Tak a je to za námi. AZ pneu Tuning Cup 2009 vyvrcholil v sobotu 26. září na finále v rámci Tuning&Custom Salonu Brno a my vám přinášíme jeho oficiální výsledky pro letošní rok. Několik soutěžících sice opět bez omluvení nedorazilo, ale i tak se bylo na co dívat. Porota musela být z časových důvodů rozdělena na tři skupiny po čtyřech členech, jinak by za jeden den svou práci neměla šanci zvládnout. Počítejte s námi – téměř 120 vozů a 5 minut na auto by znamenalo souvislé hodnocení v délce 10h! A to nepočítáme pauzu na oběd, přecházení mezi auty, sčítání a zpracování výsledků atd…
Královská TOP 10 byla opět ve znamení značně odlišných názorů, spousty argumentů a neustálého handrkování a dohadování se mezi třinácti porotci. Dohodnout se na finálové TOP 10 ještě nebyl takový oříšek, ale rozlousknout první trojici, to už bylo mnohem horší. Výběr se nakonec zúžil na pět vozidel, u kterých každý porotce určil vlastní pořadí. Celkový výsledek musel být určen pomocí průměrné známky, protože jinak byste na výsledky v nové hale P čekali ještě teď … opravdu to není lehká práce a tímto ještě jednou všem porotcům děkujeme nejen za účast na finále, ale také za celoroční práci pro soutěž AZ pneu Tuning Cup.
- kompletní výsledky + foto vítězů: ZDE (XLS, 7.85MB)
- kompletní výsledky: ZDE (XLS, 1.90MB)
Výsledky jsou známé a poháry rozdány. Vyhrát nemohou všichni, a jak už to tak bývá, na porotě asi nezůstane nit suchá. To ovšem nemění nic na tom, že bychom chtěli všem soutěžícím poděkovat za letošní účast. Vaše připomínky nejen k finále, ale i k samotné soutěže můžete posílat na info@tuning-cup.cz. Budeme rádi za každý kladný i negativní ohlas, protože i to nám může pomoct soutěž zlepšit a zkvalitnit. Pořadatelský tým si nyní dává do konce října menší prázdniny, už toho na nás bylo opravdu dost. Během této doby by se mělo rozhodnout také o budoucnosti soutěže Tuning Cup.
- David Čermák – Škoda Fabia
- Lubomír Vicha – Honda CRX Targa
- Ondřej Světlý – VW Golf II
nelze otevřít první odkaz na kopmpletní výsledky+foto.
Já jen doufám ,že Tuning Cup bude i příští rok.Žádný pohár sice s cupu nevlastním ale je pro mě TC pohonem být pořád lepší zdokonalit se a děkuji všem jak porotě tak soutěžícím ,že jsem mohla být mezi němy.Byl to pro mě a manžela nejúspěšnější rok za celou naši tuningovou karieru.
Dobrý večer, chci poděkovat pořadateli za to že jsem se mohl zůčasnit téhle výstavy v hale na brněnským výstavišti, samozřejmě bych chtěl také něco napsat, sledoval jsem práci porotců při hodnocení vozů, konkrétně opel scénu, nevím moje pocity jsou trochu smíšené, tři porotci pracovali docela ready ale jeden si auto ani pořádně neprohlídl a šel o další kárku dál, nevím jak může soudcovat člověk pro kterého pokuď to nemá kola v chromu a bílou kůži tak prostě to auto odepíše, na preciznost a na propracovanost úprav, které to auto má, neměl šanci vidět, alespoň z té pozice ve které se nacházel, když jsem jejich práci pozoroval. Nepřišlo mi to moc profesionální, holt si ten dotyčný kterého se to soudcování týkalo bude muset koupit nové auto na které dá nové kola alespoň 19, nechá pošít bílou kůží a nalakuje kryty v motoru a je to auto na bednu, prostě takový jsem měl pocit. Možná se pletu. Nemyslím to zle, jen chci aby se někteří lidi zamysleli nad svým postojem k TuningCupu jako k celku, protože takové chování opravdu lidi odradí než aby se tam ukázalo pár nových aut, kterých by mohlo být zase víc v další sezóně. Jinak se mi vše ostatní líbilo, akorát si myslím že tam mohlo být víc lidí. Hezký večer Honza
Taky se musím vyjádřit. Víkend v Brně byl skvělý, atmosféra, lidé, všechno senzační. Ale ty výsledky jsou pro mě teda zklamáním na plné čáře a proto se do budoucna již nebudu účastnit dalších “ soubojů “ . Ondra Morcinek Audi A3
taky nechápu ty výsledky ,Paragán na5 místě když se celý rok pral s P Richtrem o první pozici,No a ten stou modrou oktávkou na 4 místě v škoda modern sceně byl taky jen výsměch tho že porota asi neví co hodnotí,
Malej dotaz. Na začátku roku měli všichni porotci porotci školení, takže by měli hodnotit podle nějakých měřítek. Chápu, že každej porotce hodnotí jinak, ale například ve Ford scene mi přijde divné, když jeden porotce ohodnotí auto na 1. místo a druhý na místo 6. Trochu veliký skok, ne???
Já jsem letos byla pouze jako nezaujatý sledovatel a nad některými vysledky taky kroutím hlavou a hlavně, ja bych dala do hodnoceni a celkového „postavení“ soutěže uplně jiný nádech a směr. Za chvili opravdu nikdo nebude jezdit nebo budou jezdit jen „seriofky“ na kolech (ač už mam taky jednu takovou). Je pravda, že se člověk nikdy nikomu nezavděčí, ale změna směru kterým se to ubírá již delší dobu by snad prospěla. Holt je to těžký ! … jediné co mě ještě zarazilo při číselném seznamu výsledků jsou ty stejné body od každého porotce, pěkné bod.rozdíly jsou ale např. ve VW90.
Toť moje postřehy a taky doufám, že TC bude i příští rok, jinak nebude po srazech už vubec nikdo jezdit, … lidi ač nadavaji tak se na TC naučili.
ps: alkoholova smršť se odehrála mimo pořádanou akci v klubu XXL a každý zodpovídá sám za sebe,ale zas nemůžeme po porotcích chtít jen práci !“ 😉
Po zhlédnutí sobotních výsledků a dnešním znovu skontrolování se musím k tomu vyjádřit. Finále moc dobře nedopadlo podle očekávání, porota velice unavena po páteční alkoholové smršti se místo věnování se vozům spíš věnovala něčemu jinému, jejich výsledky jsou katastrofální. Když vezmu např: škoda moder, fábia, bmw scénu nepochopitelné výsledky, překvapivé třetí místo T. Močárníka (škoda modern), zarážejici čtvrté místo L.Šťastného (fábia) do finále šel z prvího mísa, třetí místo H.Burgeta(bmw). Naprosto nepochopitelné 3 místo L.Oliče (fábia).
A ta vaše povedená TOP 10 to už je jenom výsměch, to co jste tam vybraly. PS doufám že učást v příštím roce bude stejná, ale při tom vašem hodnocení spoustu lidí jenom odradíte, nebo už jste je po sobotě odradily. MartinTDI
Ondro – vubec se divim, ze jsi jel na finale…jedte radeji s dankem a markem do nemecka, kde z vasich aut si nemci sedaji na zadek!
To Menjud : Ale na finále bylo fakt fajn, jen mě fakt zamrzelo to jejich hodnocení a výsledky, není to poprvé…..
A přesně jak píšeš, příští rok Německo a Rakousko s Danem a Markem , tam ty auta fakt ocení…
…… náhodou porotci skupiny „C“ se sešli všude stejně 🙂
Finále bylo nej nej co jsem kdy zažil, organizátoři si zaslouží poklonu, porotu nekomentuji – jejich boj 🙂
zdarec nebudu říkat nic na finále ani výsledky to je věc porotců ale spíš bych si docela stěžoval na stránky a to v tom že jedny fotky ze srazů máte ve složce 2009 a z finále máte zase jinde a ještě ktomu nejdou otevřít a ještě v zobrazování výsledků to máte taky jedny sou ve wordu na druhý sem si aji stáhl novej program a potom tam máte ještě v nějakým souboru kterej mi zase nejde otevřít
hala byla krásná .. finále pěkné …. nebudu lhát, že mi výsledek nezarazil, ale na druhou stranu mi to přesvědčilo v rozhodnutí už další rok TC neabsolvovat … bohužel mám smůlu, že mám jen dva roky staré auto s origo koženým intošem … takže už další rok absolvovat nebudu, už nemám nervy na to, že jsem v tak silně nerovném finančním postavení vůči ostatním v kategorii …. za kola nedostanu víc bodů, protože se „značková-bodovatelná“ v 18“ nebo 19“ nedělají v 4×108 ET okolo 18ti (musela bych řešit Asanti a to je cena vážně jinde), za interiér nedostanu více bodů protože nehodlám perfektní origo čalounění předělat jen kvůli bodům …. a tak je to se vším .. někdo koupí za jedny penízky stravitelný podvozek (za tu cenu mam tak pedály) na svůj „atyp“ bych musela dát trojnásob ….. tohle je moc nerovný boj, nejsem milionář a ani mi v tom nikdo fin. nepodporuje, abych mohla dál soutěžit …. do některých kategorií prostě nová auta nepatří …. moc mi na finále zamrzelo, že se nedostala expozice mezi hodnocené, kdybych ještě někdy jela finále, tak už bych expozici neřešila …. stačí pod auto natáhnout rohož a je to top, je nesmysl si nechávat něco na finále vyrobit a shánět všude po světě …..
To to všichni děláte kvůli pohárům? Já jsem taky nedopadnul nějak valně, ale je mi to úplně jedno. Dělám Corsu kvůli sobě a hlavně kvůli kamarádům, se kterejma jsem se parádně bavil a celej víkend si perfektně užil…
Je až k nevíře jak se porotci 3.sk sešli v hodnocení… přijde mi to jako by to hodnotil jeden člověk a ještě se zalepenym jednim okem… je jasný,že je to věc názoru, ale tato souhra mi přijde trošku podivná… myslel sem, že se má hodnotit individuálně a ne kolektivně… co se týče Finále jako celku tak to byla podařená akce a před organizátory smekám…
Co k finále dodat ? Když to vemu organizačně tak myslím, že super o tom žádná: prostor haly, časový harmonogram atd atd vše v pohodě 🙂 ! K porotě nevím na co narážel někdo o příspěvek níže na octavia ? Paragan jak na jaro vyjel tak od te doby má auto stejné… a modra octa zabral pořádně pokud to nesleduješ tak to nevidíš, druhou věci je jak jsi zmiňoval 3.místo airride ? Co je na tom nečekané ? Právě, že octavia skončila konečně tak jak měla být celou sezonu !
2 Any: vím, že jsem tě na finále přeskočil a bral pohárek místo tebe, ale není vše o 18 a 19 jak zmiňuješ… vím, že u podvozku aby jsi to dostala níže to máš dost fin. náročné. Uvidíš sama jak to bude příští rok… se ti to rozleží v hlavě a pojedeš dále !
K porotě: vím, že se všem nezavděčí a taky jsem byl několikrát rozhořčeny určitýma věcma, ale přece pointa je pořád v tom, že auto stavíte pro sebe ! Asi bych pro přiští rok zvolil v každé kategorii 10poharu ať si všichni můžou zvyšovat EGO poháry…
finale pekne vysledky katastrofa.fabia scene?????doufam ze se na to lukas nevy….. ani bych se mu nedivil.ja uz sebe presel postavim na pristi rok jine auto a bude to
aby nebyla jen kritika tak co dopadlo super je TOP3 cimz klukum blahopreji,celou sezonu jsem cekal kdy konecne Meda buda na vrcholu a konecne je tak kde si zaslouzi byt.kvalita a preziznost vyhrala-zadna horka jehla
Hodnotil jsem v prvé skupině a myslím, že jsme se ve výsledcích jako team sešli, vždy bude někdo vítěz a někdo poražený.. Každý soutěžící se mohl zeptat porotce na čem v hodnocení ztrácí, nebo za co mu body ubírá.. udělal to někdo? U mne za celé hodnocení, celé sezony dva soutěžící a mé připomínky uznali.. Jinak drtvivá většina je spokojená se stavém svých aut a „nepotřebují se přeci někoho ptát a ani znát názor“ co se týče pohárů, ty v podstatě nejsou důležitý, pohár si mužete koupit sami za 400kč – ty investice, které do aut věnujte jsou masakrální a těch pohárů by jste si mohli nakoupit vagon, upravujete přeci kvůli sobě… A co je asi celkový kámen úrazu, dle mne je že neznáte dobře sovu konkurenci.. pokud by jste si je prohlédli opravdu pořádně a to ve své scéně ( své auto přeci znáte ) tak musíte poznat, kde na té káře kdo jak zamakal a v jaké kvalitě a rozsahu… a pak s trochou objektivnosti porovnáte… Nemyslím si, že by tenhle příspěvek vzal někdo rozumně.. ale musel jsem zareagovat
neřikejte mi že všeci ti co jezděj TC to dělaji pro pěkný místo na stání na srazech… jedná se o soutěž a každej chce vyhrát to je snad podstatou soutěžení… pokud budu dělat auto pro sebe nemám zapotřebí se účastnit nějaký soutěže typu TC (teď tim nechcu říct že ti co se účastní to dělaji pro porotce nebo diváky)… v podstatě proti TC nic nemám jen mě prostě zarazilo hodnocení jednej čtveřice toť vše…
čtu tu samé plky kdo co jak ohodnotil a td ….. si to děte skusit a můžete hodnotit já osobně ty přeplácaný nevkusný lamináty a td nesnášim a taky nedržkuju prostě takovej je českej tuning čim víc pruhů tim víc adidas :-))))) zůčasnili sme se jako club stěma seriovkama na kolech jak sem tu čet a užili jsme si to jak se patří prostě to chce jezdit za hranice kde je to trochu jinak nebo nejezdit vůbec :-))))))) stavim si auto pro sebe a nějakej stil a ne pro poháry za 2 stovky !
Dokud se to tu bude držet na téhle úrovni bude to špatný a ty hezký auta jezdit nebudou najde te tam splácaný lamino s nárazníkem 100 kg a budete spokojený !!!!!!
Creams: to není o tom jestli jsi mi přeskočil nebo ne …… už jsem z toho unavená … každou chvilku mi někdo buzeruje, že mam malý kola (jen 18″) ….. pak zase že mam „no name“ (kola vyrobená ve Španělsku nejsou dost dobrá) a ne nějakou uznávanou značku (bych byla ráda, kdyby mi jeden z těch „chytráků“ ukázal alespoň jedny kola v katalogu těch „správných“ , který by měly 18″ (19″), byly v mé rozteči, hodily se tvarově k bodykitu a byly od uznávané značky (bohužel zde přicházejí v úvahu jen ty zmiňované Asanti … ) …. pak řeči typu jo ten koženej interiér je mazec, ale bohužel jen série, píšu nula …… se už nad tim musim jen smát …… jo a nedělam to kvůli pohárům, rozhodně příští auto si nekoupím v soc výbavě, abych to překopala a hrabala body :-))))
Tak já napíšu to samé, co jsme si psali s lidna na FCB: … přééésně tak, auta si stavíme pro sebe, pro hezký pocit, projížďku atd… a když je nějaké ocenění, tak to už je taková ta třešnička, co zahřeje u srdíčka … popravdě Vám všem řeknu, že z diplomu za 6.místo mám radost a zahřálo mě to, ale uplně největší zahřátí byl ten potlesk Vás všech, při tom co jsem byl vytahován po schodech na podium… Kdo byl na finále při vyhlášení, tak ví moc dobře co myslím. Tomáš – červené Fávo
Tomáši zcela stebou souhlasím. Třeba ve Fabiích měl stejnou radost z šestého místa Fíla, který si svého combíka staví přesně podle sebe.
Jinak ,zde už bylo zmíněné i mé třetí místo, ale málo kdo ví, co jsem všechno před finálem na autě udělal.
A co se týče porotců, to je hrozně nevděčná práce, ale nebýt jich, tak si to tak můžeme akorát rozdat v ringu. Kdo si to nikdy nezkusil, tak neví jak je to těžké.
Jinak za SKODAHOME.cz děkuji všem organizátorům a porotcům za suprové finále a vlastně za celý ročník 2009.
Osobně se mi také nelíbí některé z výsledků (TOP 10 třeba), nicméně z pozice jednoho ze třinácti hlasů je to tak všechno, co s tím můžu dělat. Svoje měřítka jsem už několikrát jasně stanovil během hlasování poroty: auto do TOP10 a tím spíš do TOP3 musí nejen dobře vypadat zvnějšku, mít dobrý interiér, motorový prostor, podvozek, ale musí dobře jet (nebo mít nějaký výkonový potenciál) a musí dobře hrát.
Trochu jsem v rozpacích ze svého hodnocení Fabia Scene, kde bych za sebe zřejmě s odstupem času vyměnil 4. a 5. místo. Tuším, že je to výsledek bodového součtu a nikoliv dodatečného rozmýšlení, na které bohužel nezbývalo moc času. Nicméně první tři místa z mé strany platí na 100% a na tom se moje skupina celkem i shodla – David Čermák (za přiznané Bertyho pomoci) udělal opravdu mílový skok dopředu. Mnohé už naznačil Mirek – existuje velká skupina soutěžících, kteří se stydí přijít za svým soupeřem „na výzvědy“ – zjistit, v čem je konkurence tak dobrá.
O tom, kolik času jsme měli na hodnocení a na přesun od jednoho auta k druhému, by se dalo dlouho vyprávět, a kolik času bylo na zpracování výsledků, o tom taky. Já jsem ho měl dokonce takový nadbytek, že jsem se vykašlal na nějaké přebírání ceny za největšího porotce-Hujera roku a radši jsem dával s Alešem do kupy hlasování do TOP 3.
Možná někdo bude argumentovat tím, proč tedy není Tuning Salon na dva dny. Nechť dotlačí půl mega na pronájem i za druhý den a máme časovou tíseň z krku. Někde jsem četl a slyšel i názor, proč všichni porotci nehodnotí všechna auta. Dovede si takový člověk spočítat, jak dlouhá doba by byla na hodnocení jednoho auta?
….. no já nevím, ale jezdím na srazy, abych viděl upravená auta, jestli jsou z laminátu nebo z bakelitu je mi šuma fuk, jasně že jakákoliv úprava musí ladit s autem (značkou a modelem) , to abych koukal jen na auta která udělají jen lak, kola a nějaké drobnosti – mohu sedět u nás na dědině u silnice a pozorovat místní kluky a jejich auta, proto je škoda, že se tuning bere tou jinou cestou, třeba když vezmu Golf I. tak je jasné že tam laminát je hloupost, ale když kouknete na německou scénu, tak jejich Golfi jsou zahlazené snížené, široké, ze super podvozky , motory interiéry a laky , prostě by porota měla hodnotit jak je auto upravené , jestli se to k autu hodí, jestli je to dobře zpracované, jaký nápad majitel měl, jaké jsou použité materiály, a né jen na všech autech prosazovat svou orientaci, a to že když je to tak vyrobeno origo ze závodu tak tam nebudou chyby, snat to příští rok dopadne lépe.
Jinak já bych Top 10 volil jinak:
1.místo – Polo SK – Peter Kovač
2.místo – Peugeot 306 Martin Slepička
3.místo – Golf III – David Navrátil
4místo – Honda CRX – Lubomír Vichra
5místo – Mercedes Vito – Stanislav Svoboda
6místo – Golf I cabrio – Martin Koblížek
7místo – Lupo – Karel Trachta
8 místo – Golf II – Ondra Světlý
9 místo – Opel Astra – Franišek Salamon
10místo -Renaul Clio – Lukáš Zalabák
Nehodnotím u nikoho nějaké drobné vady (ty by se našli u všech a proto nikomu bych nestrhl body) hodnotil jsem úpravu, provedení, nápad a celkový dojem z úpravy.
….. a to podotýkám, že sem zastáncem úpravy tzv. totální přeměny vozu.
Top 1 BMW E30 mě docela překvapilo – auto je hezké, ale tak na 1místě někde na Big BMW srazu, chybí mi zde nápad, lépe provedený kufr, instalace a provedení muziky, interiér bez nápadu, a podvozek (brzdy) slabý, lak (neberu zde provedení, ale jen styl) , jen motor je TOP ale to u mě nestačí do TOP 10.
Tož můj názor, nikoho sem se nechtěl dotknout, a jestli jo tak jeho boj 🙂
my už se s Kubim (druhé červené punto na finále) domlouvali, že příští rok budeme soutěžit spolu a vlastně proti sobě a budeme si to užívat , …třeba jak nás kdo na kterém sraze ohodnotí :)) Nesmíte to brát tak tragicky (byvala jsem taky takova), jak už tady padlo – děláme to kvuli sobě a pohárek je třešnička, ač když se člověk mega snaží a pak přijde zklamání (nižší ocennění než čekal), tak to zabolí ! Ale není to jen o použitých značkách a mateirálech, ale taky o lidech kteří to hodnotí a každý ma jiny vkus. Určitě bych ale nepřestala kvuli tomu třeba jezdit srazy 😉 docela relax, jezdit a nesoutěžit, můžu řict.
Podle mě i kdyby vyhrál ten nebo ten nikomu se nikdy porota nezavděčí.Měla jsem možnost jednou hodnotit na menším sraze auta a ty jo ,každymu se líbí něco jnyho ,každy auto mělo něco in a něco zas nee a ted ,ktery nakonec vyhraje,každej měl to svoje za nejlepší.Já osobně porotcům nezávidím a jen doufám ,že budou mýt odvahu jít do dalšího ročníku abych pokud projdu předkolem, mohla být opět v tom dění.No a kdo ví třeba bude nějakej pohár ,když už konečně ta lopata ze předu zmizme:) hihi a zrenovujem zadek.A pár dalších věcí a když pohár nebude tak co ,když nejde o život jde o h….
2fufu: moje řeč, … a s tim pořadim taky, akorat Slepičku bych dala na prvni.:)
„…hodnotil jsem úpravu, provedení, nápad “ – timhle směrem bych přeorientovala TC uplně. teď je to o jakési nepsané módě a dosti o kvalitě. „celkovy dojem“ už je pak zase zavadějici podle hodnotícího jedince. určitě by měly vyhrávat showcary ať je to třeba „stvůra“ k nepoznání zvenku i zevnitř (hi, škoda že španěl.styl u nás není, bylo by to zase zajimavější:) ).
hele fufu…kdyz pises ze prvni BMW ma interier bez napadu, podvozek a brzdy slabe, slabo provedeny kufr, instalace a provedeni muziky taky nic moc, tak se podivej na auto, ktere jsi dal na prvni misto, to Polo ma seriovy litrovy motor, brzdy zadne (seriove kotouce vzadu), hudba da se rict, ze taky zadna a interier se da rict taky bez napadu, komplet ocalouneny kuzi, nic vic, tak samo to ma BMW…nechci, aby to vypadalo, ze se nejak zastavam BMW, to vubec, me osobne se taky libi vice to Polo, pekne sladene atd, ale jenom reaguji na to, co jsi napsal o provedenych upravach na BMW, pze bych rekl, ze to Polo je na tom jeste hure…
Ahoj lidi, je jasný že porotce je člověk jako všichni ostatní a hájí svoje, co jemu se líbí a nelíbí, jejich práce je složitá a já je respektuju, myslím že by spousta lidí mělo na jejich postu co dělat aby to ustáli. Myslím ta debata kterou tady vedeme je dobrá pro zlepšení TC, trochu nesmyslně hodnotíte jiné auta a měníte si tady výsledky, finále je za námi, vítěz už je znám a nic to nezmění, snad jen naše ruce v garáži pro příští rok. Auto dělám pro sebe,pro radost a jsem rád za to že si ho lidi prohlíží a že se někomu líbí, vím kde má slabiny a kde bych měl přidat a vím kde jsem s ním spokojený, musíme si uvědomit že je nesmysl aby auto se kterým se svezu kdy chci porazilo showcar.
Jo to je tragédie paraščinec VE ŠKODA MODERN NA 5 MÍSTĚ A TA MODRÁ OKRTÁVKA NA 4 nevím na co ce kouká ale skoro normál odlítané auto s X na zadních dveřích a má to doma a kategorie aranžmá také paragán měl asi teda také hnusné když dopadl jak dopadl a ani pohárek .No to je asi správné já to nechápu a jedno vím tuning cup už asi nikdy po takovém hodnocení
Právě že mě ta fábia a škoda modern scéna trošku zaráží, Močárník pouze seriové auto s lakem, kola zvolené tak aby nebyly vidět seriové brzdy a rezavé nápravy, to samé olin verzus štastný, ta černá komplet předělaná velké brzdy, interier a co jsem viděl na fotkách co tam měl tak chromované věci na podvozku, zato olin rezaté a seriové brzdy, tak mi tady nic neříkejte že jedete podle nějakého měřítka, četl jsem si podrobně co jak se hodnotí a Martin Kokeš teda hodnotil teda trošku divně.
RE_MartinTDI: už to tu někdo psal, kritizovat auta která neznáš bys neměl. A to potvrzuje to, co píšeš o mojích brzdách. Prostě jsi jen dokázal jaký jsi hloupák. Příště se buď ohni pod auto a nebo když něčemu nerozumíš tak se klidně zeptej.
to martin TDI … Močárník seriové auto a lak ???? proč komentuješ něco co nevíš ani jak vypadá v serii má zahlazený origo narazníky linky a td prostě je tu banda blbů co neví nezná a nikdy neskoumala auta z blízka
MartinTDI: To by mě teda zajímalo, odkdy má Fabka 1.4 MPI (tzn. ta Olinova) vzadu 232mm kotouče… 😀 Definuj pak slovo „divně“.
For OLIN: Nejsou náhodou FSIII seriové brzdy na fábii 256mm kotouč a na té černé jsou myslím z RSsa 288mm, a pokud vím co jsem viděl tvé auto tak moc na podvozku nemáš moc uprav oproti té černé, no na to třetí místo jsi ani náhodou neměl.
MartinTDI: cituji tě „co jsem viděl na fotkách“ hele to není špatné, ušetřili bychom peníze a čas, kdybychom porotcum vždy poslali o víkendu fotky, oni by je zhodnotili a v pondělí nám poštou rozeslali kalíšky 🙂 ale oni proti tobě hodnotí skutečná auta a ne FOTKY.
Během sezony porazil MKIII D. Navrátila jak BMW (1.m.),tak MKII (2.m.),tak Lup (3.m.) a najednou na finále jsou všechny tři auta před ním a to se ani jedno auto během sezony nezměnilo zůstaly stejné tak jak je to možné? Může mi to prosím někod vysvětlit jakožto nezaujatému divákovi?…Děkuji
For Sh3k: Pokud vím tak jsi je hodnotil celkem hodněkrát a tvoje hodnocení vypadalo uplně obráceně, mě je celkem jedno kdo jak dopadl ale tvoje hodnocení mě zaráži. jo a ještě ,,To by mě teda zajímalo, odkdy má Fabka 1.4 MPI (tzn. ta Olinova) vzadu 232mm kotouče“ o jsem nic nepsal trošku jsi se do toho zamotal
For Olin: Na fotkách na finále TCupu abych byl přesnější pod auto se mi opravdu lehat nechtělo a ty jsi na to třetí místo vůbec neměl
wfl: Zaprvé, auta zůstávají stále stejná jen zdánlivě. Zadruhé, na žádném srazu předtím se nesešlo 13 členů poroty (12 + Petr Matouš).
MartinTDI: cituji tě ,,To by mě teda zajímalo, odkdy má Fabka 1.4 MPI (tzn. ta Olinova) vzadu 232mm kotouče“ už asi tři roky 🙂 🙂 🙂
MartinTDI: uvedl jsi krásný příklad toho, jakej je rozdíl mezí tím jak hodnotí lidi a porota: „…..pod auto se mi opravdu lehat nechtělo a ty jsi na to třetí místo vůbec neměl“. jak tedy pak můžeš vědět, že na to neměl?
2vwtronik: ja to říkám pořad, že tuning je odlišit se od ostatních a to dost viditelně. jenže v dnešní „módě“ spousta lajků nepozná co je kde zahlazeno a vlastně v dnešní době „vytuněno“ tak se nedivme. taky nazývám spoustu takovych aut „seriofky“ (v uvozovkach vždy!), ač mam skoro takovou , uznavam stale něco to „staré dobré“ a pěkně „vytuněné“.
MartinTDI: Co se týče hodnocení, jsme lidé, nejsme stroje. Ty jsi snad stroj, že mne poučuješ? Auta se mění, mění se způsob, jakým jsou představována, uklízena, jaký dělají celkový dojem. Olinova i Lukášova Fabia jsou hodně vyrovnaná auta (i co se týče performance stránky :-D… kluci prominou) a každé má něco svým způsobem do sebe.
Napsals „zato olin rezaté a seriové brzdy,“. Já se ptám, odkdy má Fabia 1.4 MPI vzadu 232mm kotouče. Takže jsi tedy o Olinově fabii nepsal? Má snad Olin brzdy na botách? Nebo jsi psal o Olinově horském kolu? Promiň, nějak ti nerozumím…
Nevím o co Vám pořád jde.Poháry jsou rozdaný a i přesto,že se tady rozkrájíte a budete nadávat pořád dokola a dokolečka,tak na hodnocení se již nic měnit nebude..a je to tak dobře. I porotci jsou jen lidé a né stroje..chtěl bych vidět ty rádoby kecálky,co tady píšou ty záporné názory,v jejich kůži. Je přece předem daný,že porotce se zavděčí jen těm pohárovým a ty ostatní na něho budou v 99% nadávat a všude ho pomlouvat.Ale porotce má nějaký názor za kterým si stojí a nikdo by mu do toho neměl kecat..a já pevně věřím,že každý porotce se na finále rozhodoval sám podle sebe a jen a jen podle AKTUÁLNIHO stavu vozu. Spousta kecálků vidí auto jen z dálky a pořádně si ho neprohlídne,a proto nemůžou vidět změny,které se třeba na vozech během sezony udělaly. Vyměněných kol si všimne skoro každý,ale různých detailů si nevšimne takřka nikdo,kdo nezná to auto PŘED a PO změně..tak prosím nesuďte podle fotek a nechte tuto práci opravdovým porotcům,kteří většinu vozů vidí podrobně během celé sezony a vidí progres,který na voze během sezony je.
Jinak musím poděkovat za suprovou akci,která se nedá s loňským rokem vůbec porovnat..smekam před pořadateli:-)..jen tak dále a věřím,že Vás tyto řeči a diskuze tady neodradí od toho pořádat další ročník Tuning cupu.
Martin kokeš: Když tady píšeš že ty auta jsou hodně vyrovnaná tak jak je možné že auto štastného jsi dal na páté místo a olina na třetí. A o těch brzdách jsem myslel přední a ne zadní.
MartinTDI: kritizovat umí každej.. navíc každému se líbí něco jiného..a také nemůžeš posoudit, kdo co vylepšil a udělal nové nebo lepší na finále pokud nejsi stálým účastníkem tuning srazů 😛
Jinak bych chtěl poděkovat porotcům za skvěle odvedenou práci a organizátorům, protože finále bylo velmi povedené.
MartinTDI: A ty máš vlastně co za auto? Ptám se, protože mám Fabii, která se taky účastila TC a ty zřejmě o kategorii vůbec nic nevíš. A mimochodem o škoda modern asi taky ne. Víš vůbec něco? 🙂
martin TDi:tak octavia combi orezle napravy a brzdy nema,jelikoz jsem mel tento vuz tyden pred finalem na dilne tak treba vim ze to auto ze spodu je cele lakovane do bile barvy
For Mizi: Je jedno jaké mám auto, ale jako učástník TC na konci řady toho asi taky moc o fábiich nevíš. A byl jsem skoro na všech kol TC
honzi: máš recht honzi, já tomovo auto špízuju už delší dobu a je vidět že ten borec kecá o čem ví prd… p.s. gratuluju za pohárek (zdenál z facebooku)
MartinTDI: ale co sem pleteš moje auto (Fabia sedan). a budeš se divit, ale o těch autech vím hodně, protože se s klukama vždy rád pobavím. a o tom to je. každý si dělá auto pro sebe a hlavně podle sebe. nějaké to ocenění je jen třešnička na dortu. a moje se mi líbí, tak jak je. tak nejsem na špici, nevadí mi to. ale vím, že něco mám, co třeba nemá někdo jiný.
Honzi: Myslíš to lakování štětkou a jak je to potečené
MartinTDI: Pokud kritizuješ druhých auta tak nám ukaž to tvé. Pokud tedy nejsi srab a nestydíš se za něj.
MartinTDI: Kdyby sis přečetl můj úplně první komentář, nemusel bych ti teď opakovat, že s odstupem času bych přehodnotil 4. a 5. místo u Fabií (které bylo doplněno pouze na základě součtu bodů). Nicméně (jak jsem také psal) na první tři místa by to stejně nemělo vliv. O tom, jak jsou ta auta vyrovnaná, svědčí bodové rozpětí, které dosahuje na špici Fabia Scene cca 15 bodů, přičemž první auto má kolem 85-90 a další tři-čtyři se vejdou právě do těch 15 pod něj.
Mno a jak mám asi vědět, jaké orezlé a sériové brzdy myslíš? Jsem snad jasnovidec?
martin:pro tve info neni potecene barva ale plastizol ktery udelali ve skodovych zavodech.v barve bylo tolik tuzidla ze nemohlo ani potect
Jedinej ondra černý to hodnocení měl o něčem. jinak Sh3k kdyby jsi teda přehodil to 5 na 4 tak by bylo třetí a čtrté místo stejné bodově 3,5
MartinTDI: Jestli si opravdu tak naivní, a myslíš si, že hlasování týmu je tak jednoduché, tak tě přitom klidně nechám… 🙂
mužu se taky „přidat“ do Fabia scene ? :D:D:D
… ja nemužu pořád přijít na chuť třeba prvnímu mistu. krom toho, že pecka jsou brzdy a kola.
šak brzdy, kola a motor je to nejduležitější na radio auto nejede tak na to nezapomínejme!!! s prvním místem souhlasím krásný kousek. Nemám rád když misto zadních sedaček je robusní hifi aparutura to je auto pak pro pozery co u auta stojí a nabalujou kočky někde před McDonaldem…. tahle fabie je krásný kousek který bude i dobře jezdit….a k tomu přece auta jsou ne? k jízdě!!!
krom toho!!! to je výsměch ne…krom toho…brzdy a kola to je paradička ty krom toho…Brabus brzdy!!!ty krom toho…jaký brzdý maš ty jestli máš Ferrari tak beru z5 jestli ne!! tak neříkej krom toho
Hm: První místo ve fábii respektuji je to taky celá práce BERTYHO ten ví co jak a kde upravit, jenom ten člověk to pak zaplatí a kvůli poháru za tři stovky vysype 100 000,-
nooo, itala mam, je červeny, a brzdy začinaji taky na „B“ :D:D … ok, tak když jen kola a brzdy tak ja budu priste jezdit třeba Traktorem :))
Hoši, nežerte to tolik 😉 ještě jsem zapomněla, … krom toho pěkně hraje.
2kirša: na 1,9tdi (pokud to nepřekopal ) by ty brzdy mohly stačit.;)
2MartinTDI: celá práce Bertyho bych řekla že je přehnane, ta Fabča už nějaký pátek v určité podobě jezdi.
For Katy: Kdyby na to Berty nešáhl tak ta fábia není tam kde je, Chrom, narazníky, zlato, brzdy, vše od něho
to ano, taky neříkam že nešahl …jen řikam, že ne uplně celá faba je jeho prace, takže v poho.
akorat se divim, že nechali ty zadni lampy. taky škoda, že nesoutěžila Axonacka faba, .. stejne tak jako nesoutezi spoustu jinych best aut, aby to bylo opravdu o nej nej autech.:-/ ale zase se dostane i na jiny at si uziji svoji slavu, to je fakt.
No, myslim že fabii bylo už dost (asi šest stran?)… jakou si dame dalši scenu ? 😀
VW ´90s :-)))))))
Já třeba nechápu Škoda Scénu a vítězství sériové feldy 🙁
To prostě úplně haní snahu všech ostatních, kteří makají na autě do noci a nastrkali do toho hromadu peněz. Jinak (až na tolik propíranou Fabia Scénu) rozhodla porota správně a nebylo by od věci jí poděkovat za celoroční odvedenou práci 😉
to Katrin: Teď jsi mě docela dostala……..Myslíš tu seriovku, s lakovanými díly podvozku,na 16″ kolech,s ojedinělým snížením,s vkusně udělaným motorem,s novým lakem,s upravenými lemy,s kompletně přečalouněným interierem a s velice kvalitní audiozástavbou i s DVD monitorem…:-)?!Tak ta brala poprávu první flek:-)! Někdy se chce dívat opravdu očima..toť moje rada..
no doted jsem jen cetl ale ted uz musim… Katrin: nastesti to santy napsal driv nez ja a smirliveji… ja volil jina slova… Martasova Felda je skutecne to nej co bylo k videni ve skoda scene… popravu prvni flek…
jinak vo se tyce cele akce… oproti lonskemu roku raketovy skok… ve vsem… organizatorum velky dik… Co se tyce poroty, ne vzdy je vsechno podle soutezicich fer, ale oproti lonskemu roku alespon u meho auta (opet hodnoceno jako jedno z poslednich) velky skok… zadnych deset vterin kouknuti a odchod… tentokrat se ptali, zajimali, koukali, hodnotili… po celym dni docela respect… diky i jim.
Aha, já zapomněla na heslo letošního Tuning cupu a ostatně celýho letošního roku: „Méně znamená více“.
Pardon. Škoda jen, že v tomto případě se není opravdu na co koukat. Sériový nárazníky, chromový kola se k tomuhle looku opravdu nehodí, audio jsem měla možnost vidět v červenci a pokud se od té doby změnilo – omlouvám se, ale tehdy jen bedna s wooferem za pár kaček a ty přední světla zatmavený sprejem jsou tak na ranu. Pro mě to je zklamání, že se tuning v Česku ubírá tímhle směrem… K ostatním autům jiných scén si tahle felda prostě nemůže ani čuchnout.
První místo ve French scéně mi trochu zvedlo kufr (nepoužil jsem žádný tuningový doplněk u kufru mého auta, jen se mi chtělo zvracet). Na příští sezonu na auto nešáhnu ani prstem a všechno si nechám udělat, připravte mi pohár za první místo ve finále TC 2010:-))
Pieros: moje řeč nechápu že to nehodnotijou zvlášť
roman: Už ani auto si sám neumeju, ne a ne a ne! Chci vyhrát ten TC 2010:-)
Už je to trapné… jste jak malé děti na písku kdy se hádají o lopatku ! Buďte rádi, že má vůbec někdo chuť TC pořádat…
Zdravím všechny myslím si že kdo řekne že mu je na zvracení že vyhrálo moje Clio Ve Frensch scéně tak je to člověk který autům vůbec ale vůbec nerozumí!!!!Jestli někdo nevidí ty úpravy na autě tak je to hodně smutné že píše takovýhle blbý kecy a absolutně o tom nic neví.Pokud to někdo potřebuje vysvětlit Může se mi ozvat 733661408 a jen tak mimochodem Clio je bohužel pro mne na prodej.Důvod rodinné důvody.tak kdyby někdo měl zájem
A taky by mne zajímalo co to je za hloupé narážky na mne??????
Vážení příznivci ,,tuningu“ .Všichni máte možnost pozvednout úroveň v soutěži Tuning Cupu pro další rok .Kontaktujte pořadatele a předložte mu Vaše konstruktivní návrhy a jsem přesvědčen ,že je solidní šance na další zlepšení na rok 2010.Jak už zazněly názory některé úpravy jsou v praxi nepoužitelné ,ale na výstavní ploše to má patřičný efekt .Jsem zastánce si to dílko užít i mimo výstavní plochu kdy se patřičně využije zlepšení podvozku a motoru třeba někde na okruhu či jiném závodě nebo jen pro vlastní potěšení .Raději to píšu hned moje realizace jsou z Brna :A4 Jirka 1.místo v Audi scena ,3.místo Fabia Libor Škoda scena nasleduje David a jeho Felicie RRS a Láďa s Golfem druhé generace .Rád bych naznačil jediné aby když se rozhodnete investovat mnoho práce ,financí a času aby Vás to těšilo a naplňovalo vnitřním uspokojením z Vašeho dílka a je jedno zda Vám pomáhá firma či kamarádi po řadu let co budete majitelem upraveného vozu .
Katrin: pokud jsi ji tolik neviděla nemůžeš ji teda posoudit.. celý interiér je počalouněný, na finále nově udělaná zástavba do kufru a vevnitř monitor s dvd, pochromované věci v motoru a takhle bych mohl pokračovat dál a dál.. Marťasova felda byla opravdu to nejlepší a 1. místo si zasloužil…
Finále TC bylo opravdu nejpovedenější od r.2006. Užili jsme si setkání s kamarády i přehlídku parádně vytuněných aut. S umístěním v GOLF 80´ jsme počítali a Ondrovi S. 1. místo přáli. Že jako jediný nepodal ruku soupeřům považuji za nesportovní … ale jeho věc. Zklamáním ale bylo TOP 10…. zdá se že vzájemné sympatie a známosti sehrály svoji roly……. Když jsme cestou domů měli nehodu doprovodné dodávky, oba naši golfíci stály u krajnice, Ondra S. nás jen minul a pokračoval dál. Naštěstí se ale našlo dost jiných, pro nás cizích řidičů, ochotných nám pomoci. Tahle zkušenost mi úplně zastínila radost z umístění i celého víkendu. Myslím si, že jsou chvíle, kdy jde rivalita stranou…
nechápu proč se tady hádáte kvůli výsledkům stejně je nezměníte tak proč si lámat hlavu tím já bych akorát chtěl podotknout to že porota by měla hodnotit auta které přijedou po vlastní ose a ty co přijedou na vleku a nebo spoň udělejte zvláští scénu pro auta co jezdí na srazy na vleku a auta postavená firmou taky bych uměl vzít 300 litrů zajít do firmy předat jim klíče od auta navikládat jim co tam chcu a udělejte mi to myslím si že tuning by měl být otom co si kdo na autě udělá sám osobně se v tuningu pohybuju od té doby co se tady objevil a těm klukům co si tunily první auta po shlédnutí rychle a zběsile 1 nesaháte ani po kotníky jelikož oni si všechno dělaly samy v té době se nedalo skoro nic sehnat maximálně nějaký polepy z benzínky a takový (někteří) usmrkanci co jim auto a úpravu na autě zaplatí tatík sou k smíchu
Lukáš : já sem neřekl že se mi nelíbí tvoje clio mě osobně se docela líbí až teda naty kola ale nelíbí se mi to a nato sem taky narážel žes to auto nechal dělat firmou a potom si jezdíš jenom po srazech a tváříš se tak jak kluci co ty auta stavěly samy den co den na nich dělaly někdy aji do noci někdy ani nejedly kvůli tomu aby stihly termín prvního srazu tuning capu a jinak kolik by sis zato představoval zato clio?se ptám jenom čistě teoreticky já preferuju spíš vw osobně bych měl vyjet příští rok teda jestli to stihnu
Zdravím ,byla to super pěkná výstava ,škoda že nebyl o to takový zájem návštěvníků i poslední dobou je to vidět na srazech….chtěl bych napsat jen o tom,že mě zarazilo,že když je TOP 10 tak se pozvou auta na plachtu,udělá se 5min. rozhovor,zapíší se jména a auta a pak se hodnotí ….a ne že se udělá na plachtě 5 aut a že vyhrají ti kteří tam nebyli …to nebyla žádná soutěž!!! a vyhráli ti kteří jsou známí ze srazů…
Roman:tak to ale není nikdo z nás není lakýrník,čalouník,klempíř takže bych řekl že nikdo si celé auto sám nedělal.A já jsem si na tom autě taky spousta věcí udělal sám,takže nic o tom nevíš tak nekecej kraviny.A všechno to byl můj nápad.Chci za něj 180000kč.je to jedinný kus v Čr možná i na světě..
Jak to tady tak čtu, tak z těch více jak 80 příspěvků je tady 90% jenom kritika. Je to trošku smutný. Nebránim nikomu vyjádřit jeho názor, ale představte si, jak se cítí ti, co to pořádají a čtou to tady… Myslim, že můžeme bejt rádi, že to Petr pořádá. Zaslechl jsem, že se minulý ročník finančně moc nevydařil a obdivuju ho, že do toho šel znovu. A jediný, co pak dostane je házení špíny na jeho soutěž. Asi si nepředstavíte, jak je těžký to všechno uspořádat a zajistit. Nikdy se nikdo nezavděčí všem. Berte v potaz, že porotci to dělají zadarmo a z vlastní vůle…
Největší ubohost je, se druhej den na výstavišti hádat o tom, jak ten a ten dopadl a jakto, že já jsem nebyl první, atd…
Vendula: Dobrý den Vendulo,nechtěl jsem na Váš příspěvek reagovat,ale pokud zde vyzní takový nesmysl,ohledně Vaši nehody,nedá mi to a musím na něj reagovat.To,že to nejdříve napíšete na forum a zbytečně zde plníte návštěvní knihu,aniž by jste si to nejdříve nevyjasnila se mnou,např. mailem,to si opravdu myslím,že je pod Vaši úroveň.No nic,napíšu reakci taktéž sem.Co se týče té nehody,Váš manžel Martin Vám jistě potvrdí,že já i můj otec,který jel přede mnou jsme přibrzdili a dobře si vybavuji,jak Váš manžel na mě mávl rukou,ať jedu dál,že je vše v pořádku ! Viděl jsem obě auta g1 v pořádku u silnice a dodávku jenom sjetou v rygolu,bez větších omlácenin.A také nevím,jak by bylo bezpečné zastavení dalších dvou aut,přímo za zatačkou na horizontu,možná by to dopadlo ještě hůře…. To,že zde vytahujete takové věci opravdu považuji z Vaší strany značně nevhodné řešení a jistě se na tom podepsali Vaše výsledky ve finále a to,že zde napíšete,že jste mi to přáli,to je opravdu již nekomentovatelné.P.S. dodatečně se omlouvám všem soutěžícím z mé kategorie,že jsem jim nepodal ruku ke gratulaci,ale opravdu jsem byl mimo z výhry,která mě zaskočila.Také mě to dodatečně mrzelo,tímto jim blahopřeji a přeji,aby se zde dále nevytahovali nějaké nesmysli a lži,ty patří do osobní korespondence a né do návštěvní knihy.
když už tady Vendula nakousla rivailtu a mezilidské vztahy, tak bych chtěla všem vzkazat, AŤ SE NAUČI TLESKAT všem, kteří si jdou pro pohár, ať je to či není kamarád !!! Ruce Vám neupadnou a dotyčnému uděláte radost.
Tento hedikep českých soutěžících jsem poznala již dávno, kdo nemá grupu kamarádu tak si jde pro pohár jak na pohřbu… ale o to více jsem za to na_rana, když jsme byli na malém italském sraze v Neměcku a tam si opravdu všichni všem hodně nahlas tleskali – i nám čechům !
Doufam tedy že se to do příštího roku naučíte, jinak se klidně chopím veřejného školení přímo na srazech !!! tak nemyslete jen na sebe, vždyť jsme všichni z jedné grupy nakonec;)
Ondra:Konečne je tu někdo normální jako je Ondra.To je člověk kterýmu by měl každý to vítezství přát protože je to zasloužene!!!U8 mne nějak nebaví číst tady ty nesmysli co každej píše…Ondro fakt ti to přeju….
Roman:seš ubožák se kterým se nemá cenu bavit!!!!
Lukáš : docela se mýlíš co se týče stavění auta tak třeba klepířina k tomu ti stačí jen CO a trocha skušeností se svářečkou,lakýrnícká práce není nic lehčího než lakýřina ktomu jen potřebuješ cit v ruce aby to nebylo křivý,pasování to zvládne každej 15 letej kluk ,vyměnit např.čirou optiku otom ani nemluvím jediný co ti nechávám za pravdu je čalonictví to je opravdu práca která se nedá udělat pokud nejseš vyučenej čalouník ale jinak všechno ostatní můžeš udělat sám stačí jenom chtít a upřímě myslím si že zato tolik nedostaneš bohužel lidi už tuning na autě neocenujou ale může se někdo najít kdo to vezme zatu cenu
Lidi co blaznite? vzpominate? jsme jedna parta…! Tohle je sila… 🙁
Příspěvek zrušen
Lukáš: děkuji ti,jenom mě mrzí,že se tu řeší takové nesmysli a opravdu se to nedá číst.Také bych tady mohl házet špínu,když p.Vendula K. napsala,že jsem nikomu negratuloval.Konkrétně jsem blahopřál jejími manželovi Martinovi a že on mi ani neodpověděl a tvářil se …….. Ale už toho bylo dost. Jinak bych chtěl popřát celémi teamu TC hlavně hodně sil do budoucna a snad je tyto komentáře neodradí od příštích ročníků.A blahopřeji jim,k perfektnímu zvládnutí a celému průběhu finále,které bylo opravdu TOP.
tak teď se asi začnu smát už někomu začla vadit pravda že najednou zmizel můj poslední komentář a lukáša taky
Ani se mi nechce komentovat některý příspěvky je to fakt k pláči:( jinak bych chtěl poděkovat organizátorům za skvělé finále a celou sezonu TC2009 a doufám že příští rok budete pokračovat!!!
Naposledy prosíme účastníky diskuze o dodržování jistých pravidel – nebudou zde tolerovány vzájemné arogantní výpady, vyřizování osobních účtů, nadávky a další věci, které sem prostě nepatří. Tohle fórum je k TuningCupu a ne k vyřizování osobních účtů. Všichni máte k TC hodně výhrad, ale z 90 příspěvků je jenom zlomek konstruktivních připomínek. Chcete-li se napadat, vyberte si pro to jiné místo. A pokud se někdo bude ohánět svobodou slova, tak ta neznamená vykřikování pitomostí na všechny strany, ale normální diskuzi za určitých pravidel.
ale pokud já vím tak já sem tam nepsal žádná sprostá slova ani nějaký výhrušky nobo něco podobného a ani lukáš to tam nepsal a nějaký vyřizování osobních vztahů taky nebylo já měl akorát připomínku že se mi nelíbí že hodnotíte stejně auta která sou postavená firmou a auta která sou postavená majtelem a nato napsal lukáš a tím začla naše hádka
Omlouvám se,že jsem zde vyřizoval osobní účty,ale opravdu jsem musel reagovat na opravdu velmi nevhodný a lživý komentář Venduli Koblížkové,který mě opravdu naštval.Děkuji za pochopení a jistě mi dáte za pravdu,že jsem na něj musel reagovat.
nechápu proč se tady hádáte kvůli výsledkům stejně je nezměníte tak proč si lámat hlavu tím já bych akorát chtěl podotknout to že porota by měla hodnotit auta které přijedou po vlastní ose a ty co přijedou na vleku a nebo spoň udělejte zvláští scénu pro auta co jezdí na srazy na vleku a auta postavená firmou taky bych uměl vzít 300 litrů zajít do firmy předat jim klíče od auta navikládat jim co tam chcu a udělejte mi to myslím si že tuning by měl být otom co si kdo na autě udělá sám osobně se v tuningu pohybuju od té doby co se tady objevil a těm klukům co si tunily první auta po shlédnutí rychle a zběsile 1 nesaháte ani po kotníky jelikož oni si všechno dělaly samy v té době se nedalo skoro nic sehnat maximálně nějaký polepy z benzínky a takový (někteří) usmrkanci co jim auto a úpravu na autě zaplatí tatík sou k smíchu
Roman tak tohle bych zavedl taky svatá pravda at žije garage tuning :-))) http://www.kesam.kvalitne.cz
Jinak se tu hádáte o hovně je snad po všem ne? I soutěžící s French sceny s kterým jsem kecal na srazu před 2 měsíci tak říkal že to clio je favorit na 1 místo.
…. takže teď teda k návrhům:
Mě osobně by vyhovovalo, u všech hodnotících bodů (motor,lak,úprava, kufr, muzika, interiér, kola) zvýšit všude body na 50 a pořádně porovnávat kdo a jak má vytuněno.
Dám příklad – hodnotím interiér:
vozidlo 1 má půlku interiéru přečalouněn – dám 20 bodů,
vozidlo 2 má celý interiér přečalouněn – dám 30 bodů
vozidlo 3 má celý interiér přečalouněn, má chromové doplňky a některé věci upraveny – dám 40bodů
vozidlo 4 má stejné úpravy jak vozidlo 3 , ale navíc mu to krásně barevně sedí – u mě top a dám 50 bodů
U ostatních kategorií hodnotím podobně.
Protože auto které má vše předěláno a kvalitně upraveno – dostává hodně bodů a vyhrává.
Při tomto hodnocení se mi nemůže stát, že vyhraje auto které má hotovou jen libově půlku auta.
Aspoň by se všici snažili doladit všechny tyto hodnocené kategorie.
Při současném nízkém bodovém hodnocení vyhrálo auto které (dám příklad auto jelo na sraz 20 kilometrů, tudíž den před tím řádně na vabce umil auto a byl na plachtě, druhé auto jelo 300 kilometrů ráno vyjelo v 6 hod aby stihlo do 11hod se kvalifikovat, auto na srazu nemohl pořádně umýt, nedostal se na plachtu páč pozdě přijel a stál vzadu, a prohrál jen kvůli nečistým podběhům a tím že nebyl na plachtě) přitom druhé auto je lepší než to prvé vyhrálo o 1 bod ale stratilo 1bod za čistotu a 1 bod za neplachtu a skončilo druhé, tím je malé bodové hodnocení kničemu.
Proto navrhuji zvýšit body na 50 za každou hodnocenou kategorii.
Potom taky když hodnotíte hifi aparaturu (a porota tomu moc nerozumí) nebylo by na škodě kdyby si každý sjel na EMU a zasoutěžil, oni mu auto prohlédnou změří a dají verdikt jak je na tom jeho aparatura, no a ten papír pak doloží porotě TC a ta podle toho muže zjistit kdo má jakou a jak provedenou muziku.
Tož takhle by se to líbilo mě.
Kesam: ty jo ted jsi mě úplně připomněl moje začátky fileta polepená myšičkama na kapotě čert.Falešny nádechy hihi to byly začátky a jinak dobrej název Garáž tuning:) už vím do jaké kategorie patřím.
Fufu to je taky dobrý.
ajo jako že co?? Jediná samolepka na mém autě je tak možná reklama na zadním okně.Jinak jsem dělal pergola tuning 🙂 Sám většinu,čalouník a lakýra akorát.
kesam:je aspoň vidět že vědšina kluků zůstala u toho postavit si auto sám jen tak dál
a jinak mě se to clio taky líbi jen ty kola by mohly být jiný ale to je detail jediný co už sem aji psal tak mě vadí to že na tuning capu by mohli udělat zvláštní scénu jen pro auta co dělaly firmy ale asi semnou nikdo nesouhlasí
fufu:stím hodnocením stebou souhlasím
Ono kdyby se porotci trochu k těm autům zvohli a trochu to auto prohlédli tak uvidí ty nedostatky, napojované nebo prasklé nárazníky a né koukat ze dvou metrů.
MartinTDI a proto je lepší asi stím autem nic moc nedělat co:-) Kola za Kilo lak Za Kilo Introš Za kilo a je to doma ale tohle u mě nejni moc upravené auto ale je pěkné 🙂
auto by mělo hlavně jezdit po vlastní ose jinak nevím jaký má význam to auto když se vozi na vleku
Chtěl bych touto cestou poděkovat celému týmu pořádajícím Tuning Cup a Tuning & Custom Salon Brno 2009. Byla to opravdu zábava a možnost se poučit od kolegů z Tuningu. Doufám že bude následovat další sezóna soutěže, která aspoň trochu zvedá úroveň již ne moc slavných českých srazů. Z kritiky bych si hlavu moc nedělal. Jak známo tak ti co jsou spokojeni většinou jen mlčí a užívají si dál života. Řeší to jen ti co jsou nespokojeni. 😉
Uffff..bylo to náročné, ale zvládla jsem to dočíst příspěvky až do konce…Po zvážení jsem si řekla, že nemá cenu vůbec reagovat na cca 90% příspěvků, ze kterých je cítit jen vztek, závist a tak trochu nevděk!!!
Budu jen reagovat na těch 10% slušně vychovaných tunerů, kteří mají představu o tom co vůbec tato soutěž obnáší pro pořadatele, pro porotce a pro celý realizační team TC. Myslím, že budu mluvit za všechny již zmíněné, že bez vás by nebyla soutěž soutěží a budeme se těšit na příští rok co nám Petr a spol. přinesou…Myslím, že je fajn, že něco takového tady funguje…protože, když jsem já a naše banda začínali jezdit po srazech, tak se udělovali pouze 3 poháry (na celý sraz)!!!! Takže šance ho získat byla sakra bídná…tak si važte toho, že TC má pohár skoro pro všechny…když vám tak o ty poháry jde…
Jooooo a abych nezapoměla…celou sezonu jsem byla „drbána“ a „propírána“ ohledně toho, že lezu autum i do výfuku a že to přeháním…smála jsem se tomu, protože je moje věc jak hodnotím a já si pak musím ty výsledky obhájit…ale když si tu pak člověk přečte, že hodnotíme auta ze dvou metrů…no jako vtip dobré!!!!
Takže všem vám přeji krásnou a dostatečně dlouhou zimu na to, aby jste stihli dodělat ty své miláčky a příští rok se snad v hojném počtu sejdeme…
P.S.: a pokud má někdo konstruktivní připomínky k hodnocení skupiny C..neváhejte mi je poslat na vw26@centrum.cz a my už si s nimi s klukama poradíme a určitě odpovíme všem… 😉
Dobře připravená organizace, příští rok, doufám, že to bude stejné
Přesně tak bylo to supr zorganizované a snad nějaké články tady neodradí pořadatele od TC upustit byla by to velká ale veliká škoda.Jáosobně se už ted těším na další rok.
Zdravím všechny tunery a tunerky.
Předem bych chtěl poslat pochvalu pořadatelům za extra výkon při pořádání Tuning Salonu. Báječná atmosféra skloubená s fantastickým prostředím. Nebudu se vyjadřovat ke zmíněným příspěvkům, jelikož si myslím, že by to nemělo stejně žádný smysl. Především chci poslat pozdrav všem zúčastněným tunerům a tunerkám za jejich překrásnou prezentaci svých vozů. Někteří tuneři a tunerky připravili vskutku krásný zážitek pro diváky i samotné porotce. Hodně zdaru do nové sezóny za ET . admin Jarda 🙂
To Denisa-porotce: Jen takovejch porotců víc jako si ty, myslím důkladnejch, souhlasím s tvým přístupem, takže se drž a po zimě hurá do další sezony TC….. . Děkuji Petrovi za takovou soutěž a všichni rejpálci by si měli uvědomit to, že pokuď taková akce by skončila tak si ty svoje kárky můžete ukazovat někde na benzínce a nic z toho, nikdo vaše auto neocení, nebude foto v časáku na internetu, apod. Přeju Petrovi a celému týmu TC hodně sil do budoucna…..
Prosím kohokoli komu se podařilo ztáhnout výsledky z odkazu víše 1.9MB soubor.
aby mi je zaslal na e-mail.
už jsem se pokoušel celken na 3. PC vždy neůspěšně moc děkuji..
Mohly by se někde vyskytnout ještě výsledky Best creativ,prosím ? Nějak jsem nepostřehla všechny oceněné a dodatečně bych se ráda podívala. Ď.
Zdravim Chtel sem se zeptat jestli nejsou nekde kompletni vysledky treba v pdf bo jak otevru oba soubory objevi s emi jen vysledky 4 kategorii(honda fabia ww90 a other) zbytek nic tak prosim jestli to tu nekde nemate treba v pdf kde uz je vse diky moc navic souhlasim s nekolika temi co tu „rozumne pisou“ TC by melo pokracovat dal a dal protoze bez nej by sla cela tuningova scena do haje…… jen by se mohli organizatori postarat o zvednuti akci na morave bo jak vsichni vime prave tc ty srazy skvalitni o 100000000% takze zarazeni na nejaky sraz na morave by bylo skvele a take by mohly davat vice sanci slabsim autum( ne ty slabsi auta nemysli jen na vitezstvi ale na zkusenosti s tc skoda ze to nekdy je jen o tom zlate a perfektnim laku) jinak nic nevycitam skvela prace vsech porotcu skvela organizace vsech a proste skvely cely TC moc si preji dalsi akce a diky treba za odpoved od organizatoru jen tak dal drzte se a s kritikou se porvete 🙂
Tak předtím než začnu neco psát tak chci podekaovat lidem co organizovali Filále TC že odvedli perfektní práci taktéž i porotci kteří měli určitě náročný den.Nicméne tady čtu jen hádky a pomluvy.
Tady mě to docela zaráží třeba konkrétne MartinTDI ty kluku ty mě opravdu bavíš já že mam jen lak a kola tak to jsi me rosekal a ještě ten rez hele ty jsi snědl vtipnou kaši ale to se netýká jen mě ale i ostatních co tu kritizujes fakt si me tady s tím rozsekal a ja se jen směju, takže se k tomu nebudu vyjařovat. A až budeš znát ty auta detajlne tak ok ale po bitvě je každej generál vid a hlavne u internetu to jen na tvou adresu.
Nicméně i ze všema účastníkama byla super atosféra tak budu rád pokud se sejdem i příští sezonu a ne jak tu píšete že se na to vykašlete přeci nebejt TC by jsme byli jak na Slovensku nebo nevim kde ….
Jen jedno za pulku ucastniku uz to neni o tom jak pred 5 lety,,At vyhraje ten lepsi“Dnes je to otom at vyhraje bud ten seriovejsi nebo znamejsi a nebo bohatsi s vice zlatem.nelejpe vse dohromady.Rada pro pany kupte treba superba dejte na neho kola za 100 000.nechte pozlatit vsechny viditelne sroubky ,airbrush do motoru na plasty aby nebyla videt masnota a rez,sezmamte se s nekym vysim s TC a prvni misto je vase.a pokut ses kluk z garaze ktery si na svem aute dela skoro vse sam odtrhava si od pusi aby mel na drazsi veci kuze,chrom kola nejezdi na dovolene travy cele zimy v garazi aby auto bylo top mas smulu.Jo a nebo si to nechte postavit firmou a tvarte se az budete drzet pohar jak jste si ho vydrel.A nebo to dovezte na hengru a tvarte se ze vase auto je stejne pojizdne jako auta ve vasi scene ktere ujela 250 po sve ose.Rekl bych,jedno tento cup ma neco docinenim se vsim jinym,ale nejmene s tuningem.
kdyz uz tady byla zminena fabinkova felicie tak bych se chtel zeptat na druhe misto zluteho polskeho civica? Krome brzd jsem na tom aute nic neshledal. Kdyby mi to nekdo z porodcu vysvetlil byl bych moc rad predem diky
Chces navrh nesolte vstune za 200 na TS ducodcum,detem,invalidum oni nemaji tolik penez jako tuneri.A dejte jedno vstupne gratis vystavovatelum at naplati parovne v den vystavy.TS je jen diky nim brzo se vam na to vykaslou za ty love.Jo a jeste jedno je to finale tc nebo sraz amerik a podobnych karek ty maji mista plno co a auta kvuly kterym to je maj metrovy ulicky jen tak dal kluci.
tak poduk je pro někoho i 200kč vstupné moc, tak to chci videt jak by postavil top auto uz jen v te garazi za kratsi dobu jak deset let. Anebo postavil za dva r., ale jezdil by se s nim ukazovat leda tak na benzinku pac uz by mu na nic nezbylo. Jo, taky jsem si prosla tim jak si cloveku kolikrat nezbylo ani na benzin nebo mohl jet na jeden ci zadnej sraz, ale vsechno se to po malinkatych kruckach zvladlo a jsem ted nejstastenjsi ! bohuzel nic nejde hned, pokud nemas bohaty rodice nebo dobre placenou praci, ale na to jednou treba prijdes sam….stejne jako ja.
…jenže i čech může jet soutěžit za hranice, takže co Vám brání soutěžit v polské obdobě TC – Wojna Północ-Południe a odvézt si pohár…
David:to nevíš že porodci z tuning capu sou z poláků udělaní dojede polák a má na 100% jedno ze tří míst podívej se na vědšinu vysledků ze srazů kde byly poláci a není jeden jedinej sraz kde by poláci neodvezly pohár jako sory kluci ale myslel sem že to je soutěž tunerů z české republiky a ne aby to odvážely poláci
David: Jestli ti nebude vadit vyjádření porotce (rodit nikoho v nejbližší době nehodlám) ;-): Civic je původně 1.4, mimo brzd sis mohl všimnout motoru z Integry Type-R (dále upraveného – stačí jen mkrnout na loga výrobců komponentů, které jsou na první pohled viditelné, jakože vačky, nastavitelná vačková kola, řídící jednotka Hondata atp.), zpola karbonového bodykitu, a krom úprav interiéru i kvalitní muziky v kufru s komponenty uDimension.
JO tak jak mne vysvetlite ze jsem platil 200 za me a 200 za pritelkyni a 50 dalsi den za auto v kterem jsem mel veci na dekoraci takze 450 a polaci co platily predemnou bylo jich 5 ktery to pro sve polovicky meli gratis a znama v duchodu se na to do brna prijela podivat a mela prukaz zp a platila 200.Na co byli v.i.p kdyz meli stejnou uroven jak normalni vstupenky.Take 450 auto a 2 osoby plus parkovne
Mám takový dojem, že to tu nějak zapáchá xenofobií…
Heh, líbí se mi, jak se jedni nad Tuning Cupem ofrňují, že budou jezdit do Rakous a Německa, když tu pro jejich genialitu nikdo nemá pochopení, zatímco druzí by zase byli rádi, aby mohli poháry a první místa fasovat ve velkém a aby soutěž byla striktně pro auta s českou RZ…, protože mají před zahraniční konkurencí strach. To jsou ty správné kontrasty. Nedej bože, aby se Tuning Cupu začali účastnit Maďaři, to by Roman už nepřežil vůbec. 🙂
souhlasim s romanem kdo dojel s ciziny na TS a mel auto tak mel pohar jistej pri vyhlasovani nazacatku,sice nevim za co a co to bylo za frasku ale dobry.Nic du spat
lepší auta?spíš sériovější (ne všichni) hele měl bych jeden návrh přejmenujte tuning cap na séria cap bude to tak lepší jo a jinak některým lidem z poroty se taky směju když někdo má sportovní podvozek od značky supersport a řekne jim že má KW a oni odpoví na podvozek říkám ano hm asi taky moc nevijou o tuningu nic když nebudete odpovídat na mé komentáře tak se poroučím
Ne to neni zavist jen realita.Dejte jim pohary ale nedelejte z nich bohy.Reknu vam jedno mate stesti ze jste monopol v tuningu protoze kdyby prislo neco dalsiho tak skoncite tak rychle jak jste zacaly.
Shr3k : hele na madary jestli sis všiml tak sem neřekl půl slova jelikož oni mají krásný auta a ne tak dotukaný od kamínků jako poláci
už se zase zlobíte za pravdu nevím proč ten komentář tam nezůstal když je to pravda a ani to sprostý slovo tam nebylo vyjádřeno
Romane, jestli jsi to ty brněnskéj, tak počkej až tě potkam…. nebo ať jsi kdo jsi tak to už fakt přehaniš !
Můžeme byt radi, že se takovy auta u nas ukazali a někteří chapem, proč pohary dostali … a stejně je dostali pravem.
Navic si myslim, že každy ma radost když jeho auto ma uspech i v jine zemi nez svoji rodné.
Otukane od kaminku? boha auta jsou od toho aby taky jezdily a tem tukancum se neubranis….. dalsi paradox jak psal Shrek. – ted tu mame auta od kaminku vrs. auta na podvalu :D:D
Tak jak to tady ctu zavidite i tem polakum chlapci pokud se chcet ehadat a delat frajery jedte si to zkusit soutezit ven treba konkretne zminovane Nemecko,Rakouko i Polsko. A pak pokud tam pojedete a nic nevyhrajete nezoufejte a smirte se s tim ze vase auto nei takove co se tyce tech Polaku tak maj fakt hezka auta tedy ty co se ucastneji TC ja mam zkusenosti hodne z nemecka a proste kdo nikd ynesoutezil venku tak je to presne to co se tady pise jen blaboly…. Takze kluci jeste mate par srazu venku v Nemecku tak sup treba se tam potkame 😀
Já nevím ,proč někteří lidi nedokážou přiznat ,že některy auto je hezčí.Mě je úplně jedno jestli vyhraje polák madar nebo čech.Pokud bude mýt krásné auto tak at vyhraje s radostí mu podám ruku.Mě taky strašně potěšilo jak jsem sešla dolů s podia s diplomem a Katy za mnou přišla a pogratulovala my .Bylo to strašně příjemny ,že i členka jinyho klubu my přišla pogratulovat i když jen k předposlednímu místo.No a co já se chlubím i tím diplomem a jsem na něj pyšná.Přece by nemělo být nejdůležitější vyhrát ale zůčastnit se bejt uvnitř toho dění.
Přestante už tady propírat výsledky ,porotu budte rádi ,že vůbec taková akce tady je a spíš byste měli ty lidičky okolo podpořit at mají sílu a chut do dalšího kola..
Tak si to tu pročítám, a nemám ani sílu na to nějak reagovat, jen nevěřícně kroutím hlavou…Na ty příspěvky jistých jedinců se opravdu nedá rozumně nic říct…. :-/ Jinak finále se vyvedlo a byla to super akce 🙂
Tímto bych chtěl nejen za sebe, ale i za náš klub moc poděkovat celém organizačnímu týmu za skvěle odvedenou práci na TS. Tato akce neměla prostě chybu a za vše velký dík. Jara ( modrá felda, 3 místo ve Škoda sceně ) a klub 1 místo v Club sceně 🙂
Hi. I’am Casper from white seat leon.
I don’t understand everything but I would like to correct several things
We pay for start in final 200 kc ,we pay for enter our other cars to TSB 50kc for parking … so I don′t get the information that we did not pay ???
Michal from the red Fabia was at WPP in Sosnowiec and Win, first place , cup , and …. the financial prize.
So from histories that you will come to our WPP but you will not win ??
Stays to me only to compliment Pawel of excellent BMW and to invite You all on the final WPP which will happen in Warsaw 24-25 October. For all willing participants of TC we warrant the hotel, the place for car on the exhibition-hall for free and Friday-evening VIP Party with the small surprise. More on http://www.mtmoto.com ( sorry only in polish).
Contact: k.szczepa@depend.pl
Have a nice day.
kašlu nato už se hádat nebudu svoje názory sem řekl a zatěma si stojím ale chtěl bych se zeptat kdy budou fotky ze salonu tady na stránkách?
2Kacper: it looks good ! 🙂
Kacper: chci Ti dát za pravdu, akce u Vás byla moc dobrá, že jsem vyhrál mile překvapilo a dokonce ohodnocení bylo i finanční….Řádně se o nás starali a musím uznat skvělé jednání a pomoc, kdykoli jsme něco potřebovali. Poláci ohodnotili nás (4 poháry), tak proč my nehodnotit je…a to samé u maďarů (já +slovák vw polo:)) v ohromné konkurenci. A propo…kdyby do Polska nebyly tak hromské cesty, tak bez uvažování jedeme zase!!! Ale stejně možná rodinný výlet jen tak na čumendu bude…:)
1. bych chtěl všem pogratulovat, ať získlai jakékoliv ocenění a byly z maďarska, slovenska, polska, slovinska nebo z čech…jak už tu někdo psal – není důležité vyhrát ale zúčastnit se…
2. různé názory na národnosti a lidi z jiných zemí, kteří soutěží v ČR, mě celkem vadí, protože mají auta někdy na mnohem lepší úrovni než čeští tuneři…stačí se podívat na provedení laků (airbrushů), nápadů ale hlavně zpracování…
3. já zastávám názor že by na sraz mělo auto přijet “po svých“ a ne na plaťáku…když vidím jak se na srazech vždy “serou“ se sundáním VW Golf III Davida Navrátila, tak si říkám že je sice hezký mít auto 2cm nad zemí ale auto je opravdu k ničemu…když se podívám třeba na Svoby (Vito) kterej tam má buhví jak drahý 22palcový kola a jezdí s tím normálně tak on je u mě jednoznačně lepší…i když má nějaký kamínky na laku…sice jede na D1čce pomaleji ale alespoň to auto jede “po svých“… ale to už je každýho věc 😉
4. chtěl bych poděkovat organizátorům za super akci, která byla nejlepší v ČR, kterou jsem zažil 🙂
5. speciální DÍKY patří Alešovi Darebníkovi, který pro nás zařídil místo na stoly a auto, stoly jako takové, poháry a věcné ceny…Minituning se teprve dostává do těch spravných otáček a TC tomu velkou mírou pomhl…nechci se tady nějak vychvalovat ale to že jsem vymyslel soutěž MinituningCup tak se docílilo toho že se minituning objevuje na vícero akcích a je o něj čím dál tím větší zájem…
6. lidi nehaňte práci poroty, organizátorů a ostatních, kteří se jakoukoliv měrou na TuningCupu podílejí…když se Vám nelíbí přístup poroty dělejte to sami…TuningCup “zařídil“ že se po ČR pohybuje pár skvěle upravených aut a to je jedinně dobře si myslím 😉
No nic, můj názor všechno 🙂
Dan – minituning scene
😀 Re Roman: Jak si psla o seria scene, tak s tebou neshouhlasím. Spíš bych řekl, že „méně je někdy více“, stačej krásný kola, snížit, folie, světla, něký drobný vychytávky, vymazlit motor (vzhledově) a intoš a stačí ne? Tipickej Německej tuning….ale každej se chce odlišit, takže názor nikomu neberu, ale že byhc v cupu viděl serii to néé…nebo jsem se překoukl? Jinak každej si snad staví auto podle sebe, porotci jen určují nedostatky, a každý auto není dokonalý….Tak je tu neukamenujte….Jinak auta máte pěkný, stavějte si je podle sebe, není nic lepšího než když se to lidem a hlavně vám líbí..:) Cup je snad jen třešinička jak se říká na dortu. Vyhrát může jen jeden, příště to můžete bejt vy:) 🙂
mě osobně vždy potěší porazit někoho od jinud at je to v tuning cupu nebo jinde. neni nic hezčího než si říc že jsem porazil zahraniční konkurenci. a pokat maj cizinci hezčí auta tak je to jen motivace pro nás okouknout to co jde udělat líp.
mě osobně fascinovala scania … sice to nebyl cizinec ale prostě to byl nářez. který se jentak nevidí. a když koukám na fotky co už vyšly tak nikde neni zachyceno to jak to vypadá ve zkutečnosti.klobouk dolu tomu pánovi co do toho tahače vrazil neskutečnej balík peněz… kterej je vidět a hlavně se zato nemusí stydět… ..
bohužel jsem zastánce toho že dneska to bez peněz nejde. a pokud nejsou tak nejde dělat tuning….
dneska nic nejde dělat bez peněz. a takový řeči že stačí svářečka atd. i ta svářečka stojí dost…. a neumim si představit že koupim drahou barvu a půjdu si to nalakovat do garáře a náhodou to zkurvim nebo … tak to radši dám někomu kdo to umí a má stim zkušenosti. myslim že nikdo znás neni vše umělec.
co se týče tuning cupu. tak letos byl zas o třídu lepší. a finále bylo hodně dobrý.
jen tak dál.
možná by ste mělz ti co jsou naštvaní na vstupné , si sáhnout do paměti a připomenout si mimoň. tam bylo vstupný 600 … a což je trojnásobek finále….
přeju všem v tuning cupu at jim vyjde ta příští sezona ještě líp a vychytaj mouchy které tam ještě jsou.
Jedna technická otázka. Kolik je zhruba v ČR firem zabývajících se úpravami vozů na zakazků?
nevím, jak někdo může prudit za vstupné 200,-Kč …. myslím, že když člověk už jede tři sta kiláků s autem a doprovodným autem, kdy obě auta ráda papaj ….. zaplatí ubytko od pátku do neděle ….nějaký to jídlo po restauračkách .. tak si myslím, že nějaký dvě kila jsou fakt zanedbatelný …… a jinak nebylo to náhodou loni dražší ? …. za další co se místa pro expozici týká, tak oproti loni bylo opravdu větší ….. hala byla super !! toalety čisté, atd .. atd ….. určitě se akce organizátorům povedla na úrovni !!!
Roman: Tam někde píšeš že auto má jezdit po ose a pak se sereš do poláku že mají auta otukané od kamínku tak z toho mi jde hlava kolem.Pročítal jsem to dál a jsem z té zavisti v šoku 🙁
2 kalasnikov: jsi ubohy hochu ….
2 kalasnikov: tak tuhle drzost už fakt nechápu,…..pokud máš s někým problém řeš si to s ním osobně a nezasírej tohle forum, stejně jako někteří tobě podobní zde. Řešte si své problémy někde jinde, ne tady!!!!!!!!!!
Příspěvek zrušen.
Tomas Mocarnik : Tomáši bohužel tě musím zklamat, ale TOP auto si představuju uplně jinak. Rozhodně ne popraskaný lak, který je samý beďar, podběhy natřené štětkou, dost jetej seriovej interiér ( ten předchozí z nejlevnější koženky nebyl o moc lepší), plasty v interéru kde lakýra nebyl schopen je pořádně stříknout plničem aby byly hladké, atd atd.. prostě co nejvíc uprav za nejméně peněz na ukor kvality. Takže příště méně, ale kvalitně, nebo si tu kvalitu aspon dokázat ohlídat 😉
TOP 3 – Scania, Leon KR Tuning a to maďarské „kilo“ 😀
ubozi jste vi tedle clovek se vyhyba jakymu koliv kontaktu, tak jak jinak ho donutit platit. ja tady ty vase auta nepomlouvam jako jini takze nechapu o co vam jde, jen poukazuju jaci ubozaci se mezi vami pohybujou a posrazech toho hnupa nahanet nemam cas
hele a jel by někdo do té Warszavy na výstavku ?
2teamTC: nebudete pořádat nějaký hromadný „zájezd“ jak do Budapesti ?
Jj fotky by to chtělo 😉
fotky jsem našla tady v galerii 2009 – už 😉
už by to chtělo fotky.
Kdo má podběhy natřený štětkou? 🙂
A proč jako koženka je špatná? Když už v těch autech létají nevratné prachy tak proč introš za 80 když to jde za 8 🙂
Roman:seš opravdu ubohej tatík určitě ne…Je to z mých peněz a kde jsem je vzal je moje věc.Mám dobrou práci…Takže pro ujasnění všem celé auto jsem si sponzorovalsám kůli tomu že mi je 20 tak si každý myslí že mi to někdo financoval ale tak to není…BYL BYCH RÁD KDYBY SI TO CO JSI MI PSAL PŘEČETL ADMINISTRÁTOR A NĚJAK SE K TOMU VYJÁDŘIL KE VŠEMU.DĚKUJI NECHCI ABY NA MĚ NĚKDO HÁZEL ŠPÍNU