Začneme slovy jednoho z našich soutěžících: „To počasí si z nás v letošním roce už snad dělá p…..“. A je to fakt. Mysleli jsme, že horší už to být ani nemůže, ale sraz v Panenském Týnci nás vyvedl z omylu. Počasí si dělá opravdu, co chce, a tentokrát nás přímo smetlo …
Kdo byl přímo na místě, tak asi ví, o čem je řeč. Ale vezmeme to hezky popořádku. V páteční podvečer už v prostoru AZ pneu Tuning Cupu parkovala asi dvacítka vozidel, sraz se slušně plnil návštěvníky a vypadalo to nadějně. I předpověď počasí byla vcelku příznivá. Na sraz už jezdíme několik let a víme, že se na něm pravidelně sjíždí slušný počet leštěnek. Po pardubickém nářezu jsme byli hodně zvědaví, jaká konkurence se dostaví. Další zkušeností jsou typické podmínky tohoto srazu, který se dá každoročně pasovat do role největrnější akce sezóny, což klade velký důraz na dobře zajištěné zázemí …
Sobotní ráno začalo hodně brzy díky hrstce soutěžících, která nechtěla zaspat registraci. Tento přístup je naprosto v pořádku, pokud by zrovna hodiny neukazovaly „šest nula nula“. I přesto jsme rádi, že si registraci tak pečlivě hlídáte … 🙂
Úderem osmé začala najíždět další auta a nakonec byl celý prostor téměř kompletně zaplněn. Škoda jen, že se někteří majitelé nepřišli zaregistrovat a jiní registraci díky pozdnímu příjezdu nestihli. Poměrně častým jevem byla i nepřítomnost soutěžících u svých vozů v době hodnocení, což se vždy projeví na konečném umístění, protože porota může zhodnotit pouze to, co vidí a k čemu se dostane. Věty typu „však to auto znáš“ do soutěže taky moc nepatří a mohou znamenat (a znamenaly) zbytečné bodové ztráty. Do výsledků také více než jindy promlouvalo představení vozů na plachtě, díky němuž si dokázali někteří soutěžící polepšit. Pro Opel Vectra A (Zdeněk Štoudek) to dokonce znamenalo posun na stupínek nejvyšší na úkor Opelu Corsa B (Ondra Langer). Rozestupy totiž nebyly zrovna velké. Přispěl k tomu i fakt, že se sešel menší počet porotců, takže jsme se tentokrát rozhodli nevytvořit klasické dvojice, ale každý porotce šel sám za sebe. Vzhledem k podmínkám na srazu se to ukázalo jako dobrá volba, jinak byste na vyhlašování výsledků čekali ještě dnes. Ještě, že podobné starosti nebudeme muset řešit na velkém finále, které proběhne 26. září v rámci výstavy Tuning Salon Brno 2009. Připraven je úplně nový pavilon P s výstavní plochou 15.000m2, takže ať si klidně prší …
- AZ pneu, s.r.o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- Dynamat – špičkové tlumící materiály
- otoMoto.cz – inzertní server pro motoristy
- Autodíly JP, s.r.o.
- Mat Servis
- Edge Tuning
Nejúspěšnějším vozem srazu se stal asi ten nejmenší, který byl v prostoru AZ pneu Tuning Cupu k vidění. Malý rozměry, ale špičkový úpravami – přesně tak se dá charakterizovat VW Lupo, se kterým dorazil Karel Trachta. Ten do sbírky získal hned několik ocenění – Best of Best, vítěz VW Millenium Scene, Best Interior a Best Engine. Myslím, že to mluví samo za sebe …
Konečný počet registrovaných vozů se zastavil na čísle 82. Lví podíl na tom mělo hlavně nestálé a opravdu bláznivé počasí, které v jednu chvíli přidalo vrásky na čele i nám. Výsledkem bleskové smrště bylo totální zničení hliníkové konstrukce a kompletní promočení všech, kdo se pustili do její záchrany. Nechybělo moc a mohlo dojít k velké spoušti, kterou mohla odnést i soutěžní auta. A to nechci ani domyslet, kde bychom našli nafukovací bránu od našeho generálního partnera, společnosti AZ pneu, s. r. o., pokud by v tu dobu ještě stála … možná by se zasekla o pár desítek kilometrů dál na Pražském hradu a pan prezident by uznal, že to počasí vážně není normální … to už jsme ale někde jinde. Všem soutěžícím se omlouváme za zpožděné vyhlášení výsledků a také poháry ochuzené o tradiční identifikační znak soutěže AZ pneu Tuning Cup, ale v danou chvíli jsme opravdu byli rádi, že jsme to zvládli alespoň tímto způsobem.
Jak jste si mohli všimnout, tentokrát v našem komentáři moc pořadí nerozebíráme. On to stejně někdo po každém srazu udělá za nás … :-). Takže si prostudujte kompletní výsledky a uvidíme se 8. srpna na předposledním kole soutěže AZ pneu Tuning Cup, které proběhne v rámci Tuning Extreme Show Příbram. Těšíme se na vás!
-
TM Car Wars Panenský Týnec – výsledky ZDE
-
TM Car Wars Panenský Týnec – fotogalerie ZDE (fotky z plachty budou v průběhu týdne)
- Italské duo
- Lupo srazu doslova vládlo
- Lukáš Černý premiérově ovládl Fabie
- Zdeňkovi plachta výrazně pomohla
- Vítěz Škoda Oldies Scene
- Clio bralo stříbro ve French Scene
- Jakub Lelek – Škoda Octavia II
- Větrné představení na plachtě …
můžu dvě věci? : prosím o opravu přijmení – bez toho „m“a potom, nemate u viteze v Seat scene špatnou fotku?
Ahoj, jen menší připomínka k řešení příjezdu na sraz a čekání ve frontě u vjezdu. Díky dvěma kontrolám Policie na dálnici a čekání ve frontě u vjezdu asi cca30min. a příjezdu na registraci okolo 11:10 jsem to nestihnul… Spíš jde o to jestli je možné třeba nějak ošetřit příjezd registrovaných na TC jinak než se všema co jedou na sraz a čekají v jedné frontě…
Filipe vím, že to dokáže naštvat, ale hold s těmito komplikacemi musíš počítat. My jsme z Ostravy jeli v pátek odpoledne, protože jsme počítali s tím, že se něco stát může… a věř, že po cestě jsem měl větší zdržení než ty když mi začalo hořet auto …
Creams: Souhlas, co ty vlastně máš za auto? Viděl jsme několikrát na srazech, ale přijeud domů a neivm o koho se jedná:-D o jakýho soutěžícího….
Mohu poprosit o detailní bodové výsledky French scény na mail,díky
Ahoj mám dotaz ohledně identifikačního znaku soutěže AZ pneu Tuning Cup na pohárech. Budete mít na nějakém z budoucích srazů (Příbram nebo Mimoň) nějaké kousky navíc? Docela mě na pohárech chybí 🙁 už proto, že to jsou úplně první jaké jsem se svým autem vyhrál. Předem moc díky.
Jinak v Panenském Týnci jsem byl poprvé a i přes nepřízeň počasí se mi tam líbilo. Vřele doporučuji navštívit.
Co se týče nálepek na poháry, budou k mání na dalším sraze v Příbrami (avízovali jsme to už i při vyhlašování, ale je v pořádku, že se ptáte 🙂 Kvůli počasí se nám nepodařilo zachránit nálepky před deštěm a promočené už nešly nalepit.
Mé auto je Peu306 v šedé barvě 🙂 určitě ho najdeš tady http://infinitycars.cz/index.php?page=p-clenove&member=Creams
…. mám takový dotaz ohledně šedého Lupa, po shlédnutí majitelovo stránek http://tuning.zvyk.com/?k=666&num=15&s=&id=142 mi připadá že Lupo by mělo patřit do kategorie profi, přec jen majitel vlastní tuningovou firmu a každý kdo shlédne jeho stránky tak je tam Lupo reprezentováno jako showcar jeho firmy 🙁 nebylo by správné, i když majitel bude apelovat, že auto není showcar firmy, ho brát jako každého znás, protože málo lidí má takové zázemí na přestavbu auta, a jelikož majitel vlastní tuningovou firmu, jeho auto by mělo spadat do kategorie profi, toď můj názor 🙂
Tady musím souhlasit s fufu, protože zvláště ještě mají sekci SHOWCAR a lupo tam je. Je to něco jako Golf III, který nemusím představovat, že ?! Ale u Lupa je jedno velké pozitivum 😀 dokáže jet po své ose :-))
No souhlas z klukama, ale creams nevim co zrovna myslíš z III. golfem, kterýho nemusíme představavovat? Hádky o golfoj už tu byli po Mýtě ale snad už v tom je jasno.A majitel Lupa pokuď vím, tak se do kategorie profi řaděj auta co prezentujou někou firmou, nebo tak…..A majitel jej prezentoval, ikdyž si auto stavěl sám, tak jak to teda je? Protože když přijede někdo do Tuning cupu kdo má lakovovnu, někej profi autoservis, nebo tuning dílnu a auto si stavěl sám, jen má reklamu na svojí firmu, tak automaticky nemusí jít do profi scene ne? Nebo vim, že dost lidí z TC se v tom pohybuje……A pls kdy bude doplňěn seznam soutěžííchc? Až se vrátí admin,?
….. no ale když má svojí tuningovou firmu, tak auto reprezentuje jeho výrobky, protože na vebu má psáno, že dělá věci z karbonu, karosářské tuning úpravy atd., takže to co dělal na Lupu , také dělá ve firmě, tudíž je to reklama, jestli to berete jinak , tak to potom celou profi scénu můžete zrušit, když k tomu přistupujete jak se vám to hodí 🙁
….. ještě dodatek – když vyrábí a prodává, výrobky z karbonu a na svém autě je vlastně předvádí – tak už teda tam spadá né? a jestli né tak tomu fakt nerozumím 🙁
fufu,ale to bys musel rovnou dát do profi scene i třeba octavku pana Richtera, protože má lakovnu, a několik dalších aut. Podle mě lupo nepropaguje žadnou firmu a např. z fotek to ani nepoznas, že jeji majtel má nejakou firmu. Do profi scene by podle me mel jit golf III, na kazdem srazu ma za sebou auto escape6 a reklamy a to podle me je propagace
No souhlasim z odpovědí týmu TC,, protože kdyby to bylo fakt tvrdě, tak skoro každej vůz kromě pár výjímek by do profi scene šel. Každej totiž není dokonalej lakyrník, schválně kolik lidí si stříkalo auto samo, dále čalouník, většina aut má kůží potaženou i podlahu a mnoho dalšího…..Je to spíš inviduální věc, a Golf III. co vim, tak nepropaguje Escape, okorát vod nich má lak a možná další věci nevim to jistě, a sám majitel už jednou psal, že vod té doby se jméno firmy spojuje z jeho vozem. A ještě dodatek, schválně kolik lidí z TC má někou firmičku, Pan Richter Lakovnu, majitel Lupa tuning firmičku, a kdybysme měli počítat i něké ty servisy, kterého je také výhoda bylo by jich mnohem více….Podle mně je TC jen vrchol, každej by si měl stavět auto podle sebe, porotci jen zdůraznujů některé vychytávky, které vás hecujou..:-) Z pozdravem Radek
Pardon chyba v minulém příspěvku—- Zdůraznují jen některé chybičky, které vás hecujou ****
Zdary!
Kluci,taky mi kolikrát štve,že někdo si něco nechá udělat od firmy a já musím ležet pod mojim camarem dny,abych to měl taky! A vím ,že to nikdy nebudu mít tak dokonalé,jako oni.Ale zase mě těší,když se to povede a vím,že sem si to udělal celé sám a vyšlo mě to na třetinu peněz. Soutěžím v others a mezi každým tuningem mám 14 dní ležení v garáži,abych něco vyladil na příště. Kolikrát Vám sice porotci vyčtou nějaké detaily,které byli nad Vaše síly,ale je to jen Vaše práce a to třeba mě teší!
A nehledě nato,do toho s tím všichni jdeme,že se utkáme my,jak nazval kolega tady nahoře GARÁŽMISTŘI s Tuningovejma firmama.Ale jaká je to potom pro nás víhra,když takovouhle firmu porazíme????? To je pak dostinaplnění za všechny,kdo s nimi bojují!!!!
A navíc?Firma je jako stroj!Nyní si to někdo koupí a zanedlouho to má druhý,třetí,čtvrtý….. a porotě se to už nelíbí,jelikož to má každý!!!! Ale to,co si uděláte sami,je a bude jen na Vašem autě. Proto hlavu vzhůru a do boje!!!!!
Příbram je už za týden! Zdar a sílu v boji Sklendy Camaro Z28.
…… no tak sem to asi z pravidel špatně pochopil 🙁 – jinak mi to už Petr z TC vysvětlil, že do profi patří auta co dělaj velký reklamy firmám O.K.
PS: ……..ale stejně je to vůči nám „garážmistrům“ nefér 🙂
Souhlasím se Sklendym. Do TC jsem se přihlásil proto, abych zjistil jak na tom s úpravama jsem. Nevadí mi kritika porotců (i když většinou je to o penězích než vlastní tvořivosti), vytknou mi věci které nevidím, ne že by nebyly vidět, ale nevšimnu si jich. Když děláte celé auto sami, vše Vám přijde udělané, ale nešimne te si např. nějakého detailu. Úloha porotců není snadná a vůbec jim to nezávidím. Rivalita mezi některými soutěžícími je opravdu do očí bijící (i když to nechápu, asi je ovládá jejich ego), nicméně je tam více skvělých lidiček se kterými se dá popovídat a pobavit se a to je jedině dobře.
Jen bych dodal, že se sklendym až tak nesouhlasím… nejde o to, že si někdo necha něco udělat … přeci nikdo není všeuměl aby zvládl očalounit introš,vylakovat, zavařit, udělat GO motoru aby to za něco stálo… tady byla pointa spíše v tom, že si někdo nechá postavit celé auto od firmy … a pak ho prezentuje za soukrmou osobu.
No souhlasim z Creamsem, když se to vezme tak většina aut v TC není stavěna úplně doslova majitelem, poněvač každej není dokonalej Lakyrník, Čalovník, nebo expert pře motory a eletroniku v autě. Takže většina lidí si tyto věci nechávalo dělat, ale ne všichni. Bohužel dneska je to víc o pěnezích než o tom kdo si udělá víc sám. Když to chcete udělat tak, aby si člověk řekl, ano výrboný auto, do detailu tak většinou nato musí sáhnout i kamarád či člověk z oboru.
Porotci jen zdůraznují některé nedostatky, podle mně nemají lehkou funkci, a co se týče profi scene, tak podle mně je to jak to má být, bohužel tento rok mně to přijde dost o hádkách. Když ještě nebyla profi scene, tak se taky soutěžilo, a moc připomínky nebyly. Samotřejmě že se v minulých sezonách někdo ozval, ale bez toho to nejde. Ale bojovalo se, když jezdili auta tipu AK-47, také jsem měl dotaz proč na finále TC porazil Edge z Mercedesem AK-47 když Edge má auto od firmy, bylo mi dána odpověd, že AK-47 byl také stavěn firmou, ikdyž jsem to neveděl, a mnoho dalších věcí.
Mějte se, a držte se, přeju hodně štěstí v soutěži a dalšího tvoření v garážích, a porotcům pevné nervy. Z pozdravem Radek
Radku, Adam Králík s Rabbitem soutěžil jako Profi, protože měl auto jako součást komerční prezentace na autobazar Autoline, ne proto, že mu karosařinu z velké části udělal Leoš Horehleď…
z 90% bylo auto stavěno firmou, ale pokuď si dobře Martine, tak v roce 2007 ještě žádná profi scene nebyla, a AK-47 jezdil normálně a soutěžil i v dodatkových kategoriích jako všechna auta, která poté v budoucnu byla po založení profi scene do této kategorie zařazena…:-)…….
Jo pokuď se nepletu, tak AK-47 je tedka na prodej, možná o tom víte..:-) Přece jen, porotci TC, kteří mají veliký přehled o autech, které soutěží, a pohybují se v tomto prostředí, vědí o hodně více než normální diváci:-)….— http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/skoda/130/7124230
2Radis: a kdyby sis přečetl celý inzerát, tak jiště najdeš i tuto poznámku : “ Další informace:Vozidlo není na prodej, slouží k reklamním účelům firmy Autoline …“. Navíc tento „inzerát“ mate lidi už minimálně rok,možná i více. 😉
Ač osobně by mě zajímalo, proč letos Autoline nejezdí ani s jedním autem ??? (ak-47 nebo honda).
Jo máš pravdu pardon:-D Moje chyba, taky by mně to zajímalo, AK-47 je pecka furt….
Ahoj. Chtěl jsem se zeptat jestli budete aktualizovat seznam soutěžících.
Kdy bude zbytek fotek?
Radku, no nevím, jestli bych to dovedl takto procentuálně posoudit, nicméně Adama jsem navštěvoval doma, když auto stavěl a pokaždé byl v montérkách, takže nějakou zásluhu na tom má. 😀 A pokud firmou myslíš Leoše, dejme tomu…
Jo tak máš asi pravdu:-) Každopádně věřim, že se natom podílel o tom žádná:-) AK-47 furt pecka, podle mně jedno z nejlepších aut co jezdilo Tuning cup, ale proč nejezdí Autoline z rabbitem a nebo z hondou. Jinak se mějte, pozdravuju celej tým TC a všechny soutěžící, Mimoňské Války se blížej, tam skončí válčení:-D Teda až na Brno:-D Z pozdravem Radek