V mailu nám přistála žádost jednoho z našich dlouholetých soutěžících, jestli bychom mimořádně nemohli zveřejnit inzerát na prodej jeho vozu. Jedná se o AUDI A4 Jirky Janouška, tak se pojďme společně mrknout na pár fotografií a informací, co tento vůz vlastně nabízí. Jirka nám celý vůz představil následujícím způsobem.

„Uvažuji o prodeji Audi A4 B5 (kompletní fotogalerie ZDE) v maximální výbavě po velkém servisu (veškeré řemeny, kladky, náplně) bez nutnosti dalších investic. K prodeji pouze jako celek pro VÁŽNÉ zájemce, cena k jednání 400.000 Kč". Na autě jsou provedeny tyto úpravy:

Motor:

1.9TDi PD 85kW, 145 PS a 386 Nm (naměřeno na brzdě); sportovní vzduchový filtr KD; 6-ti stupňová převodovka z AUDI A6.

Tuningové úpravy podvozku:

Pochromovaný podvozek KONI varianta II,  stavitelná tuhost + výška; rozšiřovací podložky (vpředu 16mm, vzadu 40mm); vyměněny komplet brzdy ze silnější verze včetně ESP, vpředu plovoucí vrtané kotouče 335/30mm a šestipístové brzdiče Bremzo; vpředu i vzadu sportovní destičky ATE.

Úpravy exteriéru :

Originál nárazníky individuálně upravené (použity originální části jako maska z A6 nové generace, ostatní části nárazníků z modelů A4 i A6 z MY 2004 – 2009, zbytek dle potřeby nastaven plastem); v zadním nárazníku koncovky výfuku z Lexusu 360; plastové prahy, do kterých byly osazeny hliníkové lišty z modelu A6; na dveřích odstraněny střední i spodní lišty a zámky; kapota lehce zamračená a přizpůsobená pro masku; zmenšené originální zpětné zrcátko řidiče; roztažené blatníky z plechu (vpředu 3,5cm, vzadu 5cm); na víko kufru umístěna GPS anténa z A6; prodloužení střechy Rieger; okna zatmavena pokovením o 30%; přední světla originál xenony A4 MY 2000 včetně automatického naklápění; zadní světla FK krystal; bezramínkové stěrače z VW Passat MY 2004.

Kola + Pneu:

Dvoudílná alu kola MOMO GTR 9×19; obuté pneu 225/35/19, zapsány v TP.

Lak:

Černá metalíza s přidanou perletí s vícevrstvým nekomerčním lakem.

Styling motorového prostoru:

Použité kryty z AUDI a VW různých modelů + jeden vlastní výroby; nalakovány matně béžovou a barvou vozu; vsazen leštěný nerez, pochromovaná víčka náplní, na měrku oleje usazena zmenšenina pístu; chromové návleky hadiček; vyleštěný alternátor, napínací kladka a al plechy kolem výfukového potrubí; odhlučňovací deka kapoty potažena béžovou koženkou s nápisem Audi a upevněna pochromovanými příchytkami.

Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):

Elektricky stavitelné a vyhřívané sedačky A4 MY 2001 očalouněné včetně výplní dveří do světle béžové hovězí kůže s vyšitými logy v předních opěradlech; tříramenný volant S4; šestistupňová řadička z A6 MY 2000, přístroje s MaxiDOT displejem z A6 MY 2002; pochromované  některé díly a zpětné zrcátko, na které přibylo logo S-line; vyleštěné a zalakované hliníkové lišty; na předních dveřích doorboardy pro repro; komplet vnitřní LED osvětlení; pedály s nášlapem z AUDI RS4 MY 2006.

Úpravy zavazadlového prostoru:

Laminátová vestavba pro audio; podlaha čalouněná do kůže.

Audio (použité komponenty):

AUDI Navi Plus s adaptérem pro AV vstup, čtečka s DO na USB vstup; 7-mi palcové monitory v opěrkách předních sedadel; 4 kanálový  zesilovač Axton C508; 2x 2 kanálový zesilovač Axton C408; reproduktory a kickbasy Axton CAC218; 2x subwoofer Spectron SPC 1200ZX; 3x kapacitor Spectron SPF1; basový expandér EM-Phaser; vytlumení vozu Zealum ZNBS-2; kabeláž Zealum.