Druhé kolo soutěže AZ pneu Tuning Cup nám dalo pěkně zabrat. Předpověď počasí se kupodivu potvrdila, takže na všechny soutěžící v sobotním dopoledni čekaly provazy deště a velice nízké teploty. V prostoru soutěže postávala asi desítka nejotrlejších a vypadalo to, že poháry se budou rozdávat formou švédského stolu. Počasí ale přece jen ukázalo svou vlídnější tvář a auta začala přibývat doslova jako houby po dešti …
V pomyslném košíku se jich nakonec shromáždilo přesně 77, což je v takovýchto podmínkám opravdu krásné číslo. Všem, kteří do Olomouce přijeli soutěžit o poháry a body zaručující účast na velkém finále soutěže AZ pneu Tuning Cup, touto cestou ještě jednou děkujeme! S nevlídnými podmínkami jsme bojovali všichni a někteří za teplým oblečením dokonce vyrazili do nedalekého obchodního střediska, které má v názvu jednu učební zeměpisnou pomůcku. Za své vzalo také tradiční představování soutěžních vozů na plachtě – jelikož začalo díky okolním podmínkám velice pozdě a nemohli by tak být „obslouženi“ všichni soutěžící dělající si zálusk na bonusové body, do hodnocení se v Olomouci nepočítalo. I přesto předvedli dobrou show polští soutěžící, kteří si každý sraz náležitě užívají. K nim se připojilo i několik účastníků z České republiky, takže nuda rozhodně nebyla.
Nejobsazenější kategorií byla Škoda Scene, ve které opět zvítězil Libor Buček s Felicií Combi, před Pavlem Barboříkem (Favorit) a Martinem Fabiánkem (Felicia). S dalším Felicií Combi se letos poprvé představil Miroslav Smolka a nutno říct, že na svém autě přes zimu pořádně zapracoval. Zatím to stačilo na místo šesté.
Generální partner soutěže AZ pneu Tuning Cup 2009:
- AZ pneu, s.r.o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- Dynamat – špičkové tlumící materiály
- otoMoto.cz – inzertní server pro motoristy
- Autodíly JP, s.r.o.
- Mat Servis
- Edge Tuning
Pomalu se stává tradicí, že AZ pneu Tuning Cup není pouze o domácích tunerech. Účastní se stále více soutěžících z Polska a Slovenska, kteří našincům zdatně konkurují. René Dziedzina (Fiat 126p) zvítězil v Oldies Scene, Piotr Mrozowski si s Civicem obdobně počínal mezi Hondami, Kuba Beltrani (Mini Cooper) získal prvenství v Other Scene a na stupních vítězů se umístila celá řada dalších zahraničních hostů, kterých se představilo celkem třináct.
Absolutní vítězství ovšem zůstalo v České republice. Stejně jako na Fashion Cars Vysoké Mýto byl nejlepším vozem srazu vyhlášen VW Golf III Davida Navrátila. Uvidíme, kdo se o tento post popere na dalším kole soutěže AZ pneu Tuning Cup, které proběhne již tuto sobotu 6. června v Milovicích. Právě zmíněný Golf III a asi desítka dalších vozidel si totiž dává od soutěžení pauzu a bude k vidění v rámci Autosalonu Brno 2009 ve výstavní hale Z, kde bude mít svou expozici brněnský Tuning Salon. Chystáte-li se na největší automobilový veletrh v České republice, určitě se za námi přijďte podívat!
- Fast Tuning Meeting Olomouc – výsledky: ZDE
- Fast Tuning Meeting Olomouc – galerie: ZDE
- Bronzový vůz z VW ´90s Scene
- René Dziedzina – Fiat 126p
- Miroslav Smolka – Škoda Scene
- Best of Best – VW Golf III
- Nechyběly ani krásné hostesky
- Best Show a polští účastníci
Bylo by super jak zveřejňujete výsledky tak ke každému jménu dat fotku auta at ví člověk co je co za auto jak je upravené malá fotka by stačila
to Zdeny: Víš,ono je možná lepší,že se tam ty malé náhledové fotky aut k těm výsledkům nedávají.Protože kdyby ses podíval na některé výsledky z Olomouce,tak by se Ti možná muselo udělat trošku špatně..konkrétněji třeba právě zmiňovaná nejobsazenější Škoda scene..více bych to asi nerozebíral,myslím,že každý si může udělat obrázek sám při pohledu na auto,které zkončilo na 6. místě a na auta,která jsou před ním..A myslím,že těch kuriozních výsledků je tam trošku více…..
Měl bych jeden dotaz ohledně VW Golf III Davida Navrátila, neměl by být v profi Scéne, když patří pod firmu Ecape. Předem díky za vyjádření.
…… koukám, že jsou „vaše“ holky nějak moc oblečené, doufám že máte pro ně nějaké sexy oblečky 🙂 a kampak se poděla plachta ?
Fufu: kdyby tam ty holky běhaly v sexy šatičkách, tak je máš v Milovicích s chřipkou :o))))))
No Olomouc fajn sraz ale Cup jsem se nestačil divit.Vyhrávají pořád ti samý dokonce i nějaké pako co přivezl auto na odtahovce co nemá ani technickou…no jen tak dále poroto a zůstane vám tam jen ti věční 3 co pořád dokola vyhrávají.já jsem po Olomouci se soutěžením skončil!
Podle mne je to stale tema jak se spousta lidem nelibi jak vyhravaj auta s podvalu tim padem bych pro organizatory navrhl kategorii jen aut s podvalu musite stejne uznat ze proste u nich klasifikovani cistoty a funkcnosti je uplne nekde jinde nez u aut ktera jezdi denne a nejen po srazech nebo kdyz se to auto veze jen na podvalu jen muj nazor jak zdokonalit tuhle akci 🙂 jinak vam drzim pesti
Kolem těchpodvalů už se toho tady točilo tolik,tak bych je asi krátil na bodech. V dnešní době policejního nátlaku bych preferoval ůpravy nepřesahující technické kontroly,a to se nechci dotknout letošního dvou best auta srazu,ale to auto by nedojelo ani od nás z olomouce do kotěhulek. Nedejbože kdyby pršelo a to nemluvím o tom si v tom autě přitopit. Holt sice pro mě luxusní práce a klobouk dolů,protože ten golfík se vážně povedl,ale pro spoustu z nás je to krajně nepraktické. Ale čístě můj názor.
Tak co si budeme nalhávat co se týče tuningu tak tomu se meze nekladou a zmiňovaný GolfIII je prostě top. Mým osobním názorem bych se přiklonil k tomu, že auto co přijede na podvalu by nebylo až takový problém, ale když to vozidlo doopravdy nesplňuje podminku TK a není schopné přeje z levé části srazu na pravou tak je to trošku jinde a mělo by být hodnoceno jinak když je to v podstatě nefunkční.
Creams: Tak pod to, co jsi napsal bych se podepsal. Ovšem neni zřejmě v možnostech porotců prověřit, zda všechna auta přejedou letiště tam a zpátky, nebo jestli subwoofer v kufru skutečně hraje, nebo je tam jenom naaranžovanej. Zatim je těch aut minimum, takže zatim se to asi nebude řešit.
Podle mého názoru Golf Davida Navrátila neni auto které by mělo vyhrávat Best of Best srazů. Neříkám že toto auto neni krásně udělané ale podle mě auto které vyhraje tuhle cenu by mělo jít alespoň nastartovat a nějaký ten kousek přejet po vlastní ose. Tuhle věc ten Golf podle mě nesvede už jen podle toho jak je v něm udělaný chladící okruh motoru….to auto by se uvařilo po 5ti minutách chodu a to by potom byly efekty tak na best show 🙂 Podle mě je ten Golf III jen na prezentaci práce firmy Escape6 a né na soutěžení v „obyč“ scénách TC. Zkrátka by toto auto mělo být v profi scene protože podle mě pan majtel a to se ho nechci nějak dotknout na to auto ani nesahl. A pokud je to tedy jeho práce tak proč u něj stojí dodávka od Escape.
to Santy: To auto co skončilo na 6. místě v Škoda scene myslím, že bylo zasloužený. Mimochodem mně se vůbec nelíbilo. Z venku bylo fakt pěkný, ale vnitřek auta teda nic moc. Byly tam daleko lepší auta.
Nechtěl jsem se zapojovat do této diskuze, ale musím. Uznávám, neustále se peru s Weberama, ale motor funguje. Dělal jsem všechno pro to, aby jsem na sraz přijel, do Mýta to mám 30km, ale silnice mi to prostě nedovolila. Na druhou stranu si pořád říkám co je komu do toho že přijedu na podvalu. V Německu nebo v Rakousku je to běžná věc, že extrémě upravený auta přijedou na podvalu. Nikdo nikoho neomezuje jak daleko můžu dojít s úpravama. Vy si všichni myslíte, že je to sranda, naložit a jet. Nedovedete si představit, jak mě to sere, že se s tím běžně nedá po silnici jezdit. Dneska jsem odvezl auto do Brna na výstaviště a bylo supr když jsem se mohl projet po výstavišti. No a ten pán co si myslí, že jsem si to nechal postavit od firmy je ubohej, když neví jaký jsou moje vztahy s firmou Escape6, tak nemůže hodnotit. Nevím jak on, ale já nakupuju od Escape6. Kvuli takovým lidem se mi na srazy v ČR nechce ani jezdit………………………………………….
Jsem možná ubohej, ale držim se jen faktu, které píše na stránkách samotná firma Escape6. cituji: Tento Golf byl Show Car naší firmy v minulých letech. Nyní již má nového majitele…….nevim ale pokud nepracujete u escape6, ale jen nakupujete u nich, tak jste tím novým majtelem a tudíž jste to auto nestavěl když jste si ho musel koupit. Taky podle způsobu, jakým si ocenění přebíráte je svým způsobem zavádějící, protože člověk, který na autě pracuje vlastníma rukama X hodit by měl odrovskou radost z ocenění které dostane, ale Vy se ani neusmějete a neprojevíte sebemenší nadšení a spíše si ceny přebíráte způsobem, jako by to pro Vás byla samozřejmost. Jestli je to jinak, tak se Vám omlouvám, ale bylo by tedy fér vysvětlit situaci. Já osobně nemám nic proti tomu, aby jste soutěžil v TC mezi VW, ale jen jsem napsal, že prostě toto auto neni na to aby vyhrávalo Best of Best. Vaše auto je nádherné, o tom není pochyb, ale myslím si, že tuto cenu by měli dostávat jiná auta. Taky neříkám že motor neni funkční, ale prostě mě nikdo nepřesvědčí, že toto auto je schopno ujet větší vzdálenost a to ikdyby byla naprosto krásná silnice.
Zdenál: Souhlasím…pokud by si nynější majitel pouze auto koupil měl by to říct na rovinu ale pokud si dobře vzpomínám tak v sezoně 2007 kdy auto jezdilo před pauzou tak to myslím byl také David NAvrátil jako nyní…jinak tohle auto je stylem úprav novinkou tak pro rok 2004 kdy se tyhle DTM vejfuky věšely snad i na 120ky…jinak myslim že auta co se dovezou na plaťáku to je stavěný maximálně na tuhle soutěž…auto by mělo jezdit…klidně opatrně a vyhejbal se každý díře alle mělo by jet…kdy si někdo doveze na plaťáku auto tak je to sice hezký že se o něj bojí ale když se to tak vezme, tak Standa Svoboda s Vitem má kola za cca 250tis a jezdí s tím normálně v okolí KV a může ho kdokoliv potkat…ale to se u nás vozí na plaťácích to jsou auta sice hezký, určitě byly pracný ale k čemu to je?? Svoby s tim může jet třeba na pivo…
No, tak lituju, že jsem se zapojil do diskuze.
V roce 2006 jsem si koupil holou, rozebranou, částečně rozrězanou karoserii + rozebranej motor v krabici.
Líbila se mi barva, koupil jsem stejný nárazníky a kola.
Jinak tam nezůstalo nic stejný. Kdybys dával pozor, tak poznáš že je auto o dost širší a dneska už má vlastně i lehce jinou barvu.
Od té doby se semnou táhne, že to je Luďkuvo auto z Escape6.
S tím motorem máš smůlu, v roce 2007 když to nebylo ještě na zemi, jsem s tím jezdil, třeba celej víkend v Hradci na letišti, ale i u nás doma.
Tím tady končím…………………………….
No nevim, ale já bych si stejný auto jako už někdo měl asi nepostavil jen kvůli tomu že se mi líbila barva….a nebo že by to bylo stejný auto? 🙂 S tim motorem pořád pochybuju…..tak mě tak napadlo: co takhle to dokázat a nechat auto na srazu tak nějakou tu hodinu nastartovaný se zapnutou muzikou atd. ať všichni poznáme na vlastní oči funkčnost toho auta. Pokud je všechno tak jak říkáte, tak aspoň nám všem „zavřete huby“ a sám se můžete těšit z toho, jak jste nám všem ukázal. Důkaz místo slibů 🙂
Čauves. no netušim co to tu placate o podvalech.. co je vam po tom jak přijede.. vadi vam že to auto je čistějŠi.. tak přijeĎte taky na podvalu… co vam brani.. možna ba naopak berou tito učastnici soutěž važně a dbaji na detajly.. a Čistotu.. a nestoji o to aby je po cestě na každem rohu stavěly policajti.. možna je i lepši přiznat že je auto upraveno na tolyk ,že neni v souladu s TK. naž jezdit s autem ktere ma TK uplacenou.. a po pravdě kolik zvas ma všechny upravy povolené a zapsane? NIkde jinde neřeŠi jak se dostalo auto na sraz… to zase Čechačci museji něco Extra vymejŠlet .. zavodni specialy take jezdi na podvalech, v autobusech a podobné.. a ač se vam to zamlouva nebo ne v tehle soutěži jsou to take soutěžni specialy
jo napsal jsi to správně speciály.Tak ať je hodnocen jako speciál.Auto co nedojede na sraz po vlastní ose nemůže být hodnocené stejně jako to co přijede.
těma specialama myslim všechna auta kterych se tyka tuning (tuningcup) proto je omezovani nesmysl… je na každem jak daleko zajde.. a jak si pak auto uživa… např na sratu hot a streat hoadu se auta dovažej take a ty se ani nestatuji dokud neskonči vystavy ,aby bezmodral chrom a podobně.. nechapu proto proč zrovna v ČR jako jedine by se mněl furt někdo omezovat..
V tom případě nemá smysl se hlásit na soutěž když vyhrávají pořád ti samý.Pochybuju že každý co se bude chtít zůčastnit capu bude muset postavit nepojízdné auto…
Spise mi je lito Toma Volneho ktery ted na aute udelal i vzduchovy podvozek (jestli se nepletu) ktery taky stoji minimalne kolem 20 tisic to rovnou mohl serezat pruziny a srat na to jestli to auto bude vunkcni bezpecne a vse…… 🙂 Ale aspon ma podle mne Tom radost s toho jak se v tak krasnem aute projede po meste a kazdy se otaci to je podlemne to proc ty auta stavime 🙂 je poravda ze nekdo dela jen show cary tak je nechme u toho ale podle mne je Tom v te kategorii nejlepsi…….
úplně souhlasím s Liborem,Tomáš Volný má nejlepší auto ve VW 90
Jo s tím souhlasím že má Tomáš pěkné auto i když na můj vkus moc přeplácané detaily.podle mě je to top navíc podle mě alespoň od minulého roku má něco na autě nového např. pan Roháč s nepraktickým interiérem a venkovní polosériovostí od minulého roku nemá nového nic…
Padaji tu zajimavy teorie o tom, ze by mely soutezit auta, ktery projdou technickou …. V tom pripade budou soutezit v podstate seriova auta, protoze i kdyz dam jiny kola, tak uz proste nejsou podle TP a uz vubec nema narok projit jakejkoliv laminatovej naraznik nebo spojler, ktery se tady patlaj v nekde na dvore nebo v lepsim pripade v garazi.
Je to proste o tom kolik je clovek ochotnej do toho investovat, ale nejen penez, ale predevsim prace. David ma kompletne upraveny auto, ktery je predelany uplne od zakladu (stejne jako vetsina aut v top ten) a proste sel az tam, kde ostatni lidi uz maji hranici za kterou jit nemuzou, prave kvuli tomu, ze tim autem treba jezdeji kazdej den na nakup. Proste si musite rozmyslet, jestli mate auto na jezdeni do prace nebo na „soutez krasy“, kterou Tuning cup je.
Nestacim se az divit, co se tady zase resi. hadat se tu o vecech a potom psat ze to ten dotycny co kritizuje nema ani podlozene faktama to je ubohost. Soutez je zalozena na krase a o tom to je. Kdyby se soutez mela preonacit na soutez legalnich a plne funkcnich aut tak muzou mezi sebou soutezit tak akorat poradatele s jejich dodavkama protoze kdyz se tak divam po parkovisti tak je to jedno auto vedle druheho co dostalo STK jen po znamosti a o funkcnosti bych taky docela polemizoval. Vzduchove podvozky, siroke kola, tmave svetla atd atd…. Budte k sobe soudnejsi nez se zacnete hadat kdo ma lepsi a funkcnejsi auto protoze takove na srazu mozna ani zadne neni. No jo hold mladi vecne nespokojeni cesti tuneri, porad se jim neco nelibi. A ten co je nejlepsi si tu kritiku s poharem musi sezrat. Driv to byl Robert Zak, ktereho jste nenechali ani usnout potom Berty a ted David. (nejlepsi na tom je ze ted vsichni vzpominaji jaka to byla spickova kara a driv to vsichni museli kritizovat….) Auta jsou to luxusni a oceneni si zaslouzi. A o tom jestli si to stavi sami. To je taky pekna traparna. At to stavi kdo chce. Kdyz je auto krasne at vyhraje. Soutez je to o autech a ne o majitelich. Malokdo si dokaze vcetne laku a karosariny udelat uplne vse aby to vypadalo na urovni. Prestante si vzajemne zavidet co kdo ma nebo nema a misto kecu si zalezte do dilen a neco delejte na autech a nebo zacnete vic pracovat a mene cumet na internet aby jste ty penize co vydelate mohli dobre zainvestovat tak abyste sve kary dostali o uroven nahoru, ale hlavne abyste prave vy nam vsem ostatnim zavreli hubu svou vlastni sikovnosti. Protoze prave vetsina tech co tady pisou ty besy maji naprosto prumerne auta, plne nefunkcnich veci a s neoficialni technickou a maji nechut soutezit protoze je jiny lepsi proste porazi a nedokazi to prenest pres srdce. Apropo Tomas Volny ma krasne auto a to, ze neni prvni bude mit asi nejaky duvod. Jednak nemuzou byt vsichni prvni 🙂 A nebo co treba ten nehezky motor pod krasnyma nalakovanyma plastama. Tome sorry za kritiku, ale jako priklad te tu pouzili jini a ja to musel nejak okorenit 🙂 To mozna bude asi ten drobny problem co ho muze stat cenne body. A jeste si neodpustim jednu pripominku. Golf 3 Davida by mel spravne dostat plny pocet za bezpecnost protoze pres nedovolene upravy priveze auto na plataku aby neohrozoval provoz na silnici. Oproti ostatnim. Kdyby zastavili takoveho Svobyho s Vitem nejaci hodne duleziti cajti tak mu seberou technicak za nebezpecnou upravu za kola ktere tam ma. A tim ze jezdi po ose tak vlastne porusuje zakony. Jenze nastesti nejsou vsichni idioti a tohle v soutezi neresi. a radsi se zabyvaji kvalitou a designem. Takze si jezdete cim chcete jak chcete a budte vubec radi ze to tak jeste jde. 🙂
jj souhlas s: petr . a JR
Tak jak to čtu je my zle .Nebudeme si přece závidět kdo za co dostal pohár jestli jej měl dostat, jak kdo přijel nepřijel.Vždyt porota se losuje každej sraz hodnotí jinou kategorii.Jak se řeší funkčnst já jsem taky musela zapnout audio jestli hraje .Myslím si ,že porotci vědí jak hodnotit mají natrénováno s vlastních aut.No a pokud se Vám to něktěrým tak nelíbí tak nesoutěžte no.Pro mě si porotci našli čas poradili řekli co nutně změnit co dodělat a za to dík .Jde tu o to jak to auto vypadá může bejt draze udělany a vznikne ztoho akorát hnus.Nikdy nebudou takovy výsledky aby stím souhlasily všichni tak toho nechte a jděte k autům něco dělat.Na příštím srázku zdarec.
Ale ja sem tady nic o Technicke kontrole nepsal aspon ja ne nevim jak nekdo jiny spise tady resime to ze to auto neni funkci tim padem ze by neujelo dlouho to se tady resi a rikas to ze tady pisete ze auta s top 10 jsou cela predelana s tim souhlasim ale aspon jezdi po svym a jsou plne funkcni a plne vybavene a to ze to neni zapsane v technicaku jsou podle mne jen problem statu ze zapisne se musi tak slozite cele obchazet i kdyz vime ze sirsi kola jsou bezpecnejsi nez seriovky v lepsim drzeni vozu na asfalte to jen k tomu proc nikdo to nema zapsane jen muj nazor urcite auto od davida je krasne a vzdy ho rad obdivuji jen sem tady chtel napsat nazor jak vyresit to aby se lidi nehadali o to ze prijel na podvalu dal sem jen svuj nazor
přesně jako Petr…. Navíc mám „auto“ 😀 které použivám každej den s legální STK a na TC zatím získávám zkušenosti, úpravy nic moc sotva to dalo na předvýběr, ale o to nejde, sice je fakt že auto který jezdí každej den by se mělo hodnotit malinko jinak než auta z podválu, ale proč ho hned házet do jiný kategorie? Pouze bych přimouřil oko na čistotě a na ničem jiném… A golf 3 Davida vypadá naprosto super tak proč by neměl vyhrávat??? Vyhrává protože nemá velkou konkurenci… a pokud se tady hádáte kvůli tomu tak mu tu konkurenci postavte, ale hold čech je ukecanej než pracovitej tak radši bude kecat nesmysli
No na to že máme začátek sezony tak se spory docela rozjíždějí. Když už tu někdo nakousl legislativu, jestli někdo něco má povoleného nebo nemá v TP, tak o tom se dá polemizovat, ptal se někdo z Vás majitele auta, zda má úpravy na autě povoleny? I u nás v ČR toho lze docílit že Vám zapíšou do TP jiný rozměr kol, pneu, laminátové doplňky atd… ale je to trochu složitější než v Německu, ale jde to. To jen k té legislativě a sporům že skoro všechna auta nevyhovují silničním předpisům 🙂 Kdyby někdo nevěřil že to jde, tak se u mě může zastavit na nějakém sraze. Tady nejde jen o to mít krytou (_!_) před policajtama, ale kdyby nedejbože došlo k nějakému střetu, tak pak tahanice s pojišťovnou asi nejsou příjemný.
pro Michal Kirschabum – dej na net někam fotky a hoď sem na to odkaz a my ti to zhodnotíme.
Ještě bych uvítal bodové hodnocení, respektive kolik kdo dosáhl bodů alespoň na prvních třech místech. Předem díky za vyjádření.
No mi sice porotci řekli co změnit a vylepšit na autě ale já nedělám auto pro nebo podle porotců ale podle sebe!!Co vím lidem se auto líbí mi taky a pohár za 50,- si můžu nadělit i sám.A jsme zas u toho.Tomáš má asi nehezký motor pod lakovanýma plastama protože autem jezdí a nenechá se dovážet…
Ahojte…chtěl jsme se zeptat jak to je s kategorii nováček…co všechno musí auto splnovat…mam smíšené pocity z porotců v Olomouci.. když jsme se díval jak nějaké auta vjíždí tuning cupu tak jsme to zkusil také nechci se vychvalovat některe vozy nevypadali tak dobře jak naše.. jak ty ktera byli uvnitř tuning cupu..teda podle meho nazoru..když jsme dojel k braně tuning cupu první otazka byla upravy motoru a hifia paratura a když jsme tam neměl krabici potáhlou kobercovkou se 2 stereo tak jsme byl vykýzán ale otázka co to je za lak na autě nebo co tam je za brzdy …myslím že brzdy na autě jsou duležitější než hraní radia nemyslíte?? ja tam mam set Brembo…co me přimělo Vám napsat byl jsme smířený stím že naše auto teda na to ještě nemá do doby než prišel jeden z porotců a začal hodnotit náš vůz…což mě vedlo k myělence že když u někdo z poroty přijde tak to asik nebude tak špatný si myslím…..? tak jestli by mi někdo odpovědel díky mějte se zatím