Poslední kolo Tuning Cupu je úspěšně za námi. A zodpovězena je také otázka, kdo že se vlastně dostal do Velkého finále, které proběhne ve dnech 30. 9. – 1. 10. na Výstavišti Země živitelka v Českých Budějovicích. Kompletní seznam naleznete na našich stránkách během následujících dní a postupně začnou přibývat i další informace o této jedinečné akci. Na výsledky z Mimoně se můžete podívat ZDE a zajímavá je i fotogalerie. Nejen auta, ale i momentky ze zákulisí soutěže od našeho špióna Tatarky ;o) naleznete ZDE.
Mimoňské války X. – výsledky + foto
Podělte se o tento příběh, vyberte platformu!
11 komentářů
Komentáře nejsou povoleny.
Chtěl bych se zeptat jak je možné, že jsem v Příbrami zkončil na posledním místě a o víkendu na Mimoňských válkách na čtvrtém místě!!!! Na autě se od té doby nic nezměnilo (citroen ZX, France scene). Můžete mi poslat prosím bodové ohodnocení z obou srazů a vysvětlení? Nebo je to pouze tim, kdo dané auto hodnotí????To pak můžu přijet se schnilou šáde a můžu vyhrát, když se budu někomu z porotců líbit??? Docela nesmysl nemyslíte? Myslel jsem, že jde o hodnocení auta a ne o osobní zájem – viz Jiří. Nejde o umístění nebo pohár, ale o princip jak kdo vyhrává či nevyhrává. Nechci Vás tim nějak urazit jen mi to tak připadlo, jinak si neumim vysvětlit proč jednou zkončim poslední a podruhé čtvrtý. Díky a mějte se 🙂
Sorry ale timhle si me Michale vylozene nasral…Jestli si myslis ze mam nejakej osobni zajem te schazovat tak na to zapomen!!!A reknu Ti naprosto presne proc si v PB byl posledni….Pamatujes jak si mi sam ani nechtel otevrit motor,ze tam nic nemas?Ano nemel si a prave vsichni co byli pred Tebou ho meli…alespon nejak upraveny at uz vykonnove nebo designove,nebo ho meli aspon cisty…to je jedna vec..druha vec..vnitrek?U Tebe taky nula…navic kdyz vezmu kapitolu podvozek a Ty mi reknes ze auto jezdi po dorazech tak to taky neberu jako zrovna dvakrat velky plus kdyz ostatni jezdi bez problemu…Exterier je velmi dobra prace..ale zapomen na to ze kdyz zmenis exterier k nepoznani a polejes ho flipem tak ze budes hned bodovat..a vis proc?pac T.C. je o vsem…o motoru,podvozku,exterieru,hudbe,cistote,predstaveni atd…
Pokud sem si vsiml tak si mel v Mimoni auto za retizkem spolu s nejakyma estetickejma detailama.to jsou bodu navic oproti PB…Jinak to co nazenes na laku a exetrieru tak bohuzel kdyz bude mit Tvuj konkurent normalni lak ale bude mit vnitrek,hudbu a motor tak Te porazi pac soucet bodu bude mit vyzsi nez Ty…alespon ja preferuju tento typ hodnoceni.Proto se taky jako porotci stridame aby vysledky nebyly pokazde stejne,pac kazdy mame jiny nazor na vec…a reknu Ti uprimne ze tim ze si myslis ze sem proti Tobe zaujatej si me tak akorat nasral…Ikdyby me clovek sebe vic nastval tak DYCKY BUDU HODNOTIT JEN JEHO AUTO!!!Tohle neni Charakter Cup ale Tuning Cup..hodnotim auto a je mi uplne jedno ci to auto je,majitel pro me neni stred zajmu,ale objetivni hodnoceni auta ano…tot moje odpoved…
Nevlastním žádný vytuněný auto, ale to mi nebrání jezdit po některých srazech. Pokud člověk občas utrhne oči od aut a začne si všímat majitelů a jejich vztahů s porotou, musel by být naivní aby věřil, že v tom není osobní kamarádství a sympatie k majiteli vozu. Chce to otevřít oči a trochu si všímat. Chápu, že se někteří dobře znají, ale tohle má k objektivnímu posuzování hodně daleko. A jestli mi někdo bude tvrdit, že to tak v žádném případě není a že se to nemůže stát, tak….ať se nad sebou zamyslí. Stačí půl hodinky chodit za porotcem a je mi z těch kamarádských řečí zle. To se pak nad výsledkama nestačíte divit. Berte to jen jako můj skromný názor.
Tak koukám, že kecům o kamarádství nebude nikdy dost…Už je mi z toho opravdu zle…Už konečně pochopte že jsme lidi se stejným zájmem a tudíž máme mnoho společného a tak si máme i hodně co říct…Těžko bych si měla asi co povídat s chovatelem holubů, když o tom nic nevím…To že se známe, kamarádíme se a je nám společně fajn…ještě neznamená, že když se znám s porotcem, tak zákonitě budu na bodovaných místech…Je vidět, že tuto může napsat jen člověk, který to vše vidí se záští a závistí…Takže se raději do takové debaty nezapojujte, když o tom nic nevíte… Pá,pá a tuningu a porotě ZDAR
To Denis: Nesmíš na mě koukat tak zle. Závist to určitě není, auta jsou to určitě krásný a rád si je prohlídnu. Osobně bych šel spíš směrem WRC, spíš závidím těm co mají něco v tom duchu :o) Jen jsem tím narážel na to že to hodnocení je dost takový…zvláštní. Stylem: Ahoj, ahoj, jak je, pojď nejdřív ke mě. Hmm, super, skvělý, hele to máš bezkonkurenční. Jo dík, myslíš že to bude na první místa. Hele určitě. No víš jsem jako na tom zamakal a tak… No a pak je z toho překvapení jako sviň :o) Ale o závisti prosím Vás nemluvte, potřebuju autem jezdit hodně do zahraničí a tenhle styl je krásnej ale pro mě dost nepraktickej.
Chtel bych se jenom zeptat Chudyho studenta,co tim myslel když hodnotil ZX-ovi podvozek:CITUJI …navic kdyz vezmu kapitolu podvozek a Ty mi reknes ze auto jezdi po dorazech tak to taky neberu jako zrovna dvakrat velky plus kdyz ostatni jezdi bez problemu…,Mam to uplne stejny a myslim si ze oba jezdime taky bez problemu.Mozna kdyz jsi byl u nasich aut tak si asi poradne nekoukal na …MEZERU MEZI KOLEM A BLATNIKEM+KOLA MIRNE VEN!!…Je videt ze asi o tom moc nevis a ze jsi asi nikdy nemel polozeny auto kde byla mezera:kolo-blatnik= dva listy papiru.Tak prosim o vysvetleni.Diky a mejte se
Jasne Zivnasi,urcite sem si nevyzkousel co to obnasi jezdit po dorazech..neboj..taky sem to zazil..A proto vim jak „uzasny“ jizdni vlastnosti s tim sou,kdyz je auto cely uskakany..Sorry ale nevidim umeni v tom polozit auto uplne na zem a jezdit po dorazech..vidim umeni polozit auto uplne na zem a stale tam mit jeste nejakou vuli na pisnici tlumice..Uz si nekdy vzal ostre zatacku na dorazech ve ktere byla dira?Ostatni to tak maji…hele je to vase vec ja to jen napsal to co mi rekl Michal a to ve me zrovna dvakrat dobrej dojem nenechalo…to co Ty rikas uz sem prave zazil,a na VeRune co mam ted uz nechci,aby jizdni vlastnosti byli snizeny na ukor nejakeho brutalniho snizeni..Pac na co Ti bude nejaky husty snizeni a kola ven kdyz se rozemeles o prvni svestku?Necha to ve me asi stejny dojem jako kdyz nekdo reze pruziny…hele neberu vam vase snizovani ani nic podobneho,Michala proste souperi v Pribrami porazili a zatim si stojim..az to dodela celkove asi to bude o necem jinem..
To Lee: … nekoukám na nikoho zle, ale prostě mne ty řeči o kamarádech mezi porotci dost štvou…Nemyslím si, že by hodnocení probíhalo tím stylem jak píšeš, ale pokud jsi se o tom přesvědčil na vlastní oči (???) …Já vím, že kluci vše dělají ve svém volném čase a jsou to jenom lidi…ono si nevybereš…buď o tobě lidi řeknou, že jsi namyšlený blbeček, pokud se nebavíš a když se bavíš, tak jsi hned ovlivněný kamarádstvím…Jsme jen prostě banda šílenců, kteří utápí těžce vydělaný prachy v autech…i když nejsou všichni se všemi kamarádi…i mezi námi se najdou závistivci a podrazáci…Tak páček na příštím srazu, což je 16.09. v Plasech u Plzně..pohoda sraz…všechny zveme
Tým TuningCup: A když už jsme se otřeli o tohle téma, kdo jsou vlastně ti porotci? Co je to za lidi? Bylo by fajn vědět kdo ty auta hodnotí.
VELKÉ FINÁLE!!!
Chápu pravidla Cupu do velkého finále, ale co je to pak za soutěž, když ve Finále spolu budou v Audi nebo Seat kategorii soutěžit jen 3 vozy?!!! Tomu říkáte soutěž??? Proč jste teda neudělali to, že dáte z těchto málo obsazených kategorií 4 auta (které mají splněné teda aspoň ty 3 Cupy) ať můžou mezi sebou soutěžit???
A tomu se pak řiká soutěž? Když ve finále soutěží mezi sebou jen 3 auta a jsou 3 poháry??? Směšné!