Po menší odmlce pokračovala soutěž AZ pneu Tuning Cup dalšími dvěma koly. Organizátoři měli spousty práce, jelikož akce v Panenském Týnci u Prahy a Slušovicích u Zlína dělil pouhý jeden týden. V Týnci padl opět rekord v počtu účastníků soutěže, kterých bylo přesně 120. Ještě před dvěma lety by nám toto číslo přišlo zcela neuvěřitelné …
V dnešním komentáři se výjimečně nebudeme příliš zaobírat výsledky a průběžným pořadím, ale podíváme se na několik soutěžících, kteří se letos v AZ pneu Tuning Cupu ukázali poprvé. Jedním z nich je Láďa Jelínek, který dosáhl výrazného úspěchu už v loňské sezóně, kdy na Velkém finále dokázal obsadit krásné 6. místo v elitní TOP 10. Láďa neusnul na vavřínech a přes zimu, respektive i kus léta, pořádně makal. Výsledkem je nový interiér, krásné „plecháče“ Schmidt TH-line a skvostný osmivrstvý lak Standox Liquid Silver. Jednoduše nádhera. V kategorii VW Oldies se prostě začíná pěkně přitvrzovat a to možná vyjede ještě jeden projekt.
Ono kategorie „lidových vozů“ budou na finále vůbec hodně zajímavé. Ve VW Modern Scene je také pěkné horko. A to v Týnci ještě pořádně přiložil Karel Trachta s VW Lupo. I přes pozdní příjezd obsadil ve své kategorii druhé místo a pokud se dokáže kvalifikovat na Velké finále, bude to velice zajímavé.
Rozšiřovaly se také řady BMW Scene. V Týnci se ukázal Mojmír Vacek, který vyměnil svou loňskou Alfu Romeo 156 za BMW E30 Cabrio. S o něco novějším BMW, které nese označení E46Ci, se ve Slušovicích prezentoval Robert Březík. Oba jmenovaní patří ke špičce své kategorie a uvidíme, jak se dokáží poprat o postup na Velké finále.
Závěr dnešního článku bude patřit zlínskému Borisi Barvíkovi. Ten do Slušovic přivezl Mazdu 323 Coupé, za kterou by se v zemi vycházejícího slunce nestyděl žádný místní tuner. Porotce Japan & Asia Scene Radim Socha k vozu přímo ve Slušovicích řekl následující: „Pokud majitel splní vše, o čem mluvil, má toto auto velký potenciál“. Necháme se tedy překvapit, kam až Boris se svými úpravami zajde.
Ani na jedné z akcí nemohly chybět sličné hostesky od AZ pneu, generálního partnera soutěže Tuning Cup pro rok 2007. Je vidět, že jste si je velmi oblíbili a není se čemu divit … Poděkování patří také dalším partnerům soutěže:
Auto-Moto Riegger, s. r. o. – prodejce tuningových doplňků, filtrů K&N a automobilů Suzuki
Würth, s. r. o. – partner profesionálů
Dynamat – nejlepší tlumící materiály na trhu
Auto Design – prodejce tuningových doplňků, úpravy tuning vozů
Edge Tuning and Racing Klub v AČR
EA Games – gamesky 😉
Sony – špičkový výrobce spotřební elektroniky
AZ pneu Tuning Cup pokračuje 11. srpna svým 8. kolem na Tuning Extreme Show v Příbrami. Kompletní výsledky z obou kol naleznete ZDE a máme pro vás také fotogalerii – ZDE.
chtel bych to okomentovat tak ze je to dobra soutez az na par veci:za 1.nemeli by se menit pravidla behem souteze protoze nekolika soutezicim to ublizilo a skazilo vysledky napr.ze se boduje audio. A za 2. by se melo vic trestat za pozdni prihlaseni protoze takovej jako Ak-47 tak ten si muze dojet na sraz treba ve 2 hodiny a vi ze vzdycky vyhraje a nejakych -5 bodu ho nerozhodi takze muj nazor je ten ze kdo prijede pozde nema vubec souzit na tom srazu na ktery prijel.A jeste jedna pripominka je ta kdyz auto dojede na podvale tak to je jasny ze na nem porotce nenajde ani jednu chybu napr.v laku a to ze nema spinavy kola ze vnitř a dalsi.Někteří porotci jsou takovy ze je to nezajma jak to tam dojelo a to je celkem chyba a jejich technicky stav je na bodu 0Jinak si myslim kdyby toto se zmenilo tak by to bylo supr
musim potvrdit Breta…delate perfektny praci, nechci nic kritizovat protoze bych sam nechtel litat a hodnotit auta. ale Breta ma fakt pravdu. Jezdim na tuning cup mezi 600 a 900 km a stejnou cestu spatky. A prislo mi to tak ze pocitaji skrabance a kazdej kaminek jakej vlitnul na kapotu. Pak se ptaji proc nemam nejakou hezci kuzi proc zrovna cernou, ze mam dat bilou, ta prej dava vic bodu. ale co ja budu delat s bilou kuzi kdyz stim autem jezdim skoro kazdej den…ALE I TAK: FURT TAK DAL, at to funguje…
to je jasny ze je furt co zlepsovat. To hodnoceni je vzdy experiment. Je to jako u fotbalu, kdo prohraje tomu se urcite i nelibil rozhodci. Me urcite jeste uvidite, jen to mam fakt daleko tak musim vybirat jen naky srazy a protoze chci na mimon priject s moji fabii a jeste k tomu s mojim show car VW Lupo tak musim setrit na benzin. A jak uz jsem rikal, s vama bych nechtel vymenit pozici, raci zadny umisteni, nez celej den poslouchat lidi co predelali na svojim autem…Pozdrav s nemecka
No nevím jak je to s tím hodnocením mušek a kamínků ale je fakt že pokud auto jede po ose tak tam dycky nějaké budou…..Mi staší ho umývat, sušit, voskovat a leštit doma a né abych to dělal ještě jednou na místě. Prostě auta sou od toho aby jezdily….z toho máme požitek a né jezdit na valníku.
trapne vymluvy, Robert Zak s audi TT to loni na zadny sraz krome finale na plataku neprivezl a ze by tam byla nejaka spina nebo muska jsem si teda nevsiml. A to ze jezdi jako kat na sraz jsme nekteri videli 🙂 takze nevim na co se porad nekteri vymlouvate. Musite prijet v patek nebo sobotu rano, vzit do ruky hadru a lestit. Jenze vetsina z vas dojede v sobotu dopoledne jen tak to preleti aby se nereklo a mysli ze hotovo. Omyl kdo chce uspet musi trpet, kdyz to zvladnou nekteri tak to muzou zvladnout vsichni. A rozlisovat ze to ma nekdo na deni jezdeni nebo s tim jede jednou za tyden, nebo jednou za mesic tak to sorry tohle neberu. Nehlede na to ze je to jen drobna ztrata bodu. horsi je to v pripade kdy jsou vedle sebe auta vyrovnana tak tahle z prominutim blbost muze rozhodnout.
nechci rejpat, ale pokud mě zrak nešálil a šli mi dobře hodinky tak AK47 se přišel zaregistrovat ve 12:43 což je podle pravidel smůla a soutěžit už neměl!!!
jako nezlob te se na me ale AK byl jeste nekde na hlavni silnici a kdyz ja jsem jel do Panenskyho Týnce tak jsem vyjel v noci tak abych tam dojel v čas tak nechapu proc taky nejezdijou ostatni v cas.Podle me pokud se neprihlasi do 12 hodin nema narok soutezit ten den na sraze a hned by jste videli jak by kazdej jezdil v čas.A vy si porad berete příklady z aut kteří dojedou na podvale a vydíte ze je to čistý a bez škrábancu, ja nerikam ze to neumyvam ale proste se na me nezlobte ale nebudu na kazdym sraze sundavat kola aby byli cisty ze vnitř