, motor a pryč. To, že mam např.spodek auta udělanej, nikdo nezaregistroval ani po nápadné nápovědě zrcadla pod autem. Další 2 porotci dorazili s velkým zpožděním a opět pouze 1 z nich se zeptal na úpravy, které nejsou na první pohled vidět a prohlédl si auto pořádně. Přeci jen by se porota měla soutěžícího při hodnocení vozu zeptat, co tam má nebo nemá.
No, co k tomu více dodat… Chápu, že hodnotit celý den je dost únavné, ačkoli od toho tam přeci porota je.
A pokud někdo z poroty dané auto nikdy nehodnotil, tj. ho vlastně nezná, měl by se o to víc snažit se s ním seznámit.
Prosím proto více pečlivosti do příště….
IW.
Jinak co se týče doby strávené porotou u každého z aut, zkuste si celkový čas přidělený na hodnocení rozdělit mezi 50 aut. Připočítejte nutné přesuny, přidejte nějaké rezervy pro čekání. Vyjde vám maximálně těch pět minut, během kterých to musí odsýpat.
Pro soutěžící mám ohledně prezentací jednu radu: na nic nečekejte a začněte nahlas vyprávět především o tom, co není vidět na první pohled. Výklad můžete doplnit třeba fotkami. Vražte někomu z poroty do ruky album a nahlas upozorňujte na pozoruhodné věci ostatní, o nichž víte, že by to třeba nemuseli vědět. Chápu, že u některých hyperaktivních kolegů, jako je třeba Student, je obtížné udržet konverzační převahu, nicméně stačí trocha asertivity a trpělivého převádění tématu od šprýmů a legrácek zpět k věci a jde to.
shr3k.mě nešlo ini tak o hodnocení . a spíš oto. jak kdo k tomu přistupoval. a taky jsem neřek nikoho a nikoho neodsoudil.
a nechci z toho dělat kde jakou bombu, ale upřímě, náhodou jsem byl poblíš když ste hodnotily šmoulu a nevšim sem si toho jen já ,ale i spoustu lidí. “ stim stropen atd“
a tim to hasne.
a to že budu překvapenej, no určitě jo z vísledkú
ale takový je život.
jde o hovno. ne.
To shr3k : díky za vyjádření 🙂
Tříválec taky může mít 150 PS, a pojede, ale tuning (jmenuje se to tuning cup) je odjakživa hlavně o motoru, a jízdních vlastnostech. To, že se pak motoricky upravený auta začaly odlišovat i vzhledově byla až další část tuningu. To bysme všichni mohli mít Škodovky se shnilejma nápravama, hlavně že to má na kapotě draka a počmáranou palubku od Picassa… :o(
O porotě mám svoje mínění, ta soutěž jde pěkně „do pryč“.
2Lukas P.: a ja si rikam co delam spatne porad… :)))))
je ale logicke, ze kdyz nemas motor tak nemuzes mit na nem upravy (jak vzhled tak technicke) a tudiz nemas body 😀
Lukáš P. : Dostat z tří válce 150PS tě bude stát dobrejch 250tis. Za to dle „libovkářů“ máš flop a nachromovanej celej podvozek + vzduch. Za to je přeci hafo bodů ne? A kolik kdo dostane bodů za kovaný písty, ojnici, odlečenej setrvák, carbon sání, programovatelnou ŘJ + třeba i turbo?? :)) Myslim že vác bodů dostaneš za čmáranici na plastovym krytu TééDééÍíčka
Ahoj,letos jsem absolovoval TuningCup poprvé a asi naposled.Chci jen řict na adresu někteřích porodců že by se na to měli vykašlat a dát raději možnost někomu jinému který bude funkci porodce brát na zřetel a bude se tomu věnovat.To co někteří předvedli u hodnocení mého auta a i zřejmě u jiných co jsem zde četl a slyšel tak mě to pěkně naštvalo a zamrzelo.Z těch porodců co hodnotila naší Skoda Oldies jsem hovořil o autě jen z dvouma(tím jim děkuji za to že se hodnocení ujali tak jak mají)a zbytek stál u barmana aby si dali zřejmě drink protože jim vyprahlo v ůstech z důvodu žvatlání o tom že mají hlad a co bude k jídlu.Pak se uráčili přijid k těm dvouma porodcům a kolem mého auta udělali jednu otočku dokola a potom směle napsali hodnocení.Připadali mě jak zájezd učastníku kteří přijeli někam na výlet.Představoval jsem si k tomu trochu více profesionální přístup.Ale je pár lidí v porotě kteří svou práci dělaj výborně a dokáží řict co je na autě špatně a i poradit do budoucna a tím jim děkuji.Jinak organizace byla výborná a moc se mi to v Brně líbilo.Jen ta cesta po D1 je hrozná až na blití ale to nikdo z nás neovlivní.
RR: Pro neznalé jako jsi ty :-), hodnotící formulář pro porotu TC:
Exteriér 0-10 (Plasty, světla, design, ladnost tvarů)
Interiér 0-10 (Použitý materiál, barevné sladění, kufr)
Lak 0-10 (Volba barvy, airbrush)
Podvozek 0-5 (Snížení, design)
Kola 0-5
Motorový prostor 0-5 (Vzhledové úpravy, design motoru, zahlazení)
Bezpečnost 0-5 (Pásy, ostré hrany, pneu, povinná výbava, stěrače)
Čistota 0-5 (Karoserie, motor,interiér)
Techn. úpravy 0-10 (Zlepšení jízdních vlastn., brzdy, podvozek, motor)
Nápad 0-10
Kvalita úprav 0-10
Audio 0-5
no tak po shlídnutí tohoto formuláře už doopravdy nevim proč jsem na 3 místě a už vubec nechápu Méďovo 1 místo,třeba jsem samolibej namyšlenej frajer ,ale podle mně je Méďa lepčí tak max ve 3 věcech .Jestli mi to chce někdo vysvětlit budu rád ,Jinak Brno super akce byla pěkná ,moc díky všem co se o to postarali.10 tisíc v čoudu a zase je o čem vyprávět
A mate k tem bodum (kdyz jsou takove rozsahy) treba i nejake „indicie“ za jake upravy kolik bodu davat, nebo si to voli kazdy sam ?
treba ze, za toto bude mit tri body, ale kdyz uz ma tamhleto tak bude mit pet bodu…
tak konečně sme se dočkali, že se tu zveřejnilo hodnocení.
a určitě kola a audio by mělo bejt taky za deset bodů. protože jak s kolama tak i s hudbou se daj dělat neskutečný možnosti , . . a 5 bodů to je malá stráta , a je to vůči soutěžícim který maj kola a i audio zastavbu s multimedii nefer .
tyhle dve části hodnocení mě třeba překvapily
protože v těch dvou kategoriich . neni nutný mít „největší kola“ a ani kompletní audio zastavbu
To Katy:…Kačko na začátku každé sezony má porota velké „soustředění“, kde se právě specifikují jednotlivé kolonky v hodnotícím formuláři a tvoří se tzv. měřítko „co a za kolik“… 🙂 …ale věř, že je to strašně těžké se pak na místě rozhodnout a hlavně tak aby jsi se zavděčila všem… Jednodušší by bylo hodnotit skok daleký, než TC.. 😀 ..
To all:Myslím si, že kluci, ehm a dívka (promiň Ilčo) mají za sebou dost dlouhý maraton v podobě jednotlivých kol TC, že by si zasloužili trochu toho uznání…nejsou to stroje, do kterých nahážete data a oni vyplivnou výsledky!!!
svoby: Proč konečně? Kdo ze soutěžících o to měl zájem, mohl se s tím, jak jsou rozdělené body, bez problémů seznámit.
Nicméně se musí brát tyto bodové rozsahy stále jen coby pomůcka pro porotu, nikoliv nějaký neměnný standard. Proto ani nelze odpovědět na otázku Katy – každý z poroty má svoje interní pravidla, podle kterých si auta podle těchto vypsaných úprav rozškatulkuje. Pro někoho jsou Lexani kola za 5 bodů bez diskuze, pro jiného třeba s ohledem na celkovou koncepci auta za 4 body. Někdo z poroty nepřežije špatně nalakované části podvozku a dá za kvalitu úprav 3 body, jiný nad tím samým mávne rukou a s ohledem na celek dá bodů 8.
Tebou navrhované úpravy byly v minulém roce, tuším audio i kola měly 10bodový rozsah. Na základě protestů a přání soutěžících byl vliv kol a hifi omezen. Tady je vidět, že všem se člověk nezavděčí a ze 200 soutěžících se najde vždycky někdo, kdo je se statusem quo nespokojen. 😉
Dekuji za odpovedi.
a je jasne ze se neda urcit presne meritko.
kdyz na to koukam tak porad stejne.nikdy nebude kazdy spokojen.co takhle zkusit pristi sezonu misto soutezeni druhou stranu cele akce ajitř do poroty.nerikam ze jsem take neremcal to asi kazdy.jinak velka gratulace k prvnimu mistu a TOP3.je pravda ze nejaka auta me na bednach prekvapila viz seat scena porad se mluvi o kvalite uprav tak nechapu treba 2misto a 4misto.cotreba naopak ale je to vec nazoru other scene take 1 a 2.hmm no je to tak jak rozhodla porota a tak to ma asi byt:-)jen mi porad chybi smoula v top 10 neli v TOP3:-(
Já osobně jsem si Brno moc užil. Organizaci chválím, program byl zábavný a dařilo se naplňovat časový harmonogram. Stánky s občerstvením hodnotit nebudu, z domu jsem na cestu dostal 8 hamburgerů a vystačil jsem s nimi do soboty do večera. Chtěl bych pozdravit přátelskou rodinu Koblížkovu, Michala a Katku z chlupatého golfa IV (pokud jsem si spletl jména, nemůžu za to já, ale skleróza), svérázného Karla Buzického .. který během přestavby svého favorita jedl zřejmě k obědu laminát a zapíjel ho epoxidovou pryskiřicí. Dále taky Michala Chomáta, který do svého auta dal všechny peníze, a tak se musel nechat přitáhnout do Brna na laně, protože neměl na benzín. Velké uznání odemě letí přes 2 kopce do Jablonce nad Nisou k Ondrovi Světlému za tu ohromnou práci, kterou na golfíkovi udělal a byl poražen tím nejtěsnějším možným výsledkem.Dále také panu Petříkovi za taxi svoz a odvoz po Brně a kamarádovi Santymu, který se mnou projezdil, kromě Mimoně, celou srazovou sezónu a v Brně sme si užili spoustu legrace, ale i zklamání. Osobně bych chtěl poděkovat rozhodčím a hlavně pak mým oblíbeným: Granpovi, protože vím, že si každého vyslechne, Edgeovi .. za to že má vlastní názor a nebojí se ho dát najevo a Bertymu, že není líný se ohnout k podvozku. S odstupem času hodnotím jako úspěch i účast ve finále jako takovém a za ještě větší úspěch, že jsem tam tou mojí stařičkou feldou vůbec dojel i s tím lesem na zadních sedadlech, při mém stylu jízdy :o)
Shrek: Zas tak neznalý nejsem :p TC jsem si taky kdysy trochu užil, ale děkuji za objasnění.
Honzi325: No to by mě také zajímalo jaké je to z druhé strany, resp. ze strany porotce 🙂
RR:me take.tak proc to nezkusit
Honzi325: No jo, ale to je na jinejch lidech 🙂
Best Creative a Radek Jambor? Přátelé, podívejte se do fotogalerie! To snad někdo nemyslí vážně! Jestli tohle je Best, tak tedy Český tuningu, jdeš pěkně do pr…. A ještě Peugeot 207 CC? Tak to je tedy něco!
(zpěv.) „Á próč to tu píšeš dvakrát, milý Járo, milý Járo a próč to tu píšeš dvakrát, dvakrát?“