Přestože jsme teprve v polovině sezóny, zdá se, že tu máme horkého adepta na sraz roku. A jak by měla taková akce vypadat? Celkově výborná organizace, zajímavý program, dobré zázemí nebo třeba absolutní rekord v počtu soutěžících za pětiletou historii AZ pneu Tuning Cupu. Uznejte sami, 121 soutěžních vozů, to už je slušná porce! Všechny tyto požadavky naplnil pardubický Relaxmeeting měrou vrchovatou …
To, že bychom mohli překonat magickou hranici stovky soutěžních vozů, jsme popravdě čekali. Ale že to bude o více než dvacet vozů, bylo po ukončení registrací moc příjemné zjištění. Tedy jak pro koho – o to víc práce měla porota soutěže. Vždyť například ve Škoda Scene figurovalo šestnáct vozů! Z původně plánované hodiny a čtvrt určené na hodnocení nejobsazenější kategorie se nakonec staly více než dvě hodiny, což jenom svědčí o tom, jak důkladně k hodnocení porota přistoupila. Každé auto mělo nějakou tu chybu a vše se muselo projít od A až do Z. Některé vozy dokonce vícekrát. Z této bitvy nakonec vítězně vyšel debutující Adam Procházka, před Martinem Fabiánkem a dalším nováčkem Petrem Sodomkou (všichni Felicia).
Pozitivním zjištěním bylo dalších třicet soutěžících, pro které Relaxmeeting Pardubice znamenal letošní soutěžní premiéru. Jedním z nich byl také Svoby s Mercedesem Vito. K jeho luxusním „dvaadvacítkám“ se přes zimu přidal neméně povedený interiér s hudební zástavbou a celkový dojem z auta je opravdu parádní. Tahle „krabice vod bot“ se prostě líbí a bylo to znát i při komentovaném představování vozů na plachtě. Svoby si totiž odvezl nejen pohár za vítězství v Other Scene, ale též ocenění Best Show. Podobně si vedl také Jirka Sklenář (Chevrolet Camaro), ale jelikož vítěz může být jenom jeden, byl pohár z Other Scene o něco menší. Tuto dvojici na stupních vítězů doplnil ještě Michal Slavíček s Chevroletem Corsica.
Zmínili jsme představování soutěžních vozů, tak u něj ještě chvilku zůstaneme. Na „plachtě“ se ukázalo více než čtyřicet aut a moderátoři společně s hosteskami se měli co ohánět. Možná právě proto byly slečny z AZ pneu promo teamu doplněny ještě dvojicí Dynamat Girls, které vděčně pózovaly u Fordu Cortina napěchovaného tlumícími materiály Dynamat. Pomoci se dočkala i naše osvědčená moderátorská dvojice, a to v podobě Patrika Hezuckého z Evropy2.
- AZ pneu, s.r.o. – internetový prodejce pneu a litých kol
Hlavní partneři:
- Dynamat – špičkové tlumící materiály
- otoMoto.cz – inzertní server pro motoristy
- Autodíly JP, s.r.o.
- Mat Servis
- Edge Tuning
Málokdy se stane, že se na některém srazu sejdou úplně všechny vozy zaregistrované v dané kategorii. Tentokrát se to povedlo v RAT Scene a výsledkem byla hned osmička účastníků. Ještě než se ale dostaneme k výsledkům, nebylo by možná špatné k „raťácké“ kategorii napsat pár řádků na vysvětlenou. RAT neměl, nemá a asi nikdy nebude mít pevná pravidla ani příručku ve stylu „Co je a co není RAT“. V případě naší kategorie RAT Scene jde přece jenom o směsku začínajících RAT vozů, ale najdeme zde i nějaký ten Retro styl apod. Prostě vše, co nejde zařadit to základních soutěžních kategorií a kde současný systém hodnocení selhává. To jen tak na vysvětlenou pro ty z vás, kdo si na srazech občas kladete otázku, proč jsou některé vozy do RAT Scene zařazeny, když s ní zase tolik společného nemají. Záleží prostě na posouzení a také přání majitelů soutěžních aut. Vítězem této kategorie se v Pardubicích stal David Friedman (Škoda Favorat), před Radkem Hykešem (Škoda 120LS) a Filipem Šulcem (Renault Twingo).
Pomalu se chýlíme k závěru našeho článku, takže je určitě na místě zmínit i celkového vítěze. Tím se v letošním už potřetí stal David Navrátil (VW Golf III). Postupně mu ale přibývají zdatní konkurenti, a to ještě někteří leží v garážích a pilují svá soutěžní náčiní do posledního šroubku. Ten hlavní souboj přece jen proběhne až 26. září na finále AZ pneu Tuning Cupu, které proběhne v rámci Tuning Salonu Brno 2009.
Na závěr tohoto kladného komentáře si neodpustím jednu důležitou věc. Z návštěvnosti a úrovně Relaxmeetingu bylo jasně poznat, že se vám tato akce zamlouvá. I přesto se našlo přímo na akci pár jedinců, která dokázali rozkrást neuklizený nábytek, zničit část zázemí atd. Je úplně jedno, jestli tito „lidé“ byli posílení alkoholem nebo postrádali to, co denně používá každý normální člověk (ano, mám na mysli mozek), ale svým jednáním značně komplikují organizátorům jejich práci nejen přímo na místě, ale také při zajištění dalšího ročníku akce. Takže až příště někoho takového uvidíte, neváhejte se kdykoliv na organizátory srazu obrátit. Práskat se nemá, ale hlásit se v takových případech musí … i touhle maličkostí přispějete k tomu, že se na svůj oblíbený sraz budete moct podívat i v následujícím roce.
Čas letí jako voda a AZ pneu Tuning Cup se už chystá na své páté kolo, které proběhne 25. července na srazu v Panenském Týnci u Loun. Laťka je nastavena hodně vysoko, ale věříme, že i zde bude počet soutěžících trojmístný!
PS: Fotky z představení vozů na plachtě budou v galerii o víkendu – díky za pochopení!
- Jan Burget bral stříbro mezi BMW
- Exclusive parking
- Dynamat Girls a Ford Cortina
- Karel Trachta – vítěz VW Millenium Scene
- Moderátoři se nezastavili …
- VW Golf III patřící do RAT Scene
- Jirka Sklenář – Chevrolet Camaro
- AZ Girls v akci
- Auta přitahovala pozornost … 😉
Nejlepší sraz letošní sezóny! Nemělo to chybu.
Jsem majitel toho “ rat “ golfu 3 – chci jen napsat kdyby měl někdo pochyby,že to není dost rezavý atd – chtěl jsem prostě jenom zkusit soutěžit tak aby nevznikli potíže a dohady jako v případě Filipa s Twingem
„Dragone“ nevim proc si myslis,ze zrovna B Corsa je mrdka,asi mas urcite svuj duvod to auta takhle nazvat..Corsa uz loni dustojne bojovala ve sve kategorii a to mela jine kola,jiny interier a mnoho dalsich veci,proste jak se doskladala,tak vyjela..Majitel letos vyjel na svuj prvni sraz po zimni rekonvalescenci a myslim si udelal opet kus dopredu..Pokud jsou u Tebe BBS kola(komplet zrenovovane),interier z lamina a nalakovany s prijemnym kontrastem auta a mnoho dalsiho veci mrdkou,pak nema cenu ti tady neco vysvetlovat.To auto na bodovaci pricky ma a myslim,ze porotci to dali sami najevo..
A pokud jsou pro tebe srazy zabity cas,tak proc tam vlastne jezdis?!Lepsi nez 6.misto muze dostat kazdy,jen by mel dale na aute pracovat a nepsat tady takove urazky..
Auto nestaci jen prestrikat a dat tomu nove kola!!!
Souhlas s Michalem na Corsa B se před letošní sezonou dost zamakalo jen tak dál at se to v Oplech trochu zamíchá..
Jsem Majitelem Opel Corsa C chci se zeptat jak je mozne ze muj Opel skonci kdyz dobre vzdy na 6miste?Nemuzu pochopit ted vyhlaseni sceny Opel kde kde zluta calibra obhajila 3misto a druhe obhajila takova mrdka seda b corsa,mislim si ze moje oranzova corsa C je daleko hezci nez ta B a posrat vystavni calibru B corsou to uz je trochu moc ne?Ten borac stou B corsou sito misto snad zaplatil ne?jinak to neni ani mozny aby vyhral pred vystavni calibrou.Pro me je ten tuning cup akorat zbytecny zabiti casu kdyz mi lepsi jak 6misto nedate takze na zbyli srazy se uz nedostavim a pokud byste me poslali pozvanku na vystaviste do Brna tak vam predem rikam ze ji neprijmu.mejte se.
B Corsa je moc pěkná, ale jak víme, každý má jiný vkus. Je pravda, že já bych 2. místo dal calibře. Jinak ohledně Corsa C přemýšlím, jestli jsem ji někdy na sraze viděl otevřenou..
SIce jsem v Pardubkách nebyl a obě auta znám z wbu. CO se týče corsy B a C tak celkem mě pobavil majitel C. Divím se mu, že mu stojí se tady celkem hodně ztrapňovat a ještě ukazovat své vysoké EGO. Corsa B není můj šálek kafe, protože stavět něco clean a do toho celkem stylingově nesladit interier (i když zde někdo zmiňoval kontrast-tak tady to je krokem vedle) tak Corsa C se nemůže s tímto vozidlem vůbec srovnávat. B-ečko je prostě jinde a hold realita je krutá… Někdy se zamyslete než tady něco napíšete.
Souhlasím s Creams. Zajímalo by mě na jaké místo by se pan majitel C corsy zařadil. Kolikáté místo by si tak dal. Nechceš nám na to odpovědět Dragon?
Mě na tohle napadá jen jeden dotaz.. Oni si lidi už nedělají auta pro sebe?
Tak musím uznat,že příspěvek pána s oranžovou Corsou C mě opravdu silně pobavil,ale na druhou stranu přemýšlím,jak tohle může někdo vůbec veřejně napsat…Ale řeknu k tomu asi jediné..Pán s oranžovou Corsou se jmenuje „Milan Zoufalý“ a myslím,že v tomhle případě to vystihuje uplně vše…..:-D!!!
Jinak Pardubky opravdu skvělý sraz..
nemůžu se k tomu nevyjádřit, neb kdysi jsem i já tady křičela… a řekla bych k tomu jediny: každý si tím musí projít a někdo si tu hubu jednou „namele“ a časem se zklidní. Jen holt někdo má sebekritiky více a někdo méně a když se k tomu přidá ještě velké očekávání nahrazeno velkým zklamáním, takové příspěvky a názory tady prostě byly a budou 😉
samozřejmě se může najít pár jedinců,kteří se cítí ukřivděně právem, ale zrovna v kateg.jako je Opel si myslim nemá cenu se vztekat. vždy to tam bylo našlápnuté.
uz jsem myslel ze se tu letos nepobavim:-))))))))ja chci byt take prvni:-)))))kdyz to takhle staci napsat a ne delat na auteeee.hned mam lepsi naladu
Relax? co říct jen že se povedlo co se očekávalo bylo na co koukat zábava jídlo a pohoda!!!!!opravdu tento sraz udělal zářez.Porota opět nešetřila krytyky ale to je to pravé protože nás to nutí něco s tím dělat,proto si myslím že dělají dobrou práci(osobní dojem).Kolega s Corsou C má opravdu co dělat se vším.
hojda všem
pan Dragon mě tedy pěkně pobavil a slovník má opravdu vytříbený.Nemá smysl to komentovat.
Sraz byl opravdu dobrý, mohlo by ale už konečně zase na srazech svítit sluníčko ať naše hostesky začnou schazovat ještě více oblečení 🙂 Půlhodinová moderovaná videreportáž na TKOZ.cz
zdravím sraz byl parádní sice chvílemi zimina ale supr ,už by mohly byt taky fotky ne??
Pardubice – luxusní srazík… zatím nejlepší letos! Myslím, že ho těžko bude něco překonávat, konečně na to někdo přišel, že to není jen o bordelu na letišti! Pohoda a krásný kárky TC s luxusníma babama, to nemá chybu!
Corsa C ( není špatná, ale na umístění nemá )
S.
zdravim muzu se zeptat jestli je tuninhcup i v patek v tynci nebo jen v sobotu tím myslím predstavovani aut na plachte
…. no nevím jestli to byl nej sraz, když jsem viděl ty unuděné chcichty 🙂 co posedávaly u aut, kolem plachty málo místa, takže fotky nic moc, a auta jedno vedle druhého namáčknuté (vím že za to kluci z TC nemohou) , takže fotky též nic moc, je sice pravda, že tam nikdo nedělal bordel tím, že by jezdil v davu ožratý, ještě že tam byl sraz amerik aspoň nějaký ten zajímavý program. Spíš se těším na Panenský Týnec, to byl vždy pro mě nej sraz. Doufám, že máte více fotek, zajímal by mě ten Opel co je podle majitele „libovka“ no co hlavně že se majitelovi líbí a je sním spokojen, vždyť ty auta děláme pro sebe ! Pro mě je moje bágo taky to nej, a je jedno jestli budu první nebo poslední, je to moje práce a já se za to nestydím, a jestli se nelíbí druhým, jejich problém.
fufu je vidět, že jsi vůbec nepochopil tématiku RelaxMeetingu.. 🙂 Nevím, jestli jsi přímo na místě byl, nebo nebyl, ale hodnocení srazu bych nechal na těch, kdo byl. Jinak v čem je odlišný Panenský Týnec od například Vyškova, Příbrami apod? 🙂 Necpu každému, že Relax je nej, ale když už, tak by to chtělo nějakou konstruktivní kritiku! Hodně prostoru je prostě jen na letišti, ale to potom je jedno, jestli jsem tam, nebo tam, všude kolem mě bude beton, já budu sedět na větrné hůrce u auta ke stánku s občerstvením to budu mít km, na wc pujdu do smradlavé toyky atd.. No musel jsem se vyjádřit.. 🙂
….. no právě, že jsem tam byl a nejsem člověk, který jen sedí u auta, v Pardubicích to bylo jen pokecání s přáteli, já mám radši, když se něco děje, do Panenčáku se vždy sjeli pěkná auta, když mě nebavili leštěnky, kouknul jsem na sprinty + nějakého kaskadéra, všude spousty jídla a doprovodný akce a hlavně pro mě hodně místa kolem plachty = krásný fotky, a to v Pardubicích pro mě chybělo.
2fufu: tak schválně, jestli ses nudil tak jsi určitě prošel všechno… a moje auto jsi našel ? :)) myslím, že plac jako takový je v Pardubkach dosti rozsahly akorat si musi dat človek práci to projit.
btw: srazy nejsou jen o TC ač to tak v poslední době dle vypadá.
ale je fakt, že Panenčák byl vždy taký dost do luxusna. jsem zvědavá co letos, už se těším.
se uvidíme, xichte :)))
zdarec nechápu proč tady flusáte po oranžové corse jako že nemá udělanej interier jako všichni do bílé kůže to snad neznamená že tá šedá corsa nanu má jó vlastně vy už tuning nehodnotíte ale to byste ještě měli přejmenovat srazy z tuningovejch na sériový a ještě mi není jasný že když máte stejný body proč neřeknete že sou obě auta na druhý a na třetím a jako že takovej šedej krám s investicí tak + – 50000kč porazí calibru s investicí + -350000kč brca co má corsu to vyšlo na stejný peníze jako toho borca co má calibru interier se dívám asi to máte čím originálnější tím lepší že
Panove jako prominte ale o co se tady hadate??? Pokavad jste inteligentni tak asi pochopite ze nekdo musi byt druhy a nekdo treti. ja mam upraveny auto a jsem taky v TC. Jsem rad ze tam jsem a s nikym se nehadam.samozdrejme ze stve nejakej ten bodik ale rohliky kvuli tomu nezlevnej. Tak proc se hadat. Na srazech ma byt pohodicka a klidecek. tak proc se hadat???
srry aktualizovat :D:D
jj dík za vysvětlení a sory že sem tak vyjel sem neměl zrovna dobrou náladu a navíc su jenom pozorovatel co jezdí na srazy ty borce znám jen od vidění ze srazů
Pardubice byli fakt luxus. Tolik lidi v prostoru TC jsem snad jeste nevidel. Myslim si, ze jako jeden z mala srazu maji Pardubice hodne velkou budoucnost. Atmosfera byla opravdu supr.
Chtel bych se zeptat jestli budete autorizovat seznam soutezicich dikec 🙂
Já ondru i jeho corsu znám a vím jakse na ní namakal.Na bednu určitě má a to že umí nakupovat levně a má ty správnýkontakty neznamená že je jeho auto proto špatný…