V pořadí třetí ročník Tuning Cupu je relativně úspěšně za námi. Každá soutěž má ovšem své mouchy a může se pořád zlepšovat. Rádi bychom do této činnosti aktivně zapojili také vás – jestliže máte na srdci jakýkoliv nápad, připomínku, kritiku či cokoliv, co by mohlo Tuning Cup postrčit opět o něco dopředu, udělejte si chvíli a podělte se o váš názor i s námi. Víc hlav přece víc ví a my budeme rádi za každou vaši reakci. Všechny vaše připomínky směřujte na info@tuning-cup.cz. Předem za ně děkujeme! Váš Tuning Cup Team.
22. 11. – Mile nás překvapilo množství různých komentářů, které se za poměrně krátkou dobu v diskuzi objevily. Je vidět, že soutěž nenechává chladným své zastánce ani odpůrce – a to je dobře, jinak se totiž opravdu z místa nehneme. V diskuzi jsou vidět náznaky zajímavých nápadů, který by nám do budoucna mohly pomoct systém hodnocení vylepšit. Zkuste je rozvést a adresovat na info@tuning-cup.cz – díky moc!
Nechapu, proc pisete uspesne rocniky,vzdyt neslo o zadnou objektivni soutez v ktere by bodovali auta, ktere by si to zaslouzily.Vzdy z vaseho hodnoceni profitovala kupa laminatu,flip-flopu a dalsi radoby tuningove vymysly.Kazdy clen poroty proste hodnoti dle vlastniho pocitu, to co se mu libi.Kdyz si prohlednu obsazeni Vaseho Velkeho finale, tak nechapu, proc tam zvete takove osazanestvo (z celkoveho poctu aut, tak min. 60% je balast a vysmech ostanim).Ale nemame se cemu divit,kdyz na Vas uspesny rocnik nepustite mnohem zajimavejsi projekty,ale na takove zase vy nemate asi tabulky.Hold Vasi soutezi rikate TUNING cup, tak to je asi ten Vas tuning, ktery vy diktujete v CR, co je IN a co neni.Preji Vam pristi rok jeste uspesnejsi rocnik a at se zase vydari jako ty predchazejici.
Souhlas se Skejtem.
z 95% to napsal pan SkejT za mě a sem rád že sem znechucen tuningovou scénou neboť asi bych byl velmi překvapen kdybych se účastnil TC 2007 a to nemile
Souhlasim a plne se ztotoznuju s nazorem a s textem od Skejta
Bohužel musím souhlasit s předchozími komentáři a smutně konstatovat,že se na naší scéně preferuje spíš „TUZING“ než tuning a plastový zrůdy mají zelenou.
Ale ale, to se nám tu pěkně schází, celý shovwstation .. a tak najednou 🙂 Ale není divu..ICQ dělá svoje
Jste fakt tak zabednění, že nejste schopni pochopit, že to co se líbí vám, není svatý a to jediný co může bejt? Že každá scéna potřebuje určitej vývoj? A to nemluvím o tom, že je rozdíl auto doopravdy postavit a ne jen hledět na německý fotky a pak se povyšovat noblesním vkusem.
A když už jsme u toho, kritizovat, to dokáže každej chudáček, ale co takhle přijít s nějakým konstruktivním nápadem na zlepšení? Něco co by tu soutěž posunulo? Na to asi nemáte. Aby bylo jasno, TC se nijak nezastávám, má svoje chyby, ostatně co chyby nemá, ale plivat na to, co tu někdo buduje a posouvá tím scénu alespoň o něco vpřed, to od vás není fér..
VWoky: měl jsi nádherný auto, klobouk dolů, ale to tvoje neustálý tlachání o tom, že kdyby ses účastnil tak bys byl nemile překvapen a že nechceš poháry atd. jsou docela švihlý a smrděj zbabělostí
pane Aki….nevím kdo se skrývá za přezdívkou ale nazývat mě tlachajícím zbabělcem(zajmalo jak by tě bavilo soutěžit a vyslechnout si podobný kecy co já)???skrývej se dál neboť nevíš nic!!!!!
a švihlý??tomu nerozumim 🙁
já s autem jezdil nějakej pátek a nikdy nikoho nezajmal detail o kterej sem se já snažil jen sem slyšel spoustu kydů(tvým podobným)otom jak by na autě každej něco udělal jinak a pak tu máme hodnocení TC s klukama sem párkrát rozhovor měl a je těžké hodnotit ,,tuning“když lidi chtěj lamináty a TC se tomu přizpůsobí neboť přece nepůjde proti proudu(viz.výsledky 2007 🙂
a né jen icq je náš spojenec a možná je to lepší že sme se tu slezli třeba znás ještě něco konstruktivního vyleze
a POHÁR pro mě nikdy nebyl vítězství raději sem byl v ústraní a počkal si na lidi co to auto vidět chtěli a našli si ho ale třeba to jednou pochopíš až si postavíš svý auto(držim palce a pevný nervy)
4 Aki: autor tohodle clanku zde dal nejaky prostor k tomu,aby se zde mohli zverejnit veskere nazory k Tuning cupu (pripominky,ci kritika).Pokud mas na deni v Tuning cupu jiny nazor,je to tvoje pravo.Stejne takove,jako je moje prave zde napsat to co si o tom myslim ja.
Aki:krásně si se tady rozepsal,ale docela si protiřečíš.Přeješ si kompletně postavený auta,ale ty mezi vybranýma nějak chyběj,nebo zaujímají podstatně horší místa(viz místo 10).Napadáš,že tady je někdo zaslepenej a zabedněnej ,ale možná ten dotyčnej se podíval podstatně dál do světa,co kde frčí a ne jen slintal u fotek.To bych možná doporučil jako zlepšení pro TUNING CUP.
SkejT: jenze ty si zadny nazor nenapsal, ty si napsal, ze je vsechno hnus a nikdo nic neoceni 🙂 a ono se za pocitacem vsechno pise, ale realita je nekde jinde 🙂 viz. tve pripominky na jinem foru ohledne kol 🙂 ze vsichni maji radi jen svoje allesia a nikdo nezna kvalitni kola …… to me fakt pobavilo 😉
Ono kritizovat umi kazdej a mas moznost dorazit a „soutezit“, nikdo te v tom nebrani 🙂 a je jasny, ze pro tebe jsou auta v TC jen bastl, protoze ty proste toto neuznavas…. A jak jinak chces auta hodnotit nez podle pocitu? Podle toho jaky auto je delsi, nebo sirsi, vyssi? Toto je soutez „krasy“, takze je to vzdycky subjektivni a objektivni to nikdy nebude – to same jako jsou souteze kolem Miss….
VWoky: no takze to co si napsal, presne zname to, ze si nebyl ochotnej prijmout nejaka negativa…. ted nemyslim to, jestli ty negativa byla opravnena nebo ne, to uz posoudit nemohu. Tve auto znam (sem znal), a moc se mi to libilo, ale proste nikdy si tu „soutez“ nezkusit, tak nemuzes pak psat to co tu pises, ze se uznava jen laminat…. P.S.: a jde to i bez laminatu…..
Dejvw: a muzes mi prosimte v oblasti TC ty Tuzingy a plastovy zrudy? diky
Dejvw: jak muzes srovnavat CR se svetem? To nejde, „soutezis“ v Cechach a ne ve svete…
A jake je to zlepseni pro Tuning Cup? To ze se maji sjet podivat do zahranici? 🙂 a propo ty si na nejakem zahranicnim sraze byl, ze muzes soudit? Nebo to mas taky „nabiflovany“ jen z fotek 🙂
Dejvw: neprotiřečím si, nic o kompletně postavených autech jsem nepsal, co to meleš? Btw – možná se ten dotyčnej podíval do světa a to je tak všechno. Dívat – dělat. Dvě rozdílné věci – chápat? 😀
VWoky: já se vůbec neskrývám, používání nicků je v dnešní době jaksi normální, jestli sis ještě nějakým nedopatřením nevšimnul a já tenhle už nějakej pátek mám. Ty taky nemáš v občance „VWoky“..
Jinak teda nevím jaký kydy z mé strany jsi měl na mysli, já na tvé auto neřekl jediného křivého slova, líbilo se mi, byla to pecka, ale za to, že to drtivá většina lidí tady neocenila já nemůžu..
Čekám tedy, jak říkáš, až z vás tady něco konstruktivního vyleze..
4 MiniMike: nechapu proc vytahujes moji exkluzivni hlasku,kvuli ktere bylo nasrane cele nejmenovane forum.Asi na to neco bude,co?
pane MiniMike auto si možná znal ale jen ze svého křesílka měl sis sednout do sedačky a jet…byly soutěže kde sem se účastnil ale tohle je spíš na kus řeči než abych tu mrhal písmenky.
ano za monitorem je každej chytrej a silnej ale já na srazech byl a zažil a jen by si nevěřícně kroutil hlavou jak se G1 líbila a neboj negativ sem se nebál těch sem si užil dost
MiniMike: Jestli nevidíš naší tuningovou scénu,jako přehlídku uni plastových dílů inspirovaných jistými méně kvalitními filmy,tak doporučuji oční vyšetření.To,že se tohle prezentuje jako něco úžasnýho je smutný a českou scénu to dopředu určitě neposune.Tím končím svůj komentář a nehodlám se dál dohadovat.
Skejt: ono asi něco bude spíš na tom, jak se všude (mimo vrstevníky) povyšuješ..exkluzivní hláško
SkejT: nevim jestli na tom neco bude, ale ne vsichni jsou stejny 😉 takze nehazejte vsechny do jednoho pytle…. ja kvalitni a dobra kola ocenim a mam je rad 😉 ale abych kidal hnuj na nekoho kdo jezdi napr. na allesiich, by me nikdy nenapadlo 😉
VWoky: no prekvapive jsem srazy navstivil a i celkem dost sem jich navstivil 😀 a svete div se, auto sem videl i na vlastni oci a ne jen na obrazcich 🙂 ale priznam se, ze na zadnem, kde se TC konalo, tak v jeho prostoru sem te nenasel 😉 a ja snad pisu neco o tom, ze se G1 nemela libit?
Dejvw: ja psal, aby si mi vypsal auta z TuningCupu… ja nic nepsal o ostatnich autech na srazu…. prosim odepisovat na veci, na ktere je ptano a ne na co chces odpovidat 🙂
P.S. u ocniho sem jiz byl a bryle mi samozrejme predepsal 😉
minimike:já v zahraničí na soutěžích byl a tak i vím o čem mluvím je to opravdu úplně nikde jinde a proto se vrátíme opět do ČR a dál nebudem nic kopírovat
Aki:to máš pravdu že v občance VWoky nemám ale už sem trochu profláklej a pár lidí mě zná kdežto tebe nevim,nevim nemyslel sem to zle a ani sem se necítil dotčen že bys řekl křivého slova trochu se mě dotklo tvé tvrzení o zbabělci(kydy) když otom nic nevíš 🙁
VWoky: a proc by se melo neco kopirovat? Myslim si, ze o kopirovani to vubec neni 😉 proste kazdemu se libi neco jineho… a jak pises, zijeme v CR, tak na to musime i tak pohlizet….
minimike to bude tím že už TC nějakej čas znám a jak mě už pan Aki nazval ,,zbabělcem“ tak neříkal bych tomu zbabělost proč sem se TC neučastnil jen se mi nelíbilo hodnocení poroty(samej kamarádčov a kde je objektivní hodnocení……
podle takovych reakci je zrejme,ze jsem uhodil hrebicek primo na hlavicku
4 Aki: ja se nad nekoho povysuji? To jsem nevedel. Jak se to pozna?
minimike prosímtě otevři oči a ukaž mi jednu věc (mimo tuzingu) co někdo nikde neokopíroval????
sme sto a více let za opicemi co se týče tuningu a pokud nevěříš tak si sežeň nějaký tuning čtivo ze zahraničí sleduju vw scenu,wob,vw speed od roku 97 a konečně se takový auta objevujou v TC,a show&car
MiniMike:Ukecal si mne a přidám ještě jeden příspěvek.U mne vede s převahou místo číslo 9 ! a k dalším kouskům bych měl taky připomínky,ale ty by stejně nepadly na úrodnou půdu.To je ode mne vše a na to oční bych doporučoval opakovaně zajít.
pane trochu profláklej VWoky – co nadělám, nezná mě tolik lidí jako tebe, asi jsi teda lepší člověk..hm? Takže ty ses TC neúčastnil kvůli neobjektivnímu hodnocení…aha, už v tom máme jasno.
SkejT: cim se uhodil hrebicek na hlavicku? Ze odepisujes jen na to co se ti hodi? 🙂
VWoky: ale tak mi prosimte rekni, jak jinak se to ma hodnotit? A ohledne kamaradu – tak je to soutez, kde prichazis do kontaktu s tema lidma, takze samozrejme se zacinas s nimi i vice bavit…. neni to nic anonymniho
a ohledne kopirovani – tak napr. u VW nemas sanci jiz vymyslet neco co nikde na svete nebylo, takze skoro kazde auto je pak neci „kopirka“. A ohledne sto let za opicemi, musis brat i v potaz kupni silu CR, a to, ze proste u nas ty moznosti takove nebyly jako v zapadnim svete
A taky bychom se mohli vrátit k tématu, .. a ne že budou pánové reagovat jen na to, co chtějí a co jim hraje do karet..
Dejvw: no nevim jestli jedno auta z cca 80, je vetsina 🙂 no dobre no 🙂 a prekacal si me, az bude trosku casu, tak si k ocnimu jeste dojdu 😉 diky
4 MiniMike: to chce rict ze je to pouze o penezich (kupni sila)? Pane boze potom se nedim ze cely TC je tam,kde je.Tak tendle argument me slozil pod stul,promin 🙂
SkejT: prosimte presedni si 😉 zase sis vzal z toho vseho, jen souslovi co se ti hodi 🙂 tak kupni sila nejsou jen penize, ale je to i o nabidce a poptavce… a o tom, co se da vsechno sehnat udelat vytvorit…
a pod tim stolem klidne zustan 🙂 a omlouvat se nemusis 😉 nejsem z cukru 😉
SkejT: a propo – aby to nebylo o penezich, tak chodis pesky a bos 🙂 i ten blbej benzin si musis koupit, aby si treba na ty „tuzing“ srazy mohl dorazit 😉
Aki:lepší nejsem jak sám vidíš sem ten špatnej co se neúčastnil TC
a jasno vtom máš tedy brzo neboť kdybys mě znal tak tohle tvrdim od prvního pozvání do TC a stojim si za tím a neboj kritiky sem se nikdy nebál
minimike:to máš pravdu není to anonymní ale možná by to bylo lepší.jinde(ne v ČR) to tak funguje sám sem se přesvědčil a asi víš sám jak funguje když ruka ruku myje
(byl sem u toho když v jedné nejmenované soutěži přišel člověk(kamarád za porotcem a říká propijem 2000kč budu první?a odpověď…byl první
VWoky: ohledne ty anonymity by to lepsi bylo, ale tam zase nemas moznost upozornit na veci, ktere nejsou az tak viditelne a nebo treba zajimave 😉
A ohledne te tve zavorky – tak to je spis o tom, ze ma nekdo zaludek na to, aby nekoho podplatil, kvuli blbymu kalisku za 300,- 🙂 ale to je spis o lidech (soutezicich), nez o TC….
4 Mini: snad na jedne strane se penize nabizeji a na druhe strane se zase penize prijimaji.Tak proc pises,ze je to pouze o soutezicich?
SkejT: opravdu me bavis 😀 slovickareni a vybirani jen jednoho slova ze 100 je tvuj konicek co 😀 a mas tam napsano lidech (soutezicich), neni tam napsano jen o soutezich 😀
minimike:nemáš až tak pravdu dám příklad:byl sem v německu na sraze a světe div se soutěžil sem a chtěl sem být nápomocen při upozorňování…haha pan porotce mě rychle vyvedl z omylu neboť nebyl zakomplexovanej a zahleděnej a tak si i v riflích sám od sebe prohlídl auto ze spoda(a že se musel proklatě ohnout)ale to bude tím že to byla porota objektivní která mezi sebou mluvila a hodnotila což se nedá napsat o TC když tak hodnotil každej sám za sebe….a vtom je ten rozdíl
VWoky: to je sice pekna vec, ale jak chces u nejakych exotickych aut, hodnotit veci, kdyz vlastne ani nevis co tam vsechno ma nebo nema byt? u VW a spol se to jakz takz da udelat, ale u exotu dost obtizne 🙂
P.S.: a jak vis, ze ta porota byla objektivni? 🙂
P.S.2: mas moznost se k porote pridat a hodnotit 😉
no když se tak podívám tak v ČR to je samá exotika
ajak soudim že byli objektivní:dle toho jak auto prolezli a o čem se bavili a dokonce oběvili i takový věci co sem nečekal že se všimnou(ale to je asi tím že sem zakomplexovanej negativista co nesnese kritiku v TC a jim podobným soutěžím)to bude tím že já sem přijel výhrat a na druhý místo vám se*u(nejsou má slova jen cituju zážitek)
VWoky: takze z toho presne vyplyva to, ze zapad je super, ale CR je proste to nejhorsi je co muze byt….. a ze treba v Nemecku sou si vsichni rovni, ale u nas je to jen nadrazena vec pro vyvolene….
neříkám že je to NEJ ale určitě nebudu ctít tvůj názor koukat na kupní sílu a ČR….proč se neponaučit někde kde to frčí (teď nemyslim jen německo ale jistě máš i ty obzory rozšířené a víš kde a jak se ,,tuning“jede)
ale stěmi vyvolenými to stebou souhlasim!!!!otom žádná jiná znám i na vlastní kůži
VWoky: no ale podle kupní smlouvy je i nabidka, tz. ze kdyz neni nabidka tak neni co kupovat …. a i sam musis vedet to, ze shanet pred 10lety nejaky doplnky na bylo skoro nemozne…..
A tak kde co frci 😉 ve spanelsku a francii jsou svoji, v anglii je to tak 50 na 50 a v nemecku maji svuj cistej styl…. a u nas je
to podle toho co kde na co narazi a nasetri a pak ti vyvoleni 😉 co na to maji….
P.S.: omlouvam se za rozdeleni prispevku 😉
minimike špatně koukáš španělé a francie nejsou svoji již pochopili že umění neni v tom z auta udělat něco co ani nejde poznat kde je základ už taky kopírujou a to že dost belgickej CLEAN,v německu taky neni čistej styl ale všeho chuť chce to jen otevřít oči
P.S.rozhodně nikomu nebudu tlouct do hlavy co má dělat za styl!!!!!!
VWoky: ale tak taky k tomu dospeli az ted…. nic nemuzes chtit hned a vsechno se proste musi vyvijet…. i u nas se casem dostaneme do faze, ze z kytovych aut budou vznikat auta, na ktere bude radost pohledet…. zatim to tak u nas neni….
P.S.: ja taky ne 😉 a ani to nedelam 😉 a hlavne kazdej by si mel delat auto tak jak uzna za vhodny a ne jak mu nekdo prikaze….
Malo ,že panove tlachaj kraviny na Tuning foru oni musi psáat sve dementní nazory už i tady!! 🙁
na každym srazu to chce plochu na gumovačku protože když někdo zagumuje mezi divákama tak se pořadatelé mužou posrat
Děkujeme za spoustu dobreho cteni. Aspon tu ted neni nuda, ale konstruktivni kritika by byla lepsi. Jen tak pro zajimavost si prohlednete nemeckou soutez hodne podobnou TC. http://www.dtsmasters.de/content/ Poradi je tam velice zajimave.
4 PETR GAJDA: Nechapu ten tvuj milostnej vylev.Proc pises „dementni nazory“ ? Rozved to.To chces rict,ze pokud ma nekdo na vec jiny nazor,tak je automaticky dement?
….zlepšit?,vždy to bude o lidech!,záleží jaký lidi do poroty vyberete?,…jen mě napadá jak to chcete udělat kdyby( čistě hypotetická otázka)přijeli do sekce Old 10 veteránů?,máte v porotě takový odborníky co ty auta poznaj a i zhodnotí?,navíc při kolotoči porotců,že jeden sraz hodnotí škodovky a další sraz tentýž člověk hodnotí Hondy!,nebo by to dopadlo jako Vyškov 2002(či 2003) zelený Ford Capri?
Hmm, koukam, ze par lidi zrejme nepochopilo smysl tohoto pocinani a udelali si z diskuze jednu velkou slovni prestrelku… Hadat se bezte jinam, precetl jsem si prvni 3-4 stranky vasich hadek a nikde jsem se nedocetl zadneho konstruktivniho prispevku, dal uz jsem na ty vase kydy nemel silu.
MiraF: doufam, ze poskladas na pristi rok interier do belaska…
TC: neznam system hodnoceni, ale zkusil bych zauvazovat nad tim, jak dat vyssi vahu upravam, ktere vedly ke zlepseni jizdnich vlastnosti, vim, ze je to slozite a publikum si zada predevsim showcar, ale mozna by to mohlo zpopularnit soutez i v tech kruzich, ktere exkluzivni lakovani a chromova kola zrovna nemusi a misto toho radsi poladi motor a podvozek. taky by mozna bylo dobry mrknout na „rat style“ a zavest novou kategorii.
Jo a ještě jedna věc – strhávat body za úpravy, které by znamenaly nepoužitelnost na silnici (ne jen ty zdraví ohrožující úpravy) a taky strhávat body za neplatnou STK… :o)
paia:měl bys sebrat sílu nebo se ke komentářům(našim hádkám vůbec nevyjadřovat) neboť pokud si POZORNĚ přečteš titulek je tam napsáno….cituju:jakýkoliv nápad, připomínku, kritiku či cokoliv a ikdyž naše kydy vypadají nekonstruktivně mají něco na zamyšlenou.
a stím hodnocenim jízdních vlastností je opravdu těžké neboť jak poznáš že je to k lepšímu(to že tam dáš brembo brzdy neni argument)hlavně jak se bude dokládat jaký úpravy na motoru když odtoho nepřineseš účty z renomované firmy…spousta lidí si umí postavit motor na koleni
a poslední reakce:kategorii ,,rat style,,???takto určitě ne zatím je czechscéne v plenkách a na takovou orezlou popelnici neni nikdo připraven
paia: na co nejakou novou kategorii? tady na to nikdo v dnesni dobe neni zvedavej,zase by se to pretvorilo po Cesku a bylo by to tak kde uz mate ten Vas tuning.Takovych odvetvi je X a to chces delat kategorii na kazdou vzlast? A budou to hodnotit stejni lide co uznavaji bile kozene sedacky a vse v chromu ci zlate.Na to zapomente
TC team:pokusim se o jednu konstruktivní:komunikace mezi porotci!!!!a to jakože bude složena z více porotců kteří si jedou nějakej svůj styl apak konzultace mezi sebou
např.jednomu se líbí rychle &zběsile a druhýmu clean a můžou si vyyměnit názory a tím pádem i každej každému otevřít vrátka do svého stylu a rozšířit ,,zaujatý“ obzory
MiraF: tak o porote to je a i bude 🙂 a ohledne hodnoceni – tak diky tomu, ze se jedna o soutez, kde jsou vsechny znacky aut, tak je nemozne, aby byl na kazdou znacku auta jeden odbornik to proste nejde, od toho musis byt u auta pritomen a popsat ty veci co tam jsou udelany a upozornit na nejake zajimavosti… i kdyz je pravda, ze ten co ma rad nejakou znacku, tak neoceni praci na jine znacce – je to i spojene s tim, ze treba netusi jak je slozite nejake veci sehnat nebo vyrobit, oproti nejakym autum, na ktere je doplnku spousty (od podvozku az po strechu)
paia: o prestrelku neslo, vsechny ty debaty se, ale porad toci kolem te same veci a jsou debatovany kolem jednoho temata, tudiz k odklonu vubec nedoslo….
A ohledne vyssich vah u urcitych veci to presne vystihnul VWoky a jak hodnotit upravy – mit jenom znackove veci? Ale to taky neni vsechno a kdyz se na dany typ auta nic od zadneho „poradneho“ vyrobce nedela, tak hned ma byt to auto degradovano? To mi neprijde moc vhodne…….
A ohledne hodnoceni pouzitelnosti a nepouzitelnosti – to si myslim, ze je dobry napad, ale zase nerealnej – jaky veci jsou dobre a jake uz ne?
Vytvorit dalsi kategorie je nesmysl z nekolika pohledu – za prve uz takhle je nedostatek „porotcu“ a vytvaret dalsi kategorie, tak nevim nevim a hlavne by to ani nemelo vyznam, protoze by se takhle mohla treba vytvorit i kategorie Performance, atd 😉
VWoky: ale pri tomto stylu hodnoceni by se to nedalo stihnout za jeden den 🙁 Taky bych se priklanel k tomu, aby jednu kategorii hodnotilo treba vice rozhodcich a z toho vytvorit aritmeticke prumery 😉 hned by to bylo o necem jinem a vznikali by trosku vice objektivni vysledky…. ale zde se zase narazi na nedostatek lidi…..
Ja co jsem mela na srdci jsem ventilovala jiz behem sezony 😀
i kdyz ono se vzdy zas neco v prubehu najde, proste kazdej to vidi jinak ale taky kazdej nemuze vitezit ! Jen bych upresnila vic do podrobna pravidla – hodnoceni vrs. bodovani ! nebo jak se to vlastne bere… : )))
minimike:máš pravdu je to o lidech a čase ale jelikož se TC pořádá vetšinou na 2 denních srazech tak v tom nevidim problém!!!z mé zkušenosti(opět od sousedů)velký VW sraz cca.80-100 aut show&car porota 3 člená(pravděpodobně stylingář,motorář,prostě mechanici)a stihli všechny auta ohodnotit a v průběhu hodnocení mezi sebou konzultovat ajak už sem psal všimli se bez upozornění takových věcí které by zde asi nebyly brány v potaz
….a za rok by udělali další kategorii pro barn look?,radši NE!,a navíc kdo by to tam hodnotil?,jak nemáš flip flop lak nebo perlet na autě tak máš jen půlku bodů z maxima!,kdo si z porotců všiml oranž bílýho traboša z PL?,to bylo jedno z prvních aut ve stylu RETRO a RAT!,…
VWoky: jsou 2 denni, ale treba ja osobne jsem rad, ze se to stihne v jeden den, nerad bych nocoval na srazech 🙂 a ohledne hodnoceni se zase dostavas tam kde se bylo a to jest, ze hodnotit jen VW je rozdil nez hodnotit 20 znacek to by znamenalo tam mit 60 porotcu na kazdou znacku……
MiniMike :
…přijet půlka lidí s auty co jezdí na veterán srazy na TC,tak by pobrali co se dalo!,pokud by jim to porota dala?!,už vidím jak by luxus veterán pobral BEST of,tomu NEVĚŘÍM,na to některý porotce znám dobře,aby stará „plečka“ pobrala BEST of pohár!
…jinak něco pozitivního,od začátku kdy TC vznikl,latka šla hodně NAHORU,klobouk dolů!,ale pořád je co zlepšovat a jak jsem již řekl,vždy to bude o lidech a co pro některého porotce je jedna kategorie srdcovka a bude Ji moc rád hodnotit,pro druhého je NIC neříkající značka!
MiraF: jenze ty na to pohlizis moc usekove a nemuzes hodnotit setsakra dobre zrenovovanyho veterana a styling auta….
Proste tyto veci se musi resit tak, aby vzniklo reseni pro vsechny kategorie… A souhlasim s tim, ze po „zavedeni“ TC se uroven aut zvysuje.
A vzdycky to bude o tech lidech a je jasny, ze napr. zaprisahly VW nemuze obstojne hodnotit treba v tvem pripade Francii, protoze on to vzdycky bude srovnavat s VW ….
K rozhodčím, soudcům, porotcům – ať to dělá člověk, který o autech něco ví, má k nim vztah a baví ho to. Člověk pozorný a schopný si svůj názor objektivně bránit. To že jich (porotců na úrovni) nebude mnoho, není problém soutěžících, ale celkové kvality dané soutěže. Odpovědí nám budiž pranostika předků, že rovný rovného si hledá, vrána k vráně sedá…
A ne, že přijedu jako úplný nováček na sraz a tam se představuje tuningová Š120 a „porotce“ žádá soutěžícího o otevření motorového prostoru vepředu.. Uáááááááá…
minimike:myslim si že zase koukáš moc jedným směrem a to tak že ikdyž já třeba hlavně píšu o srazech VW (to jen proto že mě chytla G1 stejně jako tebe mini (GB) neznamená že neumim kouknout na všechny značky je to spíš otom kdo si auta dělá a kdo dělat nechá!!!
jelikož sme si z 95% na autě dělali vše sami dokážu i objektivně kouknout i na jinou značku protože vim co obnáší ,,práce“proto v cizině v porotě bývaj většinou mechanici a nemysli si že na VW srazy jezdí jen VW kolikrát sem tam viděl jiný značky a úspěšně soutěžily
MiniMike :
….i když bude setsakra zrenovovaný veterán,tak proč bych ho nehodnotil a nedal bych ho na první místo i v BEST?,tyhle auta(veteráni jsou dělaný trokšu jinak,od píky,šroubek po šroubku),si dej ruku na srdce,kolik takových aut je dělaných pro TC?,….a příklad,krásně zrenovovaný auto roku výroby 1981(Fiat) by dopadl jak v Italy scéně?,jelikož do Old by nešel,skrz roku výroby,tak by dopadl jak?,samo,že někde vzadu!,a to mi nevymluvíš! ,řekl bych to jednoduše,AROGANCE vůči starý autům bude na TC furt!
VW Voky: ver tomu ze je nase prani delat akce TC minimalne 2 denni jako je tomu jinde v evrope, nicmene u nas tuning srazy jsou svoji povahou nekde uplne jinde. Vetsina soutezicich si zvykla jezdit v sobotu dopoledne a uz kolem 15 hodiny se neustale ptaji kdy to bude koncit ze chteji jet domu. Je to skoda, ale styl zabavy se porad neda srovnat s DE srazy. A to vim docela dobre, protoze srazy v DE jezdim uz od roku 2001. A prave jejich styl a system hodnoceni me inspiroval natolik ze vznikl TC. Take, ale dobre sleduju veskere trendy a po shlednuti konecnych vysledku nemecke souteze DTS Meisterschaft, jsem mile prekvapen.
MiraF: ale tady nejsme na veteran srazech, ale na Tuning srazech…. co maji ty auta upraveneho oproti serii, tedy krome toho, ze sou rozebrany do sroubku a znovu slozeny?….
VWoky: ja na to jednostrane nekoukam, beru to globalne a treba vim, ze je nesmysl, aby mezi porotcema TC, byly 3 lidi co rozumi Mini jen kvuli tomu, ze s Mini jezdim…. to proste nejde udelat.
S tim, ze by v porote byly mechanici souhlasim, ale najde se nejaky mechanik, kterej by sel delat porotu? A taky si myslim, ze dokazu objektivne na ty auta podivat, protoze jak pises, vis co nejake veci obnasi a ze neco vytvorit neni uplna sranda…..
TC Team Matouš:ahoj samozřejmě klobouk dolu před vaší snahou něco takového pořádat a pravdou je i to že TC posunul tuning dopředu ale je tu daleko větší problém kterej jen tak nevyřešíme a to jsou lidi a jejich chování!
ikdyž nemám zkušenost umim si představit jak je těžké schánět sponzory a nedalo mi to a podíval sem se na tvůj zmiňovaný DTS cup a myslim si že máš špatnou inspiraci(můj názor) neboť takhle renomovaná firma která sponzoruje tenhle cup má asi hodně co mluvit do výsledků a co si budem nalhávat málokde funguje že někdo nechce své peníze zpět a nejlépe ještě vydělat….nebo???a co vydělává peníze prodané zboží které si lidi mohou prohlédnout a když vyhraje (dle mého názoru) přeplácané auto postavené většinou od firmy tak se mi to objektivní moc nezdá
MiniMike :
…detaily,každý šroubek vyleštěn či pochromován,kastle opískována,navíc veterán lak stojí taky pár hrušek!,interiréry za který by se nemusely ani v nových autech,nemluvě o dřevěných palubovkách!,ale to už zabočujeme!,jen mi připadá,že spousta aut co je,byla na TC jsou dělaná jen na oko!,že detailní práce co se vidí u veteránů se na TC ani nehodnotí,ruku na srdce,kolik kastli z těch aut co byla na TC byla opískovaná?,… takže tohle bych nevytahoval rozdíl mezi veterány a stavěnými auty pro TC!
Tuning Cup Team Matous :
…veškeré trendy?,….tak to jsi viděl asi málo!,ten RAT už je minimálně dva,tři roky stará záležitost!,zkuste to dát jako další sekci na TC,RAT,RETRO style,…samo,že tyhle sekce by měli základní pravidla!
4 TC Team: prosim hlavne nezakladejte zadne takove kategorie,jinak by to byl typicky priklad analniho horolozectvi.Potom bych to musel brat, jako vysmech lidem,kteri tim ziji
Manolo: Souhlas. A ještě, co bych přidal, je nějaká aktivita v „pojízdnosti auta“. Ono je rozdíl, když auto přijede na plaťáku a nebo když jezdí každej den. Viz třeba Frančeskovo kokta. Za rok najezdila 60-80t km. Franta jí měl jako pracovní auto. Kolik lidí se může pochlubit tím, že autem jezdí a nestojí jim v garáži? Hodně malý procento. Spíš by se muselo složit několik aut dohromady, aby najeli celkem aspoň 50t km. Ale je mi jasný, že tohle se nijak ověřit nedá. každej klidně zalže, že s autem jezdí denně nebo že najedzí za rok s autem 20t km.
Manolo:
…SOUHLAS,hlavně bod 8 a 9
Zdar,
všichni asi moc dobře ví, jak tenhle ročník TC probíhal. Někomu se líbil, někomu ne. Někomu vadila porota, někomu pořadatelé někomu třeba počasí, ale měli bychom si všichni uvědomit jednu základní věc. CHCES SOUTEZIT V CUPU? Tak hrej podle jejich pravidel, drž jazyk za zuby a šoupej nohama. Když se ti srazy a tc nelíbí tak tam nejezdí. Evropa je dost velká na to, abys mohl vyniknout kdekoli tam. A pokud na ceske srazy jezdit chces, tak do TC se registrovat nemusis, muzes si dat parek, pivko a ject domu.
Lonska porota bude o rok starsi, kluci o rok zkusenejsi. Dal bych jim sanci. Sami si uvedomi sve chyby.
Dnes bych spise resil, co muzeme na TC zlepsit ke spokojenosti vsech.
moje napady:
1. povinne 4 srazy pro ucast na finale. 2 na Morave / 2 v Cechach. Z teto sezony je patrne ze vetsina moravaku do cech jezdila, naopak to neplatilo.
2. presun finale do nejakeho „vice tuningoveho mesta“ (HK, Brno, Praha). V CB byla ucast slaba a nejake chodske poute a slavnosti zhatili dobrou akci.
3. do poroty bych pribral cloveka, ktery cely zivot dela klempirinu, karosarinu. Jednoho dobreho znalce laku, dobreho calounika, pripadne nekoho pres elektro a ozvuceni. Timto by se o dost zvysila kvalita porotcu. Ti lide by o tuningu nemuseli nic vedet, stacilo by, aby poznali kvalitu dane prace – dobry, spatny, kvalitne nastrikany, kvalitne vypnuty, vylesteny nebo cokoliv jineho…
4. do programu na srazy bych pridal nejakou atrakci pro male deti. Hodne rodicu chodi s malyma detma, deti se nudi. Takovej koutek, urcite by se nekterym rodicum ulevilo.
5. zvyhodnit cenove soutezici v Show and Shine ( symbolickych 10-20% nebo treba obcerstveni atd zadara) Jezdite cely rok, platite registraci, platite vjezd na finale, platite vjezd na sraz, platite benzin / naftu, dalnicni znamku atd… Nekdy i hotel a jidlo. Nejaka uleva by urcite sikla
6. Na srazech bych uvital vice socialniho zarizeni, sprchy, zachody…pak tam klidne par lidi na noc zustane
7. Uvital bych nejakou zastresenou plochu, altanek nebo tak…Kdyz jste na sraze v HK treba, je tam hafo lidi, je konec kdyz sviti slunicko a je 40 stupnu…umiram
8. tuning vice zprofesionalizovat – nevkusne upravy, nezakone upravy atd ohodnocovat minusovymi body
9. chybi mi neco co by lidi zaujalo…napr… prijede 5 golfu + jeden v serii, ktery doda porota / postavil bych je nekde na plachtu vsechny vedle sebe a kazdy at o kazdem aute neco rekne. Dalsi sraz by na plachtu prijeli treba Hondy…Lide by videli jak auto vypada v serii a mohli si dane upravy projit a hlasovat. Mohlo by to byt zajimave…
10. snazil bych se o zlegalizovani tuningovych uprav – asi nerealne
11. povinost STK, emisi, sterac, bezpecnostni vybava, lekarnicka, vesta, nahradni pneu atd…
Nekamenujte me, jsou to veci, kterych jsem si vsiml behem teto sezony. Urcite se toho hodne dalsiho najde…
Souhlas jako MiraF s bodem 9. Ale zase na druhou stranu když vezmeme bod 8.(nezákoné upravy) tak si vemte co je v tomto státě povoléné?Někdo si dá na auto větší a širší kola která nemá povolená v TP tak už by to byli mínusové body?
bod 10. je zajímavý a dost lidí se o to zajímá,ale něco s tím musí jít udělat,když například COOPER prodával Astru tak psal že upravy má zapsané v TP,tak třeba kdyby ostatním trochu poradil jak na co jít tak by to taky mohlo pár lidem ulehčit.
to Skury:
Me osobne by se vice libilo to, kdyby scena byla rozdelena na auta v dennim provozu (treba vsichni kluci z Fabia sceny s tim drncaji po republice denne, kameny, cihly, rozbite cesty atd) a opravdove ShowCar.
Libi se mi, kdyz kara prijede po ose, ale sam vim, ze pokud na aute stravis za rok 2000-3000hodin a pak bys treba mel vyjet s necim co je 2-3cm od zeme na nase ceske cesty tak by ses pekne zpotil.
Sam sem to tento rok zazil na vlastni kuzi. Stavel sem svoje auto na zaver sezony Mimon / Kopr / Pribram. Samozrejm co cert nechtel diky ceskym cestam jsem do mimone nedojel a auto dopadlo tak, ze je na 4 cihlach v garazi v rozlozenem stavu.
Neumim si predstavit, ze si das treba napravy do chromu, nebo motorovy prostor do kuze a potom s tim jezdis denne. Jezdit s tim samozrejme jde, ale jak to dopadne? Tak jak frantova kokta. Jak jsem ji videl naposledy, tak fakt na ni byl znat denni provoz.
Tim, ze by scena byla rozdelena jak rikam ja, tak by se zrusilo opravdu mnoho problemu, mnoho barier. Je jasne ze clovek co s tim jezdi denne si neudela komplet interier do bile kuze a pak s tim pojede na burzu pro blatnik a naraznik treba. Ze ano. Myslim, ze by se kary hodne vyrovnaly, na to by navazovala porota, ktera by prece jen mohla mit jednoduchsi meritka. U normalniho tuningu by sla normalne jak doposud, u show and shine, by ti auto rozebrali do mrte a obodovali uplne vsechno. Jak tady nekdo psal od opiskovani kastle po laserem vyfrezovane loga ve sroubcich.
Urcite, co mi hodne vadi, tak hlavne to, ze jezdi kluci kteri autum moc nerozumi a spise to nechaji delat nekoho jineho, nez aby si to udelali nebo naucili udelat sami. Ja nemam skolu mechanika nebo tak, nikdy jsem ani nevidel jak se calouni nebo vari plasty, laminuje, ale proste do vseho sem spadl tak, ze jsem se to snazil naucit. JE jasne ze vse nejde udelat u sebe, ale libilo by se mi, kdyby mohl kazdy z tech lidi rict, udelal jsem to a to sam. A kdyz uz si to ti lidi nechavaji nekde delat, tak by alespon meli vedet o tom aute uplne vse, od toho kde jaky sroubek je az po to, jestli ma auto 3 nebo 10 valcu. To bych uvedl do TC jako zasadni vec, at clovek dokaze o tom aute povidat, fakt ho rozebrat, vysvetlit cokoli kdyz se ho ten porotce zepta, at rekne na co bylo sahnuto, na co ne, proc to je tak a proc ono takto. Kdyz sem poslouchal nektere lidi tento rok, jak se vyjadrovali o svem aute, tak mi to pripadalo, ze neumi slozit jednu rozumnou vetu, natoz o aute vypravet 5 minut. Na tohle bych urcite kladl vetsi duraz nez loni. Urcite by tento aspekt mel byt bran v potaz vice nez upravy na aute.
podle me by bodovani melo mit hlavni body a pod body:
1. Bezpecnost vozidla ( stk, svetla, xenony, sterace, baterka, vzorek gum, folie!, kridla, ostre hrany atd)
2. Projev majitele (popis vozidla, upravy, slozitost, souvislost)
3. Upravy (podvozek, karosarske zpracovani, lakyrnicke zpracovani, calounicke zpracovani, elektro a multimedia, detaily na voze, CELKOVY VZHLED a VKUS UPRAV)
4. Pripadna SHOW
Z tohoto bych udelal tabulky a postavil bych vse do jedne roviny. Kazdy tuner sam vi co je asi nejslozitejsi, uvedu priklad jak bodovat auta treba v oblasti PODVOZEK:
1. seriovy / pruziny / stavitelny?
2. mas sahnuto na napravy?
3. spina, bahno, cistota?
4. mas napravu v laku? v komaxitu? v kuzi? v chromu / zlate?
Myslim, ze kazdy vi ze je slozitejsi napravu ocalounit a nachromovat nez ji sundat a nalakovat, ze ano? Takze to by byl muj jednoduchy navod.
Lak:
1. kvalita zpracovani (probrusy, praskliny, prach, spina, mapy, pyzamo)
2. typ barvy, base, brush, chrom
3. kompletni provedeni a vysledek
Myslim, ze neni dulezite jestli je auto v metalize nebo menavce. Kdyz nekdo nastrika menavku, za 50-100 000 a ma na ni fleky, pyzamo, diry, praskliny, proste je to dojebane, tak snad nemuze porazit krasne nalakovany a vylesteny normalni lak, ne?
Vim, ze hodne veci je nesrovnatelnych, ale ve sve objektivite je kazdy schopny rict, tohle je slozitejsi nez tohle, tohle dalo vice prace nez tohle, pro tenhle vysledek jsem musel vynalozit vice prostredku…
Sorač MANOLO ale některe věty co píšeš v poslednim tvem příspěvku jsou strašne a ani nerealné-pouhe tve přaní a sny!! 🙁
to PETR:
od toho tu jsme, abychom diskutovali o tom co realne je a o tom co realne neni. Pokud mas lepsi napady, muzes je sem napsat. Nerikam, ze vse co pisu musi projit, ale jsou to urcite podnety k dalsimu zamysleni se…
Z- TC by se mněla stát soutěž i kde budou mit šanci si zasoutěžiit i méně ale vkusně upravená auta a ne jen showcary-podle MANOLOVEHO posledniho příspěvku -snad vyplyvá ,že by soutěžili snad jen auta co maj napravy v kuži-motor v chromu atd….proč nedat šanci obyčejným klukum i s méně upravenými auty?Nedělejte z toho jen soutěž prio zbohatliky!!!!je to čistě jen muj nazor-tak mě za to nekamenujte!!! 🙂
Sam vím jake je to -ne být na přednich přičkách v TC -tady už prostě nejde o to kdo ma jaky napad a co kdo udělal atd…tady už jde jen o to kdo má nejvic peněz -tak skoči do kramu nakoupi si tuctove nárazniky s kteryma se pak na sraze sjede 20 aut …..proč neoceňovat nápady těch lidi a udělat rozdil co si kdo taky dokaže udělat doma sám ….ne jen prostě nahazet lidi na první příčky proto že ma nejdržší upravy a tak…
nevim jestli to co jsem napsal ma neco spolecneho s penezi…
to ze ma nekdo motor v kuzi anebo napravu v chromu, cenove snad vyjde na stejne penize jak laminatovy predni naraznik na fabii
jak rikam, je to o tom co si kazdy dokaze udelat sam…
metr kuze koupis za 400korun ale treba i za 4000…metr kozenky, nebo nejakeho koberce ci vantexu zaplatis 300 – 2000 tak nevim kde je problem…
naprava v chromu? Sundej si ji, kup si smirek a muzes lestit, at se ti bude lesknout jak zrcadlo, tak mi ji prives a nachromuju ti ji a uvidis sam, ze se nad cenou ani nepozastavis…
kde je problem zavarit motorovy prostor? je to o penezich? neni…je to o napadu, par kusech plechu a treba mesici prace…COcko si pujcis za 200 na den, plech koupis za 200metr a jedes
vyrobit naraznik? – vemu seriovy, horkovzusku a na vraku za 500 koupim rozbity jiny, povarim a mam novy naraznik
tak kurva jaky zbohatlik?
lak? koupis tmel, sterky a pripravujes…az do faze plnice si to sam pripravis za minimalni naklady do 2000-3000…
to jakou barvu si koupis a kteremu smoulovi nacpes kapsu uz je jen tvuj problem
ze ma nekdo interier v kuzi? kde je problem si ji jit koupit, vzit si plasty, 10 z 15 jich zmrvit a naucit se to? proc chodit a davat calounikovi 50 za intros…
vzpamatuj se, o penezich to je tehda, kdyz nemas cas a chut…pak je lehke si odvest nechat vylaminovat hudbu nekomu do garaze…
Bud si v garazi 3000 hodin za rok…pak res penize…ze si za blbou hodinu co si lestil sroubky mohl mit v praci 100-200korun…sam si spocitas kolik si tratil penez…
TOHLE NENI O PENEZICH POKUD SI VSE DELAS SAM a CHES DELAT SAM…
Tak to si snad děláš prdel? Srovnavat cenu laminatoveho narazniku s nechanim pochromovat nápravu? !!!!!!to tak leda chromem ve spreji 🙂
Myslím ,že kážeš vodu a sám piješ víno!! 🙂
manolo: ten tvuj rozpis by se dal pouzit, kdyz mas misto kde toto vsechno delat…. a i kdyz mas cas…. tz. kdyz napr. vlastnis autodilnu a si svym panem 😉
protoze nevim kolik lidi si muze dovolit tretinu roku pracovat na aute…. 😉
ale jinak nejake tvoje prispevky a navrhy maji hlavu a patu 😉
ja ti to nebudu rozmlouvat, vim co mi tu lezi u nohou a vim co me to stalo udelat…jak casu tak penez…
takove kola jak mas ty se lesti 1 den…naklady na vylesteni jsou 1000korun, kdyz budou fakt v prdeli…ze za to lesteni nekdo da 5-6000 to je jeho problem…
MiniMike: jj přesně-souhlasím s tebou 🙂
to MiniMike…
mam garaz 4×5,5 metru…podnikam, makam immer vere…musis si proste najit cas…nejdu na stodolni ale do garaze, nejdu do kina ale do garaze…je to na zblbnuti ale pokud chces neco dokazat, tak pak je ot obet…
jinak par fotek http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34643&st=0 je to za posledni mesic prace…
MANOLO:jeden den leštění-ty jsi dobry komik! 🙂 a nechapu proč jsi ted přešel na debatu kola?trochu mi to nedavá smysl-maš tady davat návrhy ne?
Podle toho jak a co tady píšeš -tak bys mněl mit DOKONALE auto-ale nemáš!!!!jen nadhodim příklad tvuj podvozek-zadek ti čapěl jak hrom a předek ve vzduchu jak raketa!:-)
to PETR GAJDA:
kazu vodu a piju vino…nekdy otevri oci, mas to ke me 10minut autem, neni jediny problem aby ses prijel presvedcit na vlastni oci…vylestim ti ti na tom tvojem zihadle i kontakty na baterce kdyz budes chtit …
predek -14 / zadek – 15
proc myslis ze jsem jel jeden sraz do myta a pak sem auto zavrel do garaze…
musel sem si vyrobit na predni tlumice unibaly aby vse ficelo jak ma a vypadalo to v pohode…
manolo: nikam nechodim, pres tyden nic nejsem schopnej udelat, ale abych pri 365 dnech si udelal cas 120 dni, tak na to fakt nemam a to pred tebou smekam 🙂
a objetoval sem toho uz celkem dost, mozna vic nez myslis 😉
to ze jsem napsal o tvych kolech byl vzacny priklad toho, ze jsem ti chtel ukazat, zeto zvladnes udelat sam za den a za naklady a ne ze to musis posilat nekomu nekam. To ze mi auto viselo ve vzduchu nepopiram a dneska uz nevisi, ale ja ti dal priklad pro srovnani, kdyz jde vylestit kolo, tak jde vylestit i naprava a kdyz to je vylestene tak je cena chormovani treba tretinova…
Ja davam navrhy, neresim tady nici auta, uvedl jsem to jako priklad. Nemam problem s tim pomahat klukum tady v okoli. Moje auto dokonale neni tak jak neni dokonale TTcko od Zaka nebo Ibiza treba od Bertyho, ale rikam, proste svuj nazor a rikam co a jak se da udelat a kde je jaky zakopany pes. Pokud se ti nelibi ze mas krive ruce, ses tupe hovado z prajzske tak prijed na skoleni a ja ti rad pomuzu s dolicovanim narazniku.
Doufam, ze se pristi rok na sraze potkame a doufam, ze mi vysvetlis nalezene chyby na mojem aute, budu jen rad za tvuj nazor
Mej se fajn…
to MiniMike a mas z toho lepsi pocit, ze sis vse delal sam nez abys to nekomu nekam dal, nemam pravdu?
Nezda se to, ale jdes zapojovat hudbu, jeden den kabely, druhy tlumeni, pak delas bednu atd atd a mas mesic v cudu…Vim presne jake to je a vim, ze kazdy na svem maka hodne hodne dlouhe hodiny.
Co se tyce meho navrhu, tak si stojim za tim, ze by clovek o svem aute mel vedet vse a melo by to byt hodnoceno jako upravy na aute…
MANOLO:nemám zajem se tu stebou dohadovat a myslím ,že na to neni ani nikdo zvědavy 🙂
mužeš mi dat na sebe icq-rad bych se stebou o par věcech rozumně pobavil-dik 🙂
To co tady píšu-tak neber nic ve zlém..
126136745 jsem online
manolo: tak samo, ze z toho mam radost, o tom zadna 😉
jinak tedy si myslim, ze jsme se touto debatou vic nez odklonili od zameru organizatoru TC 😉
JJ vše už jen po icq:-)
1. Vetsi medialni podpora – finale z tohoto pohledu bylo v pasti, jedina cedule na prijezdu do budejovic z JH
2. Cena pro nejlepsi predstaveni klubu /prijede kolona aut, vlajka, hudba, nejaka show/
3. NA KAZDEM SRAZE ALESPON 1 ODTAHOVA PLOSINA, KDE NAJEDOU I TI CO JSOU PRILEPENI NA ZEMI 🙂
🙂
manolo:máš to pěkný a jde vidět kus práce
hlavu si z pana Gajdy nedělej asi má nějakej problém stačilo na začátku jak reagoval na skejta
ale zas nadruhou stranu je jedinej kdo se pustil do úpravy svého vozu
VWoky
chtel jsem petrovi dokazat ze vse nemusi byt o penezich…
je rozdil dat lakosovi auto a polozit kilo nebo si v garazi karu rozlozit, odstrojit, pripravit a dat mu 10 na matros a 20 za praci, ze jo…
doufam, ze tento rok, pujde TC jenom nahoru…jak kvalitou aut, tak poradatelem…verim tomu a nemuze tomu pomoct nikdo jiny nez soutezici…my se musime vyjadrit co je spatne
TC team:
Prosim o zverejneni pravidel ,pozadavku a kriterii pro POROTCE ve Vasem TUNING CUPu.
Dekuji
SkejTe no ještě ty by si nam tam chyběl v te porotě!Stačí tve nazory na TF-nic ve zlem 🙂
PIPO: spis si myslim, ze to mysli tak, podle ceho porotci hodnoti 😉 nez aby ho zajimalo, jak se dostat do poroty 😉
MiniMike:no tak každy kdo se v tom aspon trochu orientuje ,tak ví co porota hodnotí a jak!:-)
právě ,že skejT myslím psal někde na TF(možná se mylím) ,že do poroty by i šel a to by byl vichr v hodnocení teda!! 🙂
nic proti, ale tento rok mi nekdy nebylo moc jasne podle jakych tabulkovych kriterii se hodnotilo…vim, ze treba podvozek, lak atd…ale co vedlo porotce dat 10tku za lak me a co 6tku nekomu jinemu treba…to by me taky zajimalo, melo by to byt v bodech nejak vypsane…jestli se hodnoti podle kvality, podle barvy, nebo podle vzhledu, pac mi prislo ze se vetsinou resilo podle subjektivniho pohledu porotce a ne o kvalitu zpracovani toho laku…
to byl priklad…
4 PETR GAJDA : nejde me o to,podle ceho vybiraji porotce.Myslel jsem to tak,jak to jiz napsal MiniMike.Podle ceho porotci hodnoti…..
to Skejt…
muze byt 🙂
mym tady jeste lezet hodnoceni s nemeckeho srazu tady u nas.
Hlavny skupiny hodnoceni je jako na TC (lak, karosarske prace, Interier, Muzika atd…)
pak jeste jsou podskupiny:
-vlastny napady
-technicka a bezpecnost (-body kdyz neco neny napsany v papirech nebo treba sjeti gumy atd…)
-ne jenom Design motoru ale taky vykon nebo prestavba na jinej motor
-airbrush (to zase nevim jestli to je dobry, ne na kazdy auto se hodi airbrush)
-Show Car ? (je poznat jestli auto jezdy hodne tak +body, prijelo auto na valniku -body)
-predstaveni auta od majitele pro porotce
-totalny Design (hodi se vse k sobe, nebo ma to chrom a je to RAT-Style -body)
-vlastny prace ( umi majitel vse vysvetlit co udelal? nebo to nechal udelat?)
pak jeste co je zajimavy:
-pohar za nejvetsi klub (na tuningcupu asi tezky protoze ne vsechny cleny se ucastny TC)
-pohar za nejdelsy prijezd souteziciho (kdo ma nejdelzy cestu)
-Best Show (nejlepsy Show jeho auta na mista)
-nejsilnejsi auto (nejvic kw napsany v papirech)
-nejstarsy auto
-hodnoti se i nej Original Old Style (nejlepsy original Style auto do roku 85)
Dobry na TC je ze porotce nejsou furt stejny, timpadem ma kazdej stil sanci vyhrat.
Dobre nikdo nema snahu to tady verejne sdelit,tak to napisu:
—————————————————————–
1. jak jsem se vyspal?
2. je dané auto kamaráda
3. dala mi včera stará?
4. v kolik se dnes dostanu domů?
5. ma auto flip flop?
6. víc zlata=víc tuning
7. kola dělají auto…týká se chromu
8. kolik na daném srazu stojí pivo a párek
—————————————————————–
čus,
-celkem se přikláním k názoru rozjet „minisoutěž“ mezi tuningovými kluby či městy.
-přesunutí Velkého Finále by nebylo špatné, jeden rok v Čechách, jeden na Moravě, to že by musely být povinné 2 srazy v Čechách a 2 na Moravě jen kvituju, možná by nebylo špatné zavézt více absolvovaných srazů k účasti na finále,aby se pak nestávalo, že někteří vyjedou na 3 poslední srazy. Tohle se mi absolutně nelíbí a sezona pak není vůbec vyrovnaná…v Kopřivnici bylo v TC plácnu 50 aut a v Příbrami byla plná plocha.
-víc bodů za kreativitu a vlastní práci (teď jde o to, zda to bude transparentní a každej přizná, zda si to dělal sám)
-zviditelnit kritéria hodnocení porotců
-zpoplatnění každého TC srazu zvlášť, krom reg. poplatku
Určitě se toho najde ještě víc…
co jsem koukal na stránky DTS, tak si myslím, že Tuning Cup v ČR není zas až tak špatnej…dle toho,co jsem tam viděl, tak ten, kdo odjezdil nejvíc srazů, vyhrál…možná by se to mohlo odrazit v nějakých koeficientech i u nás…
jinak jejich stránky jsou děsný…
tak ať se pravidla povedou 😉
loni bylo jasne videt, ze diky tomu, ze treba Olin s fabii jezdil na vsechny srazy, tak mel vice bodu nez ti co jeli na 2-3 ktere treba vyhrali…Hodnoceni by mohlo vypadat i tak, ze se vsechny vysledky ze srazu sectou, tzn
mimon – 1.misto – 10
kopr – 2misto – 8
pribram – 5.misto – 2 body
myto – neucast – 0 bodu
———————————–
celkem 20 bodu, 4 srazy, prumerna znamka 5
Druhy ucastnik bude mit prumer 3.47, a je jasne ze ma min bodu..podle toho by se potom projevila i veskera ucast na srazech…
Podle me zajimave reseni, pak by nekdo nekalkuloval, jestli pojede 1. 5. a 10. sraz ale musel by jet na co nejvice srazu…
2 Smoula:Ohledně těch přestaveb na jinej motor a věci zapsaných v papírech je to tady v Čechách hrozně velkej problém,motor tam dáš,ale je to tak,že neprojdeš technickou nebo stane se nedejbože bouračka,a všechno je to tvoje vina…….
for VWoky: Co máš za auto a nějaké foto kdybys prosimtě poslal na mejl Menjud@seznam.cz, tak bych se vůbec nezlobil. Díky
myslim ze bodovani na finale je o.k. myslim ze predloni to bylo ale lepsy. Treba v mimoni kde je fakt nej aut tak tam dat treba lepsy koefficient. a nebo to nechat tak jak to je ted. Ze treba se bude muset ject na 4 srazy by bylo taky ok. jinak zase nekdo vyjede na posledny tri a hotovo. auto by se melo zucastnit celou sezonu, nebo aspon vic nez jen 3krat.
Myslim ze hodnoceni aut je docela vyrovnane, aspon ve fabia scene bylo poznat ze zalezy na tom jakej ma porotce vkus, jednou to byla axon-faby, pak zase martin, pak treba radek a i ja. nevim jestli v jine scene bylo taky tolik rozdilnych vytezu. a proto taky jsme tam byli vsichny 3, dobry axon by jel taky kdyby jel 3ti sraz. a olin jel za to ze bodoval tim ze proste jezdil na hodne srazu, tak nevidim duvod aby za to ze se hodne zucastnil tak nemohl na finale. Nekdo vyjel 4krat jako ja, ukradl body do nemecka a hotovo. Olin zase jezdil na hodne srazu a pomalicku si je nazbiral, obe je o.k.
Smoula: Tady v ČR je člověk rád když dostane do TP nějak kola a to ještě s typovým listem.Když máš třeba homolog. nárazníky a k ním i nějaký papír tak ti na uřadě řeknou že to není potřeba zapisovat když k tomu je papír,když tě zastaví policajti tak ty to zase chtěj v TP,je to tu kocourkov s legalizací stylingu/tuningu.
ja vim ze to u vas nedostanete napsany do TP. Ja jen napsal jak to tady je. Ale k tuningu nepatri jenom narazniky, ale od vyfuku (ten taky urcite nemate hologovani) pres karosarske prace (kliky, zamraceni-taky neny homologovani) k tomu jeste kola (malokdy homologovani) pres snizeni. Bez sportovnych sedacek (homologace?) a sportovni volant (bez bagu??) je vsechno tuning. Takze i tak jsou skoro vsechny auta ne-legalni.
Ale o tohle tady nejde, co je Tuning a co je Design.
Menjud;mel sem VW Golf 1 jiz prodano ale proc to uz sem psal
Určitě tu zaznělo pár zajímavejch vět,ale ohledně bodování a tabulek za co a kolik je bodú si myslim že je blbost.Jelikož se každej snaží aby byl ohodnocen co nejlépe ,tak by zanedlouho vypadali všechny auta uplně stejně .Určitě se musí vycházet z celkového dojmu a souladu uprav.Nejde napsat do tabulek že chromovaný kolaj jsou za nejvíc bodú,když se třeba na auto vubec nehoděj?!!Ohledně losování porotcú ,si myslím že je to dobře že na každym sraze rozhoduje někdo jinej(protože každému porotci se líbí něco jiného tak dostane šanci na bednu víc aut) .co bych pořešil jepříjezd učastníků TC,já osobně jezdím pravidelně v pátek a užívám si srazy ,ráno vše umejt ,vyleštit načančat atd.. a šup na plac a celej den smažit na slunci ,pak mně mrzí to že někdo přijede v 11:55 a už ve 15:00 se klepe že chce ject domu .Proč to ten člověk vubec dělá?Zkusil bych zkrátit čas registrace(příjezdu na plac ,třeba do 10:00)
Pokus.
Já bych měl jednu připomínku k registraci a vyhlašování výsledků. Registrace
do 12 hod super. Vyhlašování v 17 hod a dýl – to už je hoší. Já osobně jsem
jezdil na srazy +- na 11 hod, vklidu umýt auto, registrace. Akorát mi vadilo,
že jsem musel čekat u auta od půl jedné do ???, než přišel porotce. PŘÍKLAD :
čekám u auta od 12.30 hod, porotce příjde v 16 hod, v 17.30 hod vyhlášení
výsledků a cesta domu řádově kolem 100 km. Ze srazu nemám nic,nikam
se nepodívám, kromě toho, že jsem pořád u auta a na sluníčku. Když jsem byl
na prvním srazu v Kopřivnici,z LBC 260 km, vyjeli jsme v 01.30 hod, v 7.00
hod u brány,celý den na sraze, v 17.00 hod vyhlašování a příjezd domu ve 23
hod. Z toho dne pak nic nemám. A asi nejsem sám.
Jestli se k tomu mohu také trochu vyjádřit…
1) Čas pro registraci – jestli ho zkrátit, tak maximálně o 1 hodinu čili všichni!!! registrace do 11:00 – dávat reg. do 10:00 už je moc protože jestli někdo jede z druhýho
konce republiky, nebo ze zahraničí tak aby to nemusel hrotit.
2) Průběh hodnocení – u stánku pořadatele vyvěsit od kolika do kolika se budou hodnotit jednotlivý kategorie. Aby člověk nemusel být celý den jen u auta ale mohl se po sraze i porozhlédnout.
Rozlosování poroty od 11:00 do cca max 11:30 (včetně organizačního pokecu…) a rovnou začít hodnotit. Získá se tím minimálně 1 hodina času
3) TC soutěž a srazy na 2 dny – tato věta zde už zazněla. Nebudu asi jediný, kdo s tímto nápadem také nesouhlasí, jelikož člověk má také určité povinnosti a „zakotvit“ na celý víkend na sraze kde přes noc člověka buďto okradou nebo přejedou není zrovna to nejlepší.
4) Vím že kluci z Moravy byli ochotni přijet až do Mimoně, ale opačně to neplatilo
Navrhoval bych povinnou účast na 5ti srazech z čehož minimálně 2 by museli být na Moravě a 2 v čechách aby se nestalo to že někdo přijede na poslední 3 srazy, vyhraje a okamžitě je ve finále TC.
5) Cena vjezdu na akce – přijde mi dost nespravedlivé aby všechny soutěžní vozy platily vjezd na akce, když to je jedna z hlavních atrakcí, která táhne diváky. Sice někdo může namítnout, když má někdo tolik peněz na tak drahý úpravy tak by si mohl zaplatit i pár stovek za vjezd.
jenže ono se to pěkně nasčítá – odjet desítku srazů za rok…
Nejsem proti tomu platit cca 100,- za vjezd na akci ale dávat 300,- za auto + ještě za osobu je moc.
Abych to shrnul..:
Příjezd účastníků do prostoru TC do 11:00. Kdo přijede později má smůlu na oné akci nesoutěží.
Začátek hodnocení od cca 11:15-11:30
Já bych dodal, co se týče Filiho teorie, mohlo by to fungovat. Není to zas tak
špatně vymyšleno. Byl by tím vymazán promarněný čas a i částečně finance.
Ovšem i pořadatelé mají správné reakce. Určitě se nějaký kompromis najde.
Kompromis bude asi tezky…
na to co pise Fila:
jezdil jsem daleko na TC a vzdy jsem prijel v cas. Tak nevidim problem proc nema bejt registrace uz driv.
No a az na Moravu to uz by bylo daleko pro me. Ale kdyz to jinak nepujde a clovek chce soutezit v TC tak proste musi jet i pres 1000km na sraz.
Mikl ma pravdu vtom ze ze srazu clovek ma malo kdyz je az na konci hodnoceni na rade. Ale napad jak to udelat lip sam nevim.
Tady v nemecku to stim vyvesenim funguje ;-)))
a kdo neny vcas u auta ma smulu…
2 Šmoula: ten nápad s povinnou účastí na srazech v čechách a na moravě…
dovedu si představit jaký to musí být pocit pro někoho z moravy, když je ochoten objezdit skoro všechny kola TC a to převážně jsou v čechách a pak když je nějaké kolo na moravě tak z čech je účast mizivá. Vím že náklady na cestování jsou v dnešní době vysoké, ale…
Nebo udělat cca 10 soutěžních kol a z nich povinných 5 (aby se zlikvidovalo to že se někdo zúčastní posledních 3 kol a bude ve finále) s tím že se bude povinně počítat 1 kolo z čech a 1 kolo z Moravy. Ostatní 3 kola soutěže ať každý soutěží, kde chce.
Čas pro registraci… jak jsem psal reg. do 11:00 a konec – podstatná úspora času
A aby každý soutěžící měl něco z ostatního dění na srazu tak určitě udělat soupis časů, v kolik se bude hodnotit každá kategorie.
Nevím, jestli letos to bylo tak že porotci hodnotili celou svojí kat. najednou a pak hodnotili další, nebo to brali „jak šli po autech“ bez rozdílu kategorie, ale rozpis kdy se hodnotí to a to to chce
S Alešem jsme se v průběhu roku bavili o rozdělení na „Street Tuning“ a „Hard Tuning“ ale shodli jsme se že by se to nedalo zvládat a hromada lidí by řešila proč ten je v tý a ten zase v druhý skupině… ale na druhou stranu by se mělo v hodnocení přihlížet na „použitelnost v normálním provozu“. Je mi jasné že hromada lidí nebude souhlasit ale né každý má tu možnost postavit 2. auto jen na soutěž.
to Fíla: napady si myslim, ze dobry 🙂 ale stale budou nejaky ty ale 🙂 posunuti registrace a povinnost 1 srazu tam i tam je dobrej napad 🙂
ale to, ktere auto je a neni pouzitelne pro denni jezdeni se neda urcit – protoze tam se to neda rozdelit podle kriterii, ktere uz rikaji, ze s tim se uz jezdit neda a s timto naopak jo ….
takze i kdyz je to zajimavej napad, tak si myslim, ze se neda uplne realizovat a vznikali by z toho jen a jen dohady 🙁
K těm autům, každý může jezdit v denním provozu. Záleží jakýma cestama
a kam. Já s feldou na stavby v montérkách asi těžko 🙂 K těm povinným prvním
srazům, já teda nevím kdo a kde pracuje. Pokud někdo dělá na směny, tak to
dobře nevidím. Je fakt, že moraváci mají ke všemu uplně jiný přístup než češi.
Proto tam rád jezdím na dovolenou 🙂 Je to v lidech, kdo chce jet, ten pojede,
třeba i těch 1000 km. Mělo by se k tomu vyjádřit více lidí. Jinak jsem pro,
aby registrace a hodnocení aut začalo dříve.
rozdelit na tuning hard a denni neny mozne…zacne to treba na moji fabii, rekl bych ze je to spis hard tuning, ale jezdym stim v lete furt. tak uz by bylo kam sni…
jsem zvedavej co TC vymisli !?!
ale uz aby se zverejnily termini…kvuli dovoleny.
K těm termínům, myslím si, že je čas tak do února. Sezona začíná +- V Dubnu.
Na druhou stranu nevím, jak je to s organizací. Ti to potřebují vědět asi daleko
dříve.
Jinak Vám preji krásné prožití Vánočních svátků plné pohody a bohatého Ježiška.