Základní část soutěže AZ pneu Tuning Cup 2010 byla ukončena v sobotu 7. srpna na Tuning Extreme Show v Příbrami. Tento sraz nemá slovíčko „extrémní“ ve svém názvu jen tak náhodou. Může za to zase to prokleté počasí, které potrápilo naprosto všechny přítomné. Déšť totiž bičoval plochu letiště v Dlouhé Lhotě u Příbrami celé dva dny …
Sami jsme byli vzhledem k příšerným podmínkám hodně skeptičtí ohledně počtu soutěžících. Nakonec to ale zase tak hrozné nebylo, téměř 80 zaregistrovaných vozů včetně několika nováčku bylo naopak příjemným překvapením. Je vidět, že tunery od jejich koníčku jen tak něco neodradí a že vidina účasti na finále soutěže, které se uskuteční v sobotu 25. září v rámci AZ pneu Tuning Salonu 2010, byla opravdu motivující.
Někteří soutěžící do Příbrami vážili hodně dlouhou cestu – patřil mezi ně pozdější vítěz akce Pavel Kočenda (Honda Civic) nebo třeba část účastníků z BMW Scene. Bronzový Radim Bluma (BMW E30) doslova přiletěl v 11.00h takovou rychlostí, že si ho nevšimli ani na vjezdové bráně, kde se vybíralo vstupné J. To Sebastian Urgacz (BMW E46 Coupé) na srazu moknul už od pátečního večera a kvalifikaci na AZ pneu Tuning Salon 2010 si doslova vytrpěl. Pohár za druhé místo mu ale úsměv na tváři přece jenom vykouzlil.
Generální partner:
- AZ pneu, s.r.o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- Dynamat – špičkové tlumící materiály
- DOTZ – věhlasná značka alu kol
- AutoChip – profesionální chiptuning
- Würth – partner profesionálů
- Loctite
- Mat Servis
Méně vidět byl letos VW Brouk Speedster Lukáše Karáska. Účastník Old School Scene v Příbrami poprvé představil další evoluci lidového kabrioletu a určitě se jedná o výrazný posun vpřed. A to i výsledkovou listinou rovnou na stupínek nejvyšší. Podobně na tom byl také David Zedník (Škoda 110LS) v kategorii Škoda Scene a premiérové vítězství mezi „krysami“ v RAT Scene bral zase Lukáš Cerha (VW Golf I).
Počasí se na posledním obyčejném kole „AZ pneu Tuning Cupu“ opravdu dost podepsalo. Ve VW ´80s Scene nebo Other Scene nebyl registrován jediný vůz a díky vytrvalému dešti neproběhlo ani populární představování soutěžních vozů za účasti krásných hostesek. Nedá se nic dělat, přírodě prostě neporučíme. Deštivá atmosféra na vás určitě dýchne i z fotek, které jsme v Příbrami pořídili. Když nad tím tak přemýšlím, není si vlastně proč stěžovat. Při vzpomínce na propršenou sezónu 2009 je jedna deštivá akce v roce letošním ještě dobrým výsledkem…
Všichni soutěžící už nyní soustředí svou pozornost na brněnské finále, kde se sjedou vozy ze všech koutů naší země. Očekává se i bohatá mezinárodní účast a vytáhnout se budou určitě chtít také tuningoví úpravci. Určitě se nezapomeňte podívat na www.tuningsalon.cz, co všechno na vás organizátoři připravili. Nám už nezbývá nic jiného, než vás všechny do Brna na sobotu 25. září pozvat!
VŠICHNI FINALISTÉ, NEZAPOMEŇTE NAHLÁSIT SVOU ÚČAST – VÍCE INFORMACÍ ZDE.
- Tuning Extreme Show Příbram – fotogalerie
- Tuning Extreme Show Příbram – oficiální výsledky
Ahoj všichni. Jsem docela přešlý z toho, jak dopadlo hodnocení Škoda Modern Scene v Přibrami, kde výsledky už byly známé dopředu před samotným hodnocením, asi proto aby se do Brna dostalo co nejvíce aut, jinak tomu nerozumím, ale i tak je to nespravidlivé k těm co se fakt snaží a pro lepší umístění dělají na autě do poslední chvilky před odjezdem na sraz (tím nemyslím umytí auta). Nechci zde nikoho urážet, to ani náhodou, ale porodce této kategorie by se měl hluboce nad sebou zamyslet. Připravoval jsem auto sice až na příští sezońu (letos jsem nejezdil), ale toto mě od účasti ve Vaší soutěži dost odrazuje. Abych byl konktétnější, jedná se o umístění Vratislava Havelky, protože moc vím jak tvrdě dřel a to auto na pohár určitě má! Kdyby věděl že sem píšu, tak by mě vynadal, ale musím to za sebe alespoň touto cestou sdělit. Vím že hodnocení není jednoduché (minulou sezónu jsem se soutěže zúčastnil), ale tohle není opravdu fér!!!
Nevím co k tomu dodat, ale něco obdobného jsem viděl minulou sezonu. Nechci nějak do toho zasahovat, protože vím, že každé kolo je jiné a každý z porotcu má svůj styl… Ale tady v tom případě si doopravdy myslím, že octa od Hav. byla na pohár. Nechci nijak ublížit výše umístěným…
Ahoj Douby,no myslim,ze nebude nic lepsiho nez se obratit primo na porotce tehle kategorie a zeptat se jeho,proc dopadlo hodnoceni prave takhle..
…sice se na mě nikdo neobrátil, jakožto na porotce příslušné kategorie, ale nedalo mi to nereagovat. Nejsem povinna se někomu zpovídat ze svého hodnocení, a ti z vás, kteří semnou letos přišli do styku (co se týká hodnocení), tak mi jistě dáte za pravdu, že nikdy neopustím váš vůz aniž bych vám neřekla kde body ztrácíte, co bych ještě vylepšila, popř. vyzdvihnu to co se mi opravdu líbí…a ne jinak tomu bylo i u p.Havelky, který sám při hodnocení přiznal, že to nebude asi nic valného, že mu nepřišlo spoustu věcí z chromu…
Umístění pana Havelky jsem s ním osobně řešila přímo na místě, při vyhlášení, a to dost konkrétně (věděl i přesný rozestup bodů) při čemž mi bylo řečeno „jo v pohodě“…z toho jsem usoudila, že vše pochopil a mákne na autě aby to na finále byla skutečná perla…
S odstupem času se dozvídám jisté řeči, které bohužel nejsou podložené skutečností a jedná se o pouho pouhé pošpinění, což je pochopitelné, že se mi nelíbí. Pokud se P.Havelkovi mé hodnocení rozleželo v hlavě, mohl mě přímo on kontaktovat, a celou záležitost jsme si mohli vysvětlit…
Bohužel si jen musím víc a víc zvykat na skutečnost, že lidem přeci jenom více vyhovuje se skrývat za monitor a klávesnici…
Každý soutěžící má možnost se mnou výsledky konzultovat a to buď přímo na sraze (nikdy jsem neodjela dříve než po vyhlášení), popř. emailem…
Asi nemám co více k tomu dodat, snad jen to, že i když danou scénu hodnotím po 3. v sezoně, přesto ho prolezu do detailu, abych náhodou něco nepřehlédla…a z tohoto důvodu je mé hodnocení z Příbr pevné, nic bych na něm neměnila ani dnes, pokud by vozy byly v tom samém stavu jak v Příbr…